/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje całego moto, czy to normalne?
Autor Wiadomość
robinson64 

Motocykl: honda shadow700 (Wz)
Wiek: 59
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 17
Skąd: sochaczew
Wysłany: 2016-05-26, 20:25   

Nie powinno kolego nic wibrować to nie jest mlockarnia.Hondy mają to do siebie że drga silnik przy 140/h
V- ki tak mają.👍
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2016-05-27, 00:57   

Jak Ci z powodu szyby wiatr rzuca głową, to stanowczo nie jest to wydumany problem. klucze do sakwy, jeździć i regulować tak długo, aż będzie dobrze.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Japa 


Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 966
Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
Wysłany: 2016-05-28, 23:20   

borejek343 napisał/a:


P. S.
Zauważyłem, że w przeciwieństwie do małej Hani vt125 ten motor nie należy kręcić wysoko, czy mam rację?


Masz. Max moment obr jest nisko.
 
 
 
Ravender 


Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 226
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-05-29, 09:32   

Gdy jeździłem swoją VT750 to jedyne wibracje jakie miałem to przy prędkości 160km/h. Tak chciałem sprawdzić ile pójdzie. Wtedy faktycznie nic w lusterkach nie widziałem itp.

Natomiast w ŻADNYM wypadku nie przy 100km/h. To nie jest normalne.

Na mój gust sprawdź takie rzeczy:

1) Łożysko główki ramy
2) Amorki
3) Czy motocykl pali równo na wszystkie gary. Może ciśnienie sprężania jest nieodpowiednie!? Może ze świecą coś jest nie tak

Na pewno więcej powie ci dobry mechanik. Ze swojej strony powtarzam.. 100, 110 km/h to najbardziej komfortowa prędkość dla tego motocykla i NIE MOZE TRZĄŚĆ w sposób jaki opisałeś.
_________________
¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/
 
 
Ravender 


Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 226
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2016-05-29, 09:34   

Tak teraz spojrzałem na filmiki :D. Czyli nadal zostaje do sprawdzenia punkt 3
_________________
¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-29, 10:51   

Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?



_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Japa 


Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 966
Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
Wysłany: 2016-05-30, 11:40   

borejek343 napisał/a:
Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?


Tak ma być więc raczej tak :mrgreen:
 
 
 
Teresa 
Mama Ojka


Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO i BMW 1200 GS
Wiek: 60
Dołączyła: 21 Sie 2013
Posty: 2355
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2016-05-30, 11:43   

borejek343 napisał/a:
A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?


coś mi się tak widzi :evilek:
_________________
Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
 
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-30, 15:00   

Tak właśnie myślałem. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-05, 20:43   

Panowie sprawa wygląda następująco. Jako, że moja szyba nie posiadała żadnej regulacji jeśli chodzi o kąt jej pochylenia dorobiłem specjalne uchwyty. Niestety zmiana pochylenia nic nie pomogła. Motocykl wraz z moją głową powyżej 90km/h wchodzi w bardzo duże wibracje. Koszmar niemiłosierny o komforcie podróżowania można zapomnieć. Koniec szyby jest na wysokości moich oczu. Teraz zastanawiam się na dwóch rozwiązaniach - skrócić szybę lub dołożyć deflektor. Na czas podjęcia decyzji szybę zdemontowałem i wibracji nie ma, jednak chciałbym ją mieć ponieważ jazda powyżej 100km/h na takim moto jest męcząca, kierowca robi za niezły żagiel. :mrgreen:
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Piwek 
Wredna MENDA


Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 1975
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-06, 11:02   

wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz...
_________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
 
 
Dziki700 

Motocykl: Honda VT-700
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 16
Skąd: Złoty Stok
Wysłany: 2016-06-06, 17:08   

U mnie sytuacja taka sama, zalozylem dzis szybe i szarpie mna jak bym za tirem jechal a przy 100-110km/h wstrzas mózgu murowany, ta moja szyba to nie jest jakis szczyt marzen bo kosztowala 250 na alledrogo, ma regulacje na takich "laskach", pol dnia juz z nia walcze i nic, troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac, czy ciac szybe, czy zakladac ten deflektor, kask jest ok, ostatnio wydusilem z babci 180km/h bez szyby, nadrastki bolaly ale leb nie latal wiec ewidentnie wina szyby
 
 
śruba73 
+ Edyta


Motocykl: Cień vt 1100 ACE 01'
Wiek: 50
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 174
Skąd: Podbeskidzie SBI
Wysłany: 2016-06-06, 21:46   

" troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac,"



zrobiłeś 3 cm od lampy a wcześniej miałeś większą czy mniejszą szczelinę? bo mam ten sam problem że przy 90 km/h łeb urywa ...
_________________
pozdrawiam
Sławek
 
 
Dziki700 

Motocykl: Honda VT-700
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 16
Skąd: Złoty Stok
Wysłany: 2016-06-06, 21:57   

Wczesniej praktycznie dotykala lampy, teraz jest ok 3cm nad lampa i bardziej pionowo, jest troche lepiej ale nie jest to igla, szyba ma 43cm wysokosc i jest na wysokosci mniej wiecej mojego czola, jutro jeszcze bede kminic co z tym zrobic
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-06-06, 22:06   

Piwek napisał/a:
wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz...


Czyli kiedy?
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM