Dreams Bobber vt 600 |
Autor |
Wiadomość |
crazyduck
Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015 Posty: 146 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2017-01-19, 16:55
|
|
|
moim zdaniem wytrzyma zabezpiecz to śrubami z podkładkami po obu stronach ,oddając elementy oklejałem taśmą papierowa jak nie chciałem by się coś pomalowało taśma się nie spaliła |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-19, 17:24
|
|
|
http://imgur.com/a/jdeYI
Dawno nic się nie zmieniało z powodu pogody ,ale dziś wyśmienita temperatura , tele po Sąsiada i Serce wyjęte . Następne etapy na dniach to ,
1. Odpowiednie przycięcie ramy
2. obniżenie tylu
3 spawanie
4 zdzieranie chemicznie farby i do Lakierni |
|
|
|
|
greg0r
Grzesiek
Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 50 Skąd: Niepołomice/Kraków
|
Wysłany: 2017-02-19, 20:59
|
|
|
no teraz to już nie masz odwrotu
pracy jeszcze dużo przed Tobą i pewnie nie raz pojawi się jakiś problem, ale przy dobrych wiatrach to już w kwietniu będziesz śmigał (jak pogoda i wytrwałość dopisze) |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
|
|
|
|
machol
machol
Motocykl: shadow 600
Wiek: 47 Dołączył: 10 Cze 2013 Posty: 137 Skąd: poraj
|
Wysłany: 2017-02-25, 20:00
|
|
|
Ja na twoim miejscu zastosował bym dwa wkręty samo gwintujące bezpośrednio łącząc błotnik z wachaczem |
|
|
|
|
crazyduck
Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015 Posty: 146 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:23
|
|
|
dajesz 2 płaskowniki blotnik mocowanie amorka i po kłopocie ,obcinaj z ramy mocowanie podnóżków pasażera |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:29
|
|
|
Tak jest to jakiś pomysł tylko wkręty maja jeden minus z powodu ostrego i długiego gwintu maja tendencje do odkręcania się pod wpływem wibracji . |
|
|
|
|
greg0r
Grzesiek
Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 50 Skąd: Niepołomice/Kraków
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:30
|
|
|
hmm... to obniżenie...
siadałeś na ramie? nie dobija do wahacza, bo miejsca niewiele
mam wrażenie, że na dziurach będzie Ci dobijać :/// |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:31
|
|
|
crazyduck napisał/a: | dajesz 2 płaskowniki blotnik mocowanie amorka i po kłopocie ,obcinaj z ramy mocowanie podnóżków pasażera |
Obetnę obetnę wszystko po kolej . |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:35
|
|
|
greg0r napisał/a: | hmm... to obniżenie...
siadałeś na ramie? nie dobija do wahacza, bo miejsca niewiele
mam wrażenie, że na dziurach będzie Ci dobijać :/// |
Nie dobija testował sąsiad 110 kilo żywej wagi i jest ok ja mam tyklo 88 kg , amor ma dobra sztywna sprężyna i jeszcze ostawiłem ja na 7 |
|
|
|
|
greg0r
Grzesiek
Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 50 Skąd: Niepołomice/Kraków
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:38
|
|
|
W.M.E.pl napisał/a: | Tak jest to jakiś pomysł tylko wkręty maja jeden minus z powodu ostrego i długiego gwintu maja tendencje do odkręcania się pod wpływem wibracji . |
też się z tym zgadzam,
nie wiem jaką ma grubość ścianka wahacza
jeśli gruba, to można by było przewiercić na wylot i nagwintować oba otwory - wtedy przykręcasz od strony koła a nadwyżkę śruby odcinasz (widok nakrętek wtedy odpada)
dla bezpieczeństwa można jeszcze polakierować końcówkę gwintu |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:50
|
|
|
A to moje to co zle jest ? tego i tak nie będzie aż tak widać . |
|
|
|
|
greg0r
Grzesiek
Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 50 Skąd: Niepołomice/Kraków
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:51
|
|
|
W.M.E.pl napisał/a: |
Nie dobija testował sąsiad 110 kilo żywej wagi i jest ok ja mam tyklo 88 kg , amor ma dobra sztywna sprężyna i jeszcze ostawiłem ja na 7 |
patrząc na zdjęcie to tak ze 2cm luzu widać, a to by znaczyło, że bardzo sztywne masz to zawieszenie
też mam obniżony i na dziurach dobija mi do błotnika a i komfort prawie żaden (unikam złych dróg )
ale jeśli Ci tak odpowiada (na twardo) to może pokusić się i zrobić jak w rasowym chopperze - na sztywno ? ale odwrotu wtedy nie będzie |
|
|
|
|
greg0r
Grzesiek
Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 50 Skąd: Niepołomice/Kraków
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:54
|
|
|
W.M.E.pl napisał/a: | :-| A to moje to co zle jest ? tego i tak nie będzie aż tak widać . |
dobre, dobre a na pewno wystarczające
jakoś tak ubzdurałem sobie, że to ma być najmniej widoczne |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:57
|
|
|
greg0r napisał/a: | W.M.E.pl napisał/a: | :-| A to moje to co zle jest ? tego i tak nie będzie aż tak widać . |
dobre, dobre a na pewno wystarczające
jakoś tak ubzdurałem sobie, że to ma być najmniej widoczne |
powinno wystarczyć nie zapomnijmy ze jeszcze jedno jest takie samo na dole za kołem wiec dwa dadzą rade |
|
|
|
|
|