/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźników
Autor Wiadomość
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-02-06, 20:17   

Dziś w końcu zabrałem sie za gaźnik pytałem w warsztacie ile chcą za kompletną regulacje i czyszczenie - 250 zł ( na 2 gaźniki). Postanowiłem zrobić to sam. Moto jeździło dobrze choć miałem wrażenie że zbyt mało paliwa było bo jak lekko wyciągnąłem ssanie na ruchu niepodnosząc obrotów moto śmigało lepiej miał kopa. Miałem też tą przypadłość z kanałem dolotowym powietrza który musiał być ustawiony pionowo do góry ( opisywałem to kilka postów wyżej) wtedy moto nie przerywało na 3 biegu czesciowo tą sprawę załatwiło ustawienie kanału powietrza jw. ale niedawało mi to spokoju. Standardowy demontaż i ustawienia skład mieszanki miałem ustawiony Przód - 2,25 , Tył -2. trudno stwierdzić czy było coś robione od nowości bo "Hans" tylko jeździł i to nie dużo. Ustawiłem skład jak podawaliście P - 2,5 , T - 2,75 zobaczymy jak bedzie teraz moto śmigać. Dodatkowo zrobiłem synchronizacje bo już tez była konieczna. W związku z tym pytanie czy podane powyżej nominalne wartości wymaganą korekty? czy powinny być ok. Ciekaw jestem jak jest u Was?
Na poprzednim ustawieniu świecę miałem ceglaną ciekaw jestem jak będzie teraz.
 
 
mrowa68 
mrowa68

Motocykl: Goldwing 1500/6
Wiek: 56
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-02-07, 10:14   

Koledzy gdzie kupic dysze i iglice do do naszych VT 125
 
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-02-07, 10:42   

Myślę że najszybciej z 2 ręki , pytaj tych co sprzedają na części. Czemu szukasz dysz?
 
 
mrowa68 
mrowa68

Motocykl: Goldwing 1500/6
Wiek: 56
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-02-08, 20:28   

sq9nrf napisał/a:
Myślę że najszybciej z 2 ręki , pytaj tych co sprzedają na części. Czemu szukasz dysz?


Kapitalka gaznika
 
 
 
AndrzejKul 


Motocykl: Honda Shadow VT125C JC31 2007r.
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 30
Skąd: Paczków
Wysłany: 2016-02-08, 21:37   

Też w tamtym roku pojechałem do regulacji gaźników w okolicy gdzie w pobliżu mieszkam. ( Ząbkowice Śl. )Z tego co pamiętam to nie jest prosta czynność.Zapłaciłem 150zł.Gaźniki były wymontowane, wymyte,przedmuchane kanały i z powrotem zamontowane do hondy.Później gość podłączył wakunometry i tak długo regulował pewnie składem mieszanki?, powietrza? aby wskazania na zegarach były idealne w każdym zakresie obrotów.
Powiedział też ze powinno się robić taką czynność co roku.
Po tej regulacji motor nie ten sam. Każdy cylinder ma taki sam skład mieszanki,powietrza,itp.
Słowem rakieta!
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-09, 10:08   

zmieniał Ci igły na nowe? czy wszystko co było to jest, tylko umyte.

wakuometry służą do synchronizacji gaźników (odpowiednią śrubą).
oprócz tego jest jeszcze zupełnie oddzielna procedura równie potrzebna: ustawienie składu mieszanki (innymi odpowiednimi śrubami).

tyle przynajmniej z teorii,
myślę, że parę tygodni i będę mógł coś powiedzieć więcej o praktyce, jak się uda ogarnąć warsztat i kilka innych tematów. ;)
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-02-09, 16:47   

Fakt trochę.trzeba.się.narozkrecac. Ja.robiłem to pierwszy raz i bez pośpiechu zeszło z ok 5 godzin. 150 zł wolała w.warsztacie za 1 gaźnik uważam że i tak dużo jednak patrząc na.rbg to tyle wyjdzie.ja u siebieto czyscilem wszystko dysze itd. Jedna iglice miałem.z.z takim nalotem polerka i jak nowa. Jak się ociepli sprawdzę maszynę w ruchu czy jest.różnica
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-03-06, 14:53   

Wracając do tematu regulacji i nastaw 2,5 i 2,75 obrotu po jeździe testowej coś mi przerywa tylny cylinder podczas jazdy jak wkręcę go na wyższe obroty to zanika ale przy odkręcaniu przydławi. Zobrazowane jest to na filmiku jak w linku proszę o opinię. wykręciłem świece i nie są zalewane co może być przyczyną? Są w kolorze kawa/cegła porcelana biała. Jak przystawię dłoń co wydechu i odkręcę rolgaz to czuć nierównomierny przepływ spalin.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1l_eqJPl7A
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-03-06, 15:29   

Dodam że dzieje się to tylko na tylnym cylindrze
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-06, 18:59   

Świeca zmieniona?
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-03-06, 21:06   

na to nie wpadłem ;) muszę sprawdzić na podmienionych
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-06, 21:21   

To wszystko przez to, że bez kasku jeździsz... Takie ostrzeżenie...
A,czym kręcisz śruby?
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-03-06, 22:36   

dzięki za ostrzeżenie 8-)
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-07, 07:08   

Pytanie o wichajster do kręcenia tymi dwoma śrubami nadal aktualne. Serwisówka pokazuje takiego łamańca, że zastanawiam się czym go zastąpić ;) Takie giętkie śrubokręty dadzą radę? Czy będzie sprężynować i nie wygnę jednak.

A,ostrzeżenie nie moje, to motocykl ci jechać nie daje 8-)
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-03-07, 08:00   

Być może dziś zamienie świece i zobacze. Nie kreciłem jeszcze mieszanki nastawiłem po czyszczeniu normalnym śrubowkretem. Bez kolortune nie chce krecić po omacku łamańcem. Jeżeli to nie świece podjadę do serwisu niech sprawdzą spalanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM