Opony
Odpowiedz do tematu

:
Dzięki Panowie. Na to liczę, w sumie skoro są zalecane, a dętkowej wersji nie ma, to dlaczego miałoby być źle.
Szerokości!

:
Stawhen napisał/a:
A czy ktoś z was rozeznawał się w temacie opon z białym bokiem. Od jakiegoś czasu choruję na nie i szukam, ale bez pozytywnych efektów. Nie ma generalnie w standardowych rozmiarach.
Jakieś rady? Czy są w ogóle? Gdzie? za ile? :chytrusek:

Biały flamaster olejowy do opon i jazda :-)

:
A co szerszego na tył moglibyście polecić ?!?

"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
Co do białych pasów to może to;
https://www.farbyjachtowe...0-5l-p-429.html

Flexi gummi farbe to jednoskładnikowa, bardzo elastyczna farba o doskonałej przyczepności, która nadaje się do bezpośredniego malowania neoprenu, hypalon i innych podobnych materiałów z których wykonane są łodzie pneumatyczne. Może być także używana na inne elastyczne powierzchnie jak winyl, skóra, guma, itp.

Sposób stosowania:

Odtłuścić starannie malowane podłoże, zmatowić papierem średniej grubości P120-P240, a następnie ponownie odtłuścić i odpylić. Następnie można nałożyć dwie warstwy farby za pomocą pędzla malując zawsze w jednym kierunku (nie tam i z powrotem). Drugą warstwę należy nałożyć 6 godzin po pierwszej. Szlifowanie między warstwami nie jest konieczne. Farby nie należy nakładać zbyt grubo. Czas całkowitego schnięcia powłoki 10 godzin. W czasie malowania łódź powinna być napompowana do normalnego ciśnienia roboczego. Składając ponton należy użyć talku.

Opakowanie; puszka 0,5 L.

Kolor; Biały

Tutaj masz takiego luźnego linka:
http://jaguarclubpoland.n...p?topic=23362.0

Ja to kupiłem ale czekam na ciepło.

Dziś zrobię to , czego innym się nie chce . Jutro zrobię to , czego inni nie będą w stanie ....
:
Wrócę do tematu różnicy między bezdętkową ,a dętkową oponką .Miałem podobny dylemat ,bo wybór w interesującym mnie rozmiarze był większy w bezdętkach ,ale znalazłem w końcu dętkową z dunlopa i jak przyszła to porównałem ją ze starą bez ... ,ale z innego moto i znalazłem jeszcze jedną różnicę .Otóż w środku opony są takie ryfle ,pręgi ( chyba wzmocnienia?) ,a w dętkowej są one tylko po bokach ,a potem ( w środku) płaska guma . Raczej nie powinno to mieć większego znaczenia ,ale zauważyłem to piszę .

:
150/90/15 wejdzie ?
a może 160/80/15 ???

na tył oczywiście ;)

"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
kyniu napisał/a:

150/90/15 wejdzie ?
a może 160/80/15 ???

na tył oczywiście ;)



podbijam ...

"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
Kolego nie kombinuj z kapciami bo ten motorek z miejsca nie ruszy a spalanie będziesz na godziny mierzył a nie na przebieg. Taka jak w oryginale jest najlepsza. Pamiętaj o tym że szerszą opona to większy ciężar, tarcie, opory a twój łańcuch nie jest z tytanu i może sporo szkody zrobić jak się zerwie przy ruszaniu... :shock:

:
oryginalny rozmiar to 130/90-15 150 szeroka ci nie wejdzie

"...kupiłem a mówią, że nie kupisz miłości "
:
Dodam, ze rozmiar (szerokość) opony jest również ściśle powiązana z wagą pojazdu.
Im szersza tym mniejszy nacisk na 1 cm2
Im mniejszy nacisk tym mniejsza przyczepność.
Im mniejsza przyczepność tym.... no właśnie

:
powolny napisał/a:
Wrócę do tematu różnicy między bezdętkową ,a dętkową oponką .Miałem podobny dylemat ,bo wybór w interesującym mnie rozmiarze był większy w bezdętkach ,ale znalazłem w końcu dętkową z dunlopa i jak przyszła to porównałem ją ze starą bez ... ,ale z innego moto i znalazłem jeszcze jedną różnicę .Otóż w środku opony są takie ryfle ,pręgi ( chyba wzmocnienia?) ,a w dętkowej są one tylko po bokach ,a potem ( w środku) płaska guma . Raczej nie powinno to mieć większego znaczenia ,ale zauważyłem to piszę .


A może różnica polega na tym, że jedna jest radialna, a druga diagonalna :koso:

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Trochę niektórzy naciągają fakty.
Opona szersza nie zjada Bóg wie ile paliwa. Dołożenie sakw więcej waży niż różnica w wadze opon.
Nie wpływa też jakoś drastycznie na bezpieczeństwo - inaczej nikt nie przerabiałby motocykli.

Spadnie na pewno prędkość - przy 125 nawet 5 czy 10% to sporo, a co nie ma takiego znaczenia przy np. 750.

Bardziej problematyczne jest natomiast włożenie takiej opony - w większości motocykli wiąże się to z różnego rodzaju przeróbkami, głównie ramy.

: inny rozmiar do shadow 125
Koledzy dostałem od brata nową oponę metzeler na tył o rozmiarze 150/80/15, czy będzie pasowała? oryginalnie stara opona ma rozmiar 130/90-15, czy ktoś z Was zakładał inne opony jak są oryginalnie? może pytanie banalne ale czy szerokość większa o 2 cm i niższa o 1 cm będzie miało jakieś znaczenie w prowadzeniu moto?

qubal1
:
pytanie bardziej czy się ładnie zmieści w błotniku.
tam od środka błotnika jest m.in. rama, nie wiem ile jest miejsca wolnego na manewry z szerokością opony..musisz zdjąć - unieść błotnik i sprawdzić albo ktoś inny jak ma rozebrany tył akurat.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Dziekuje MARQ, podpowiedź mądra bo zmierzyłem środek wahacza i opona wejdzie ale muszę zobaczyć czy wejdzie między błotnik rama u góry, o tym nie pomyślałem. pozdrawiam

qubal1
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group