/
|
Nowy użytkownik - pytania |
Autor |
Wiadomość |
EdiM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-03, 22:12 Nowy użytkownik - pytania
|
|
|
Witam wszystkich gorąco!
Po wielu latach (13 sic!) jazdy na MZ, wreszcie stałem się posiadaczem znacznie ciekawszego motocykla.
W związku z tym pojawiło mi się kilka pytań:
1. Jak wygląda sprawa amerykanskiej lampy. Ja taką posiadam. Przegląd udąło się zrobić, ale nie wiem jak będzie na następnych.
2. Jakie są osiągi VT700C? Moc podawna w serwisówce to 62KM.
Na razie nie jechałem szybciej niż 160km/h na liczniku. Ogólnie nie jestem zwolennikiem szybkiej i dynamicznej jazdy, ale chciałbym wiedzieć.
3. Jak reguluje się wolne obroty? U mnie po nagrzaniu są wyraźnie za wysokie - około 1400 rpm. Jak wiadomo skutkuje to bardzo twardym wrzucaniem jedynki na postoju. Nie za bardzo rozumiem to co jest w serwisówce. Czy regulację wolnych obrotów przeprowadza się jednym pokrętłem, czy dwoma? Czy wymaga to synchronizacji gaźników, czy we własnym zakresie mogę nieco zmniejszyć? Wydaje mi się, że tym pokrętłem mogę to zrobić, zaś śruba regulacyjna służy do synchronizacji.
4. Czy nie ma problemu z kupnem podstawowych materiałow eksploatacyjnych? (filtr oleju, klocki hamulcowe, itp?)
5. Hamulec tylny jest słaby - trzeba bardzo mocno wciskać, by zaczął hamować. Jest na to jakaś rada? |
|
|
|
|
przemoshadow [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-05, 11:42
|
|
|
WITAM!
W MIARE MOŻLIWOŚCI POSTARAM SIE POMÓC!
1. NIESTETY NIE WIEM LAMPE MAM ZMIENIONĄ!
2. JA NA "750 " JECHALEM 165 NIE WIEM CZY POSZŁABY WIĘCEJ ALE WIATR BYL DUŻY I JA NIE NALEŻE DO ZBYT LEKKICH ALE JAZDA Z TĄ PRĘDKOŚCIĄ NIE JEST ZBYT PRZYJEMNA!! PRZYNAJMNIEJ TO MOJE ZDANIE. PODOBNO SHADOW IDZIE OK 170 -175 JEDEN ZNAJOMY MÓWIŁ ŻE PO WYMIANIE PIERŚCIENI I DOTARCIU ZAWORÓW WYCISNĄŁ 190 I JESZCZE CHCIAŁA IŚĆ ALE NIE WIEM CZY W TO WIERZYĆ
3.OBROTY REGULUJE SIĘ JEDNYM POKRĘTŁEM Z LEWEJ STRONY GAŹNIKÓW OBOK LINEK GAZU. BEZ OBAW MOŻESZ NIM KRĘCIĆ ILE CHCESZ I NIE TRZEBA SYNCHRONIZOWAĆ GAŹNIKÓW.ŚRUBA DO SYNCHRONIZACJI ZNAJDUJE SIĘ POMIĘDZY GAŹNIKAMI NA GÓRZE
POSIADA SPRĘŻYNĘ.
4.Z KUPNEM FILTRÓW OKŁADZIN CZY KLOCKÓW, ŁAŃCUCHÓW ROZRZĄDU , USZCZELNACZY ZAWOROWYCH , SPRZĘGŁA , KLAMEK ITP NIE MA POBLEMU. GORZEJ Z USZCZELKAMI W OGÓLE DO TEGO MODELU FIRMY Z TZW. ZAMIENNIKAMI OFEUJĄ NIEWIELE A ORYGINALNE CZĘŚCI SĄ BARDZO DROGIE! POZOSTAJĄ "UŻYWKI" KTÓRYCH TEŻ ZA DUŻO NIE MA ALE ZAWSZE MOŻNA SPRÓBOWAĆ DOPASOWAĆ COŚ Z VF 750 C Z PODOBNYCH LAT.
5.CHAMULEC TYLNY W OGÓLE MOIM ZDANIEM JEST SŁABY! JA PODCIĄGNĄŁEM GO TROCHĘ Z TYŁ I PODWYŻSZYŁEM DŹWIGNIĘ PRZY PODNÓŻCE I JEST DUŻO LEPIEJ. PROPONUJĘ ZROBIĆ TO SAMO JAK NIE POSKUTKUJE TRZEBA SZCZĘKI SPRAWDZIĆ I BĘBEN.
POZDRAWIAM PRZEMO! |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-05, 13:58 Re: Nowy użytkownik - pytania
|
|
|
EdiM napisał/a: | Witam wszystkich gorąco!
1. Jak wygląda sprawa amerykanskiej lampy. Ja taką posiadam. Przegląd udąło się zrobić, ale nie wiem jak będzie na następnych. |
Witam
U mnie na przeglądach (co prawda na razie tylko były dwa), pan tylko raz spojrzał na mnie i spytał się, czy przedniego postojowego fabrycznie nie było. Potem bez problemu podbił przegląd. Słyszałem, że niektórzy próbują dorabiać postojowe w reflektorze, ale oczywiście, wymaga to pewnej ingerencji w oryginalną instalację elektryczną.
Póki co, nie martwiłbym się tym zbytnio.
Pozdr |
|
|
|
|
EdiM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-07, 09:50
|
|
|
Witam
Dziękuję za odpowiedzi.
Co do lampy to miałem na myśli głównie to, że nie jest asymetryczna - snop światła jest płaski. Z przepisów wynika, że dla żarówek halogenowych lampa musi być asymetryczna.
Co do śruby wolnych obrotów znalazłem nawet w 'owner manual', że można i trzeba czasami nią regulować.
Ciekaw jestem jeszcze, czy dużo takich motocykli jeździ po Polsce?
Fotki mojego sprzętu:
http://www.edim.pawelec.info/Honda/
Jeszcze pytanko. Co można zrobić z sakwą, by nie była 'obwisła'?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-05-07, 11:49
|
|
|
Lampa: Teoretycznie każdy funkcjonariusz ma prawo z tego tytułu wstawić ci motocykl na lawetę jako niezdolny do poruszania się po drogach.
W praktyce też bez problemu przechodziłem przeglądy i kontrole - teraz z przyczyn grawitacji ziemskiej mam wymienioną lampę i wkład na "niesymetryczny", pozycję zblokowana na stałe z "mijania".
Niektórzy uważają, że nieobwisłe sakwy to obciach...
W zasadzie jedyny patent to wstawienie usztywnień, modyfikacja wsporników (tak aby podpierały sakwy od dołu) i inne czasochłonne patenty,
Albo wożenie styropianu do pełna...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
yanucha
Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-05-11, 02:10 Hamulec
|
|
|
Witam !
No i jak poprawiłeś tylny hamulec?
W mojej vt 700 też jest bardzo słaby ( bez przedniego bałbym się jeździć więcej niż 30 km/h) Poprzedni właściciel twierdził, że wiele razy próbował coś z tym zrobić i bez rezultatu.
Pzdr. |
_________________ Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami. |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2007-05-16, 11:07
|
|
|
jezdzilem kiedys taką 700-ką. Nikt nigdy nie przyczepil sie do lampy- ani diagnosta, ani polucjant...tak, ze moim zdaniem to nie problem. Co do osiagów- ja swoją rozbujałem do 110 mil/h, czyli okolo 176 km/h, nie mialem tez problemow z zakupami czesci eksploatacyjnych. A co do hamulca- on z zalozenia jest słaby, gdyz ma za malą srednice, a na dodatek sytuacje pogarsza wał napedowy, ktory ma bardzo duzą bezwladnosc...Pewna poprawe mozna osiągnąć poprzez zdjecie koła i wyczyszczenie i przemycie hamulca wewnatrz. Za to przednie heble sa calkiem dobre-szczególnie gdy sie zmieni przewody hamulcowe na takie w stalowym oplocie... |
|
|
|
|
EdiM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-05-22, 22:05
|
|
|
Witam
Co do hamulca, nie poprawiałem. W sumie mam mało czasu na poprawki. Jak mam chwilę wolnego, to po prostu wolę pojeździć... Niestety rzadko mam czas... Szczególnie teraz, gdy urodził nam się synek :)
Obroty wolne da się regulować bez problemu. Teraz jest lepiej. Sama łatwość ustawiania świadczy chyba o tym, że może być potrzebna dosyć częsta regulacja.
Jak u mnie - występuje jeszcze problem przypalania prawego buta. Dźwignia hamulca dosyć mała i podeszwa łatwo ociera o gorący wydech. Chyba najlepiej jakby założyć w tym miejscu osłonę. Podobne mam w innych miejscach - nie wiem czy to oryginalnie, ale chyba nie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|