ładowanie - aku - alternator - ogólnie problem |
Autor |
Wiadomość |
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2012-06-04, 21:50
|
|
|
Ja tam to Suwałk altka posyłałem, w Twoim wypadku, raczej musisz na miejscu szukać. Przy przewijaniu sporo pracy jest, musisz to wziąć pod uwagę, potem jeszcze montaż w moto. Jak będziesz na silikonie skręcał to nie dociągaj pokrywy do końca, po prostu posmaruj silikonem przyłóż do silnika i złap lekko śrubami, pozwól silikonowi stężeć i po kilu godzinach dokręć dopiero na maxa.
Powodzenia w szukaniu szybkiego fachowca, bo ze składaniem nie powinieneś mieć problemów.
składaj bez żadnej uszczelki - sprawdzone.
Zapomniałem dodać, przed silikonowaniem dokładnie wyczyść miejsca styku do sucha i czysta, co by tam grama oleju nie było czasami. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
Ostatnio zmieniony przez Zibi665 2012-06-04, 21:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-06-04, 21:56
|
|
|
Zibi665, tak miałem zamiar zrobić tylko nie wiem ile to ma być kilka godzin myślałem, że 2 - 3. Z czasem to u mnie krucho jest aby zdążyć muszę się spieszyć |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2012-06-04, 21:58
|
|
|
Ja skręcałem po 6-ciu godzinach.
A, i więcej silikonu nałóż w okolice tej gumy, przez którą kable wychodzą. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-06-04, 22:01
|
|
|
Jutro się wszystko okaże, jak magicy zobaczą i się wypowiedzą, co do możliwości zrobienia. |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2012-06-04, 22:03
|
|
|
Musisz się sprężać z tego co mówisz. Czekamy na Ciebie w Łężycach zatem.
Powodzenia. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Sasin
Tomek
Motocykl: był VT 1100 C; GS1150
Wiek: 56 Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 650 Skąd: Działdowo NDZ
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9501 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2012-06-04, 23:45
|
|
|
Tak prawdę mnówiąc, to tam powinna być uszczelka. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2012-06-04, 23:55
|
|
|
Dzwoń z rana Matrix do firmy FIN w Sztumie lub Malborku,a "nasz" Zibistm będzie z rana w Sztumie na Lipowej i tam jeszcze się spyta.Trzymam kciuki |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2012-06-05, 09:24
|
|
|
Todek, dopatrzyłem się tego samego ale jestem bardzo ograniczony czasem, czy bez uszczelki będzie dobrze
Alternator zawieziony do magika, jest szansa, że jutro będzie do odbioru... |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2012-06-05, 10:02
|
|
|
Todek napisał/a: | Tak prawdę mówiąc, to tam powinna być uszczelka. | No jasne że powinna być... ale jak jej niema, to silikon na razie wystarczy, kiedyś na spokojnie uszczelkę można zorganizować i pokrywę na nowo zainstalować. Na razie, jak nie masz, składaj na silikonie. Przywiozę Ci do Łężyc, bo wisi u mnie w garażu taka wycięta z kartonu, chyba wisi? jeżeli tak, masz na bank. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
piotrok
free rider
Motocykl: Honda Shadow VT700C 1986
Wiek: 53 Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 571 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2012-06-05, 18:00
|
|
|
Zyrafa napisał/a: | ...myślę ze trzeba to usystematyzować ... więc napięcie mierzy się równolegle do źródła , a natężenie szeregowo... reasumując pomierz wpierw upływ prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku , a następnie poziom ładowania akumulatora przy włączonym silniku ... podłącz miernik pomiędzy bolec + na aku a obejmę przewodu plusowego i sprawdź jaki masz natężenie ( Amperarz ) prądu przepływającego z akumulatora ( na postoju) i do akumulatora podczas pracy silnika.... zapodaj wynik ... |
Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. Pobór prądu Z aku przy wyłaczonym moto 0mA. Prąd przy odpalonym moto przy 4000 obr 0,8A w kierunku do aku....... Niby ok - ale aku dalej w trakcie jazdy się rozładowuje - po przejechaniu 100km już nie odpalę rozrusznika pomimo że był w 100% naładowany......... Mam depresję..... |
_________________ ıɯɐƃou ʎɹoƃ op ɹoʇıuoɯ zsɐɯ |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9501 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2012-06-05, 18:04
|
|
|
piotrok napisał/a: | Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. |
Te wartości to na czym zostały zmierzone? |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Bondi
Wojtek
Motocykl: Honda VT 1100 ACE C2 98
Wiek: 54 Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 370 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-06-05, 18:11
|
|
|
piotrok napisał/a: |
Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. Pobór prądu Z aku przy wyłaczonym moto 0mA. Prąd przy odpalonym moto przy 4000 obr 0,8A w kierunku do aku....... Niby ok - ale aku dalej w trakcie jazdy się rozładowuje - po przejechaniu 100km już nie odpalę rozrusznika pomimo że był w 100% naładowany......... Mam depresję..... |
Kurcze
Aku zalane płynem tak jak należy każda cela?
Połączenia posprawdzaj (kostki, kolory przewodów) jeszcze raz, może masę oczyść głównie obudowa regulatora z ramą?
Nic chwilowo więcej mi do głowy nie wchodzi. |
_________________ Cytat:
W życiu nie liczy się cel, liczy się podróż...
Mój Cień:
http://www.fotosik.pl/pok...1c48bcf098.html
https://www.fotosik.pl/zd...qM3P0Fxng2AnfSg |
|
|
|
|
piotrok
free rider
Motocykl: Honda Shadow VT700C 1986
Wiek: 53 Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 571 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2012-06-05, 18:16
|
|
|
Todek napisał/a: | piotrok napisał/a: | Napięcia pomierzone - 18V 18V 17,95V. |
Te wartości to na czym zostały zmierzone? | pomiędzy trzema żółtymi przewodami koło regulatora mnapięcia.... Aku nowe - zalane w serwisie. Wszystkie kable przeczyszczone, masy wyczyszczone i dokęcone............ Pociąć się można.... |
_________________ ıɯɐƃou ʎɹoƃ op ɹoʇıuoɯ zsɐɯ |
|
|
|
|
|