To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Honda Shadow 125 z Niemiec - Blokada (v-max 80km/h)

thommush - 2015-08-22, 21:30

A to nie jest do tego: https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=752

W aukcji jest napisane, że do skutera...

Iceman31 - 2015-08-22, 22:14

No właśnie... też zwróciłem na to zdanie, które pozwolę sobie zacytować:
"Przedmiotem aukcji jest moduł tuningowy Honda Shadow, Bali moduł jest bardzo łatwy w instalacji(wpinany w oryginalną instalacje, bez lutowania) poprawia osiągi skutera, informacje 666-214-200"

MARQ - 2015-08-23, 00:59

Inne złącze. Jakieś skuterowe ;) to nie to...
Trom - 2015-08-23, 01:03

Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 :-)8
robo1973 - 2015-08-23, 09:08

Trom napisał/a:
Hahahaaha najszybsza jest Hayabusa i ją trzeba kupić a nie męczyć się na VT125 :-)8

E tam najszybszym jest Dodge Tomahawk

Zamek1200 - 2015-08-23, 11:33

Iceman31 napisał/a:
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.


a naped masz fabryczny? tj 14/41?


robo1973 napisał/a:
Odświeżam temat.
Może ktoś z kolegów wypowiedzieć się jak sprawdzić czy motor jest blokowany i w którym miejscu.


na początek polecam Ci lekture:

temat 1
temat 2

w tych dwóch tematach masz napisane wszystko od czego trzeba zacząć. ja temat wałkuje od początku czerwca. było ledwo 80km/h - teraz ponad 100 w pogodny dzień. i dodam że ostatnio jakby jeszcze odżyła, żwawiej przyspiesza jest jakby mocniejsza mimo że nic nowego nie zmieniłem (a może to kwestia wprawy - stałem sie lepszym riderem :mrgreen: )

Iceman31 - 2015-08-23, 12:39

Zamek1200 napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Mam szybę, sakwy które też jakąś tam powierzchnię boczną mają a rozbujałem się do 120.


a naped masz fabryczny? tj 14/41?


Mam fabryczny. Dodatkowo od przedwczoraj jestem po wymianie napędu bo stary był już nieco wysłużony i mam wrażenie, że jakby lepiej mi się moto zbierało.

robo1973 - 2015-08-23, 13:25

Ok mam wersję A. Trzeba obczaić moduł i znaleźć z nim komunikacje po RS 232. Wtedy będzie można odblokować i wgrać nową mapę. No chyba że w fabryce wycieli maxa albo ktoś już to zrobił
Zamek1200 - 2015-08-23, 14:33

słyszałem że niektóre warsztaty wysyłają gdzieś zablokowany moduł i ten wraca odblokowany. ja u siebie trafiłem że niedaleko ktoś sprzedawał n51f, pojechałem na próbną podmiane - działało więc wziąłem. jutro do mechanika prowadze maszynke i przy okazji ma zajrzeć czy króćce ssące mają zwężkę. chciałbym żeby miały to wtedy już wiedziałbym wszystko
robo1973 - 2015-08-23, 15:08

Pewnie że się da. Tylko trzeba mieć sterowniki i program do komunikacji. Jedynym problemem może być zablokowana komunikacja z modułem przez usunięcie interfejsu. Wtedy trzeba otwierać moduł i się wpinać do szyny. Jak ktoś zna niemiecki to niech popyta na tamtejszych forach

Ma ktoś może schemat pinów
coś w tym stylu
1: gaszenia silnika ( zwarcie do masy = odcięcie zapłonu )
2: zasilanie modułu
3: cewka wysokiego napięcia
4: sygnał z impulsatora
5: masa
6: masa

PS Podejrzewam, że da się podłączyć pierwszy lepszy moduł zapłonowy z wyjściem na dwie cewki zapłonowe

Albo niech da fotkę od strony pinów

Znachu - 2015-09-03, 21:58

Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?

P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.

thommush - 2015-09-03, 22:09

Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.

Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego ;-)

Iceman31 - 2015-09-04, 06:33

Znachu napisał/a:
Czy ma ktoś namiar na kogoś kto by mógł profesjonalnie zbadać moduł n51f i zobaczyć czy jest zablokowany czy nie , i jeśli jest to go odblokować ?

P.S Chciał by się spiknąc z osobą która posiada egzemplarz rozpędzający się bez problemowo do 120 -125 kmh posadzić na nim moje ciężkie (105 kg ) dupsko i porównać jak się odpycha w stosunku do mojego ( na prostej 110 - 112 z górki 115 może 117 ale to z bólem ) . Chodzi mi bardziej i przyspieszanie powyżej 90 khm.

Wg mnie jest wszystko OK.
Na dzień dzisiejszy spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg i powyżej 90 też się wolniej rozpędzam. Rozbujałem się max do 125 ale w innych warunkach na tym samym odcinku bywało, ze ledwo do 110 szła.

[ Dodano: 2015-09-04, 06:36 ]
thommush napisał/a:
Kurka, ludzie, nawet zmiana ustawienia stóp na podnóżkach obniżała prędkość max. Sprawdzone na bardzo długim odcinku prostej, wygodne postawienie stóp, trochę bardziej podeszwą w kierunku jazdy działało jak żagiel. A stopa to tylko 42.

Dlatego po kilkumiesięcznym przypomnieniu jazdy na 125, bez żalu przesiadłem się na coś większego ;-)

Weź nie przesadzaj. Tą stopę 42 to podałeś w calach? Mam szybę, sakwy po boku i jeszcze jadąc z pasażerem objechałem bez problemu kolegę na Dragstarze a gość jechał sam. Nie ma szyby tylko sakwy. Bez problemu osiągnąłem wtedy 110

lupo4801 - 2015-09-04, 07:12

spuściłem wagę (ze względu na ćwiczenia) do 67 kg.



Dieta cud :mrgreen: społeczeństwo otyłe a Japończyki, malutkie, drobniutkie i moto zasuwa ze 130. :ride:

Znachu - 2015-09-04, 09:24

Właśnie, :-) też mi się tak wydaje że podręcznikowe 125 kmh jest podane na podstawie testów z motocyklistą o gabarytach i wadze Azjatyckiej : )


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group