Przesunięty przez: Globi 2009-03-24, 20:31 |
opony |
Autor |
Wiadomość |
darlen1
misiek
Motocykl: -vtx1800 c 03- bmw1600gtl bmw 1250 gs
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 582 Skąd: trojmiasto-gdynia
|
Wysłany: 2009-01-07, 11:38 opony
|
|
|
koledy i kolezanki mam prosbe poradcie jakie kupic oponki oczywiscie nowe! do cienia najlepsze ! jakis adres? wasze zdanie ? doswiadczenie? prosze bardzo o opinie |
|
|
|
|
omo
Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62 Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 1766 Skąd: Witkowo /k Gniezna
|
Wysłany: 2009-01-07, 11:41 Białe oponki
|
|
|
Czu ktoś coś wie n/t opon z białym bokiem??-gdzie i za ile? |
_________________ .Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
|
|
|
|
|
zeza
morderca żelazaiopon
Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 1055 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2009-01-07, 12:37
|
|
|
Tu coś masz. Opona DUNLOP z białym bokiem też podobno są. |
_________________ Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej. |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9500 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-01-07, 17:37
|
|
|
Ja tez poruszałem temat opon. Opinii jest dużo, zapewne tyle ilu forumowiczów. Prawda moim zdaniem jest taka, że na pewno markowe opony byłyby najlepsze, ale też są drogie, ale można zapewne jeździć bezpiecznie na oponach trochę mniej markowych i tańszych. Ja też mam zamiar obuć moto w nowe kapcie przed sezonem, ale tak prawdę mówiąc nie zdecydowałem jeszcze co to będzie.
Poprzedni sezon przejeździłem na tym co miałem założone na moto w chwili kupna, z przodu AVON, a z tyłu DURO, nie narzekam, i w słońcu i w deszczu było dobrze.
Teraz zapewne kupię dwie z jednej f-my, ale jeszcze nie wiem jakie.
Jak byłem w Lublinie w serwisie Yamahy to gość bardzo zachwalał HAIDENAU, mówił, że dużo ich sprzedają i montują do ciężkich motocykli. A cena była dobra, za rozmiar 140/90-15, 250 zeta. Opona była z połowy 2008 roku. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
zeza
morderca żelazaiopon
Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 1055 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2009-01-08, 09:43
|
|
|
Montujecie zawsze oryginalne rozmiary, czy eksperymentujecie z innymi profilami (szerszy kapeć z tyłu)? A jeśli tak, to jak się to ma do zwrotności i czy szerokim laczem dobrze się jedzie w zakrętach |
_________________ Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9500 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-01-08, 09:50
|
|
|
Ja jeżdżę na takim rozmiarze jak jak fabryka każe, 140/90-15, ale wiem, że ludzie montują kapcie szersze od zalecanych. W moim moto nie ma za dużego pola manewru, da się zamontować co najwyżej rozmiar 150/90-15, i to już trzeba zakładać bez powietrza i pompować koło po założeniu do moto, bo inaczej nie wejdzie.
Wiem, że ktoś z forum ma np. założoną z tyłu oponę o rozmiarze 150 w VT 750 i mówił, że jest Ok, tylko jak się jedzie z plecaczkiem to zaczyna na nierównościach ocierać o błotnik. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
zeza
morderca żelazaiopon
Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 1055 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2009-01-08, 10:01
|
|
|
No właśnie nie wiem, czy to ma sens ? Bo jeśli miałbym założyć taką oponę, to tylko ze względu na lepsze warunki jezdne, a nie dla wyglądu. W wersji classic, gdzie błotniki są słusznego wymiaru, tej opony i tak za bardzo nie byłoby widać, białego pasa pewnie też nie. |
_________________ Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej. |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-01-09, 10:03
|
|
|
Moim zdaniem - 120 z przodu i 160 z tylu jest wystarczające .Tak mam fabrycznie, a szersze to chyba tam nie wejdzie - niby jest tam troche luzu ale przecież moto pracuje podczas jazdy i by sie co nie-co poocierało |
|
|
|
|
zeza
morderca żelazaiopon
Motocykl: VT 750 C5 05 i F6C 97
Wiek: 55 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 1055 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2009-01-09, 16:28
|
|
|
A pisał już ktoś po oponie MARKEREM, albo takim MARKEREM ? |
_________________ Podobno żadna praca nie hańbi - oprócz fizycznej. |
|
|
|
|
darlen1
misiek
Motocykl: -vtx1800 c 03- bmw1600gtl bmw 1250 gs
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 582 Skąd: trojmiasto-gdynia
|
Wysłany: 2009-01-09, 20:55
|
|
|
ja mam opony brigstona 120/90/17 przod tyl 170/80/15 iteraz jest pytanie kupic takie same czy moze troszke wieksza na tyl? |
|
|
|
|
motomis
JACEK
Motocykl: shadow 1100 SABRE
Wiek: 49 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 66 Skąd: Swiat
|
Wysłany: 2009-01-10, 12:51 opony metzeler
|
|
|
Wymieniałem opony w mojej SABRE i tez robiłem rekonesans , akupiłem METZELERKI i naprawde jestem zadowolony za komplet dałem 990 zł i naprawde sprawdzają sie w deszczu tez . Pod uwage brałem tez Dunlop tez dobre ,Pirelli . Ale zdecydowałem sie na Metzelerki bo dużo ludzi je chwali producent niemiecki wiec jakość tez niemiecka. |
_________________ http://www.brzeg.riders.p...?g2_itemId=1860
http://www.youtube.com/watch?v=odWIOOfslOU |
|
|
|
|
Dziki
Adam
Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43 Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 445 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2009-01-10, 14:53
|
|
|
zmienilem sobie gumy na dunlopa d 404 za komplet dalem cos kolo 750 pln- zdecydowalem sie na nie bo w moim miescie w 4 punktach pod rzad proponowali mi jakies nieznane firmy
a w 5 dopiero mieli markowe - bralem pod uwage jeszcze bridgestona pirelli i metzelera ale dunlop byl od reki
Todek- do twojego moto (rowniez mojego) na tyl 150/90/15 wchodzi bez problemu nawet napompowana - trzeba odpiac wspornik bebna od strony wahacza
z przodem faktycznie nie ma manewru - sruby mocujace blotnik na to nie pozwalaja
szersza oponka to wiadomo troszke wieksza powierzchnia styku z asfaltem kosztem troszke wiekszych oporow toczenia - w praktyce duzej roznicy nie robi zalozenie gumy szerszej o 10 mm
jakie by opony nie wybrac to wiadomo ze musza byc nowe i dobrej firmy
ja wydatek na opony traktuje jako oszczednosc na lakierowaniu i lekarzach |
|
|
|
|
darlen1
misiek
Motocykl: -vtx1800 c 03- bmw1600gtl bmw 1250 gs
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 582 Skąd: trojmiasto-gdynia
|
Wysłany: 2009-01-10, 19:55 dziekuje
|
|
|
dziekuje koledzy za informacje! |
|
|
|
|
pawels
Pawlo
Motocykl: 750 C2 ACE; JunakM07; WSK 175
Wiek: 44 Dołączył: 02 Wrz 2008 Posty: 102 Skąd: Mazanów / Lublin
|
|
|
|
|
|