/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
hypercharger
Autor Wiadomość
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-03-04, 07:44   hypercharger

Jak w temacie co sądzicie o instalacji hyperchargera do VT 600. I czy założenie tego bajera wymusi jeszcze jakieś inne zmiany dyno jety czy coś takiego. Przy czym świadom jestem że to tylko element agrotuningu :) optycznego, nie ma mowy o poprawie osiągów z tak małej pojemności. I czy wzrośnie spalanie, choć na chłopski rozum to chyba powinno.
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1028
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-04, 07:51   

masz racje, poprawi to jedynie wygląd wizualny, a owszem trzeba zmienić dysze, mieszankę, spalanie oczywiście troszkę podskoczy,

było już o tym pisane na forum, poszukaj, a wszystkiego się dowiesz :-> ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to
_________________
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
 
 
Carlos
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-04, 16:25   

Fatum napisał/a:
ogólnie przy pojemności mniejszej niż 1300 nie bawił bym się w to


Serio ? ;-) Hypercharger ma już w zestawie dysze do gaźnika i przy poj. 750 daje odczuwalny wzrost mocy ... jest to oczywiście subiektywne odczucie moje i ... każdego użytkownika 750ki po przejechaniu się moją :lol:
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1028
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-04, 23:31   

Możliwe, podałem tylko i wyłącznie moją opinię, może dlatego że nie jest to tania impreza a zdaje się im większy silnik tym i efekt bardziej odczuwalny, pewnie jak bym nie miał innych wydatków też bym sobie sprawił choćby dla bajeru i wyglądu :mrgreen:
_________________
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
 
 
johny_morfina 
Michal


Motocykl: VT 600 '99
Wiek: 41
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 80
Skąd: Warszawa - TGK
Wysłany: 2010-03-05, 09:22   

Rozmawialem z gosciem z Kuryakyn na wystawie motocykli w lutym i mowil ze koszt samego hyperchargera to ok 1000 - 1500 pln no i ze nie ma modeli do vt 600 i ze trzebaby zezbic bo to nie tylko wlot powietrza ale i jakas linka do gaznika musi isc. (dopisane: albo cos innego - nie znam sie)



Duzo zachodu...

jak juz kupie sobie wiekszy i drozszy motocykl to na pewno zamontuje - na razie sie wstrzymam.

Ale taki hypercharger to niezly bajer :D



btw:

jest jakas inna firma ktora robi takie filtry?
Ostatnio zmieniony przez johny_morfina 2010-03-05, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-05, 13:34   

Mam hypercharger w swojej Hani

O żadnej "lince" do gaźnika nie słyszałem.

Jedyne podłączenie jakie istnieje (poza wlotem powietrza) to jest podłączenie "motylków" do podciśnienia (w zestawie dostajesz króciec i wężyk)

Żeby zabawa miała sens to trzeba jeszcze założyć nowe dysze do gaźników (są w zestawie) no i wydech udrożnić (ja mam wolny wydech Jardine)
_________________
Mój Cień
 
 
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-03-05, 18:04   

A ja właśnie rozmawiałem w warszawie z gościem z kuryakina i bajerował że do VT600 jest tylko do któregoś roku. Że chyba po 1998 albo 2000 roku produkcji do 600-ek nie maja tego bajeru czy jest jakiś tam problem, jakoś tak chyba ale że do starszych modeli nie ma problemu.

Ogólnie mówiąc gdyby vt 600 miał ze 55-60 koni i przyspieszenie na poziomie 6 sek. i przy prędkości 100km/h na ostatnim biegu pięknie by pierdział a nie wył, wtedy bankowo na 100% wrzuciłbym mu tego hyperchargera z bardzo prostej przyczyny, przez bardzo x2 długi czas nie myślał bym o zmianie tego typu hańki na żadne inne moto.

No w końcu marzenia nic nie kosztują.
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-06, 10:09   

Może uściślę.

Hyperchargery (czyli metalowa obudowa filtra powietrza z motylkami) są identyczne niezależnie od motocykla.

Natomiast do każdego hyperchargera potrzebna jest dedykowana do danego moto przejściówka/złącze do podłączenia do chwytu powietrza do gaźników.

Czyli trzeba szukać adaptora umożliwiającego podłączenie hyperchargera do VT 600.

Alternatywą pozostaje stworzenie własnej przejściówki w oparciu o np pozostałość obudowy starego filtra powietrza.

Potem trzeba dobrać odpowiednie nowe dysze do gaźników.

A na koniec trzeba wszystko wyregulować.
_________________
Mój Cień
 
 
Janeczek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-19, 20:41   

http://www.bikercom.com/s...0&ref=GZ-300106



zerknijcie na tą ofertę.
 
 
Doc 


Motocykl: VT 750 C2 ACE 02
Wiek: 52
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 239
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-20, 13:47   

No i wszystko się zgadza - Hypercharger standard.

Natomiast przejściówki o których pisałem masz po prawej stronie zdjęcia.



Zobacz TEN link, tu jest sam adapter znacznie taniej

Inny adapter - LINK

Generalnie Thunder Mfg robi adaptery dostarczane z Hyperchargerami przez Kuryakyn
_________________
Mój Cień
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM