VT 600 - demontarz tylnego błotnika
Anonymous - 2010-06-30, 21:21 Temat postu: demontarz tylnego błotnika Witam.
Dziś walczyłem ze śrubami mocującymi tylne kierunki, bo chciałem tam przykręcić stelaż pod sakwy, ale przegrałem, i chyba coś się tam z kabelkami zrobiło, bo na przejażdżce straciły się kierunki i klakson ( pewnie zwarcie w tych kierunkach i walnął bezpiecznik). Będę musiał przykręcić stelaż do ramy, i tu moja prośba o pomoc: jak zabrać się za demontaż tylnego błotnika, które śruby odkręcić, czy zejdzie razem z tylną lampą czy trzeba ją osobno rozkręcić-przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy prawidłowym objawem jest lekko fioletowy kolor na lagach w miejscu ich skoku.
Z góry wielkie dzięki.
Gerwazy - 2010-06-30, 21:37
Co do lag obawiam się, że mogły być w tych miejscach podgrzewane i prostowane, a przebarwienie powstało przy wysokiej temperaturze.
Demontaż jest prosty, po zdjęciu siedzenia będą widoczne śruby, które należy odkręcić, trzeba wypiąć kable stopu i cała lampa zejdzie z błotnikiem...
Anonymous - 2010-06-30, 21:57
Co do lag to prostowanie raczej odpada, myślałem, że jest to efekt tarcia o uszczelniacze, i że jeszcze inne cienie może też tak mają ( widać to jak siedzę i spojżę na lagi z boku, jest to mało zauważalne ale ja to wypatrzyłem), co do błotnika wielkie dzięki jutro będę majstrował.
Rigez - 2010-06-30, 22:45 Temat postu: Re: demontarz tylnego błotnika
zbychu6783 napisał/a: | Witam.
Dziś walczyłem ze śrubami mocującymi tylne kierunki, bo chciałem tam przykręcić stelaż pod sakwy, ale przegrałem, ... |
Nafta,nafta i jeszcze raz nafta
Powinna pomódz mnie jak dotąd jeszcze nie zawiodła
GhoustDragon - 2010-07-01, 15:22
Masz taki mały "manual" jak zdjąć tylny błotnik w VT 600C.
Zaczynasz od zdjęcia kanapy - czyli odkręcasz dwie mocujące ją śruby, lekko cofasz do tyłu i unosisz do góry.
Następnie zdejmujesz boczki i odkręcasz śrubę mocującą zbiornik paliwa - klucz 12(nasadka lub fajkowy)
Odkręcasz śrubę mocującą tylny błotnik do ramy(znajduje się ona pod siedzeniem pasażera; kluczyk 10)
Lekko odginasz mocowania wiązki elektrycznej - są one przynitowane do błotnika, a wiązka zostaje przy ramie
Następnie musisz odkręcić i zdemontować tylną lampę - mocowana dwoma śrubami których nakrętki masz od spodu(pod błotnikiem). Kluczyk i ile pamiętam 8.
Po zdjęciu lampy masz jeszcze jedną śrubę trzymającą błotnik(kluczyk 10).
Teraz pozostaje już tylko ostrożnie unieść błotnik, zdjąć go i odłożyć w bezpieczne miejsce; a efekt powinien wyglądać tak:
W takim stanie z wiązką elektryczną możesz zdziałać cuda
P.S. Wiem, że do Cezara mi daleko, ale zawsze to coś pomoże
|
|
|