Wibracje całego moto, czy to normalne? |
Autor |
Wiadomość |
robinson64
Motocykl: honda shadow700 (Wz)
Wiek: 59 Dołączył: 03 Sie 2015 Posty: 17 Skąd: sochaczew
|
Wysłany: 2016-05-26, 20:25
|
|
|
Nie powinno kolego nic wibrować to nie jest mlockarnia.Hondy mają to do siebie że drga silnik przy 140/h
V- ki tak mają.👍 |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2016-05-27, 00:57
|
|
|
Jak Ci z powodu szyby wiatr rzuca głową, to stanowczo nie jest to wydumany problem. klucze do sakwy, jeździć i regulować tak długo, aż będzie dobrze. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 966 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2016-05-28, 23:20
|
|
|
borejek343 napisał/a: |
P. S.
Zauważyłem, że w przeciwieństwie do małej Hani vt125 ten motor nie należy kręcić wysoko, czy mam rację? |
Masz. Max moment obr jest nisko. |
|
|
|
|
Ravender
Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 226 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2016-05-29, 09:32
|
|
|
Gdy jeździłem swoją VT750 to jedyne wibracje jakie miałem to przy prędkości 160km/h. Tak chciałem sprawdzić ile pójdzie. Wtedy faktycznie nic w lusterkach nie widziałem itp.
Natomiast w ŻADNYM wypadku nie przy 100km/h. To nie jest normalne.
Na mój gust sprawdź takie rzeczy:
1) Łożysko główki ramy
2) Amorki
3) Czy motocykl pali równo na wszystkie gary. Może ciśnienie sprężania jest nieodpowiednie!? Może ze świecą coś jest nie tak
Na pewno więcej powie ci dobry mechanik. Ze swojej strony powtarzam.. 100, 110 km/h to najbardziej komfortowa prędkość dla tego motocykla i NIE MOZE TRZĄŚĆ w sposób jaki opisałeś. |
_________________ ¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/ |
|
|
|
|
Ravender
Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 226 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2016-05-29, 09:34
|
|
|
Tak teraz spojrzałem na filmiki :D. Czyli nadal zostaje do sprawdzenia punkt 3 |
_________________ ¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/ |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-29, 10:51
|
|
|
Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?
|
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 966 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2016-05-30, 11:40
|
|
|
borejek343 napisał/a: | Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?
|
Tak ma być więc raczej tak |
|
|
|
|
Teresa
Mama Ojka
Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO i BMW 1200 GS
Wiek: 60 Dołączyła: 21 Sie 2013 Posty: 2355 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2016-05-30, 11:43
|
|
|
borejek343 napisał/a: | A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie? |
coś mi się tak widzi |
_________________ Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany. |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-30, 15:00
|
|
|
Tak właśnie myślałem. |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-05, 20:43
|
|
|
Panowie sprawa wygląda następująco. Jako, że moja szyba nie posiadała żadnej regulacji jeśli chodzi o kąt jej pochylenia dorobiłem specjalne uchwyty. Niestety zmiana pochylenia nic nie pomogła. Motocykl wraz z moją głową powyżej 90km/h wchodzi w bardzo duże wibracje. Koszmar niemiłosierny o komforcie podróżowania można zapomnieć. Koniec szyby jest na wysokości moich oczu. Teraz zastanawiam się na dwóch rozwiązaniach - skrócić szybę lub dołożyć deflektor. Na czas podjęcia decyzji szybę zdemontowałem i wibracji nie ma, jednak chciałbym ją mieć ponieważ jazda powyżej 100km/h na takim moto jest męcząca, kierowca robi za niezły żagiel. |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
Piwek
Wredna MENDA
Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52 Dołączył: 12 Paź 2015 Posty: 1975 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-06, 11:02
|
|
|
wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz... |
_________________ "A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek |
|
|
|
|
Dziki700
Motocykl: Honda VT-700
Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 16 Skąd: Złoty Stok
|
Wysłany: 2016-06-06, 17:08
|
|
|
U mnie sytuacja taka sama, zalozylem dzis szybe i szarpie mna jak bym za tirem jechal a przy 100-110km/h wstrzas mózgu murowany, ta moja szyba to nie jest jakis szczyt marzen bo kosztowala 250 na alledrogo, ma regulacje na takich "laskach", pol dnia juz z nia walcze i nic, troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac, czy ciac szybe, czy zakladac ten deflektor, kask jest ok, ostatnio wydusilem z babci 180km/h bez szyby, nadrastki bolaly ale leb nie latal wiec ewidentnie wina szyby |
|
|
|
|
śruba73
+ Edyta
Motocykl: Cień vt 1100 ACE 01'
Wiek: 50 Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 174 Skąd: Podbeskidzie SBI
|
Wysłany: 2016-06-06, 21:46
|
|
|
" troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac,"
zrobiłeś 3 cm od lampy a wcześniej miałeś większą czy mniejszą szczelinę? bo mam ten sam problem że przy 90 km/h łeb urywa ... |
_________________ pozdrawiam
Sławek |
|
|
|
|
Dziki700
Motocykl: Honda VT-700
Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 16 Skąd: Złoty Stok
|
Wysłany: 2016-06-06, 21:57
|
|
|
Wczesniej praktycznie dotykala lampy, teraz jest ok 3cm nad lampa i bardziej pionowo, jest troche lepiej ale nie jest to igla, szyba ma 43cm wysokosc i jest na wysokosci mniej wiecej mojego czola, jutro jeszcze bede kminic co z tym zrobic |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-06, 22:06
|
|
|
Piwek napisał/a: | wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz... |
Czyli kiedy? |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
|