Przedni błotnik wali o chłodnicę |
Autor |
Wiadomość |
wyvern
Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48 Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 1754 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2011-05-27, 19:05
|
|
|
widać coś można , a na poważnie chodzi o dobranie oleju i dystansu |
_________________ -=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-05-27, 19:09
|
|
|
wyvern napisał/a: | widać coś można , a na poważnie chodzi o dobranie oleju i dystansu |
To takie gadanie mechanika, ile to się napracował, ile materiału... ale i tak niech się cieszy bo pół ceny biore... |
|
|
|
|
Karol
janosik
Motocykl: FXDC
Wiek: 47 Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 183 Skąd: SO
|
Wysłany: 2011-05-27, 20:02
|
|
|
Sprężyny 350zł to napewno najlepsze wyjście. Ja zalałem olejem 15w, różnica jest wyrażnie odczuwalna, moto jest jeszcze trochę miękkie ale nie buja się bez przyczyny jak to ma miejsce w przypadku oryginału. Myślę że tuleje ok. 15mm będą OK tokarz Ci zrobi za 0,5% olej 20w za 70 zł w przypadku motula i za stówkę jesteś w siódmym niebie. |
|
|
|
|
Derry
Motocykl: brak
Wiek: 48 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 567 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-02, 21:22
|
|
|
Adam3911 - wielkie dzięki za pomoc
Olej zmieniony na gestszy, sprężynom jeszcze daleko do granicy serwisowej, tulejki dołożone, zrobione 13km drogi powrotnej do domu - prowadzi się lepiej, nie nurkuje już tak przy hamowaniu.
Jeszcze raz wielki szacun za pomoc. |
_________________ Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć! |
|
|
|
|
|