Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku. |
Autor |
Wiadomość |
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-10, 00:07 Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku.
|
|
|
Witam!
Może ktoś mi poradzi. Moja vt 700 ma ostatnio problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Tzn. gdy silnik jest zimny odpala za pierwszym razem, natomiast gdy jest gorący muszę chechłać rozrusznikiem kilkanaście razy. Próbuję na saniu i bez. Za któtymś razem z kolei, po wystrzale z rury wydechowej zapala. Dodaję, że maszyna jest po wszelkich regulacjach, wymianie świec itp. |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-05-10, 08:35
|
|
|
A jakie świece wstawiłeś? |
|
|
|
|
przemoshadow [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-10, 22:59
|
|
|
WITAM !
PROPONUJE SPRAWDZIĆ ISKRE. U MNIE TEŻ BYŁY PROBLEMY Z ZAPALANIEM. NA SSANIU JESZCZE BYLO W MIARE DOBRZE ALE TRZEBA BYŁO TROCHĘ GAZU DODAĆ, NA CIEPŁYM TEŻ MUSIAŁEM KRĘCIĆ I KRĘCIĆ.
PRZYCZYNĄ BYŁA KIEPSKA ISKRA. POSZEDŁEM ZA CIOSEM I CAŁA INSTALACJA JEST NOWA
Z TEGO CO PISZESZ TO MOŻE BYĆ PODOBNIE BO TEN STRZŁ Z WYDECHU TO WYGLĄDA NA TO ŻE PALIWO IDZIE I ISKRA CIENKA. PRZYNAJMNIEJ TAK MYŚLE
NAPISZ JAK Z ISKRĄ TO BĘDZIEMY MYŚLEĆ DALEJ.
POZDRAWIAM PRZEMO. |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-11, 01:43
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie!
Wstawiłem NGK DPR7EA-9 i na początku było dobrze. Przejechałem około 300 km. i sie zaczęło. |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
przemoshadow [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-11, 09:43
|
|
|
WITAM!
RODZAJE ŚWIEC DO SHADOW:
ROK PROD. 83-85
KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR8-EA9
NISKIE TEMPERATURY: NGK DPR7-EA9
WYSOKIE TEMP.: NGK DPR9-EA9
ROK PROD.86 W GÓRĘ
KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR7-EA9
NISKIE TEMP.: NGK DPR6-EA9
WYSOKIE TEMP.: NGK DPR8- EA9
DANE DO ROCZNIKA 83-85 SĄ ZGODNE Z SERWISÓWKĄ NISKIE TEMP. PONIŻEJ 5 STOPNI CELSJUSZA.
DANE DO ROCZNIKA 86- OPEN POCHODZĄ ZE STRONY http://www.motorbreath.4me.pl/
POZDRAWIAM |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-05-11, 10:25
|
|
|
Czyli dla nas najodpowiedniejsza jest NGK DPR8-EA9 (lub DENSO X24EPR-U9 - ja takich używam akurat).
Ale czy to jest powód - trudno zdecydowanie powiedzieć... |
|
|
|
|
opel3366
Robert
Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1102 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2007-05-11, 12:41
|
|
|
Ja miałem dokładnie ten sam problem , który ustał o dziwo po wymianie akumulatora .
Spróbuj naładować aku i wtedy spróbuj może to coś da. |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-11, 21:16
|
|
|
WITAM !!!
Naładuję akumulator i spróbuję. Napiszę z jakim skutkiem.
Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem, który twierdzi, że może być coś z instalacją, ale musi posłuchać. Na razie nie mam czasu żeby do niego pojechać, bo albo pracuję albo pada deszcz. |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-12, 09:02
|
|
|
yanucha napisał/a: | Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem... |
A propos. Jest w Łodzi? Dobry jest (i tani)? Mozesz podzielić się namiarami na niego?
Pytanie 2 - Ujeżdzasz może maszynę w biało-czarnym kasku otwartym (przypominającym amerykańskie kaski policyjne) i przejeżdżasz czasem w okolicach skrzyżowania na Dołach? |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-15, 21:56
|
|
|
Witam!!!
Dokładnie w takim kasku jeżdżę, i przez Doły. A Ciebie Globi gdzie można spotkać ?
Co do mechanika, to spotkałem go na Brzezińskiej, ale obecnie przeniósł się na ul. Rojną. Co do jego fachowości nie potrafię się autorytatywnie wypowiedzieć, ale myślę, że się trochę kuma. Wcześniej pracował w komisie motocyklowym na Brzezińskiej jako serwisant, a obecnie serwsuje maszyny w punkcie sprzedaży motocykli i Qudów na Rojnej. Jak będziesz chciał , to Ci prześlę na niego namiary.
Pzdr. yanucha |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-16, 19:02
|
|
|
Witam
Bardzo chętnie przydadzą mi się namiary, bo czeka mnie już wizyta w warsztacie. Coś mi już ostatnio za mocno cyka i dzwoni silnik. Przede wszystkim uszczelniacze zaworów nadają się do wymiany, może coś jeszcze.
A spotkać mnie można w okolicach skrzyżowania na Dołach (mieszkam w pobliżu) na Strykowskiej, Kopcińskiego, Śmigłego Rydza. Kiedyś staliśmy obok siebie na Dołach na lewoskręcie na światłach, tylko ja byłem w "puszce". Taki pasażer białego "katamarana", przylepiony do szyby i nachalnie się przyglądający to byłem ja
Pozdr |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-16, 23:36
|
|
|
Witam!!
Podaję namiary na pw. |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
sq8bwh [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-25, 08:27
|
|
|
Ostatnio znajomy miał taki problem z VT 500 i problem leżał:
1. Akumulatorze.. (po wymianie okazało się że w miedzy czasie zajechał rozrusznik..)
2. w/w rozrusznik (napięcie spadało do 5 V, na nowum aku.. w momencie rozruchu..)
3. moduł zapłonowy... był zalany (zachlapany błotem, olejem itp. + wyschnięte kondenstory elektrolityczne.. i po oczyszczeniu i wymianie wszystkich C wszystko się naprawiło..)
i wg. mnie problem leży w module.. bo po 15 latach niestety elektrolity tracą swoje parametry co odbija się na energii iskry.. jak to zrobić szczegółowo mogę udzielić na PW. |
|
|
|
|
|