To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - nie daje rady odkręcić nakrętki sprzęgła

Anonymous - 2010-04-21, 17:07
Temat postu: nie daje rady odkręcić nakrętki sprzęgła
witam ,m,am problem z odkręceniem nakrętki od sprzęgła ,nakrętka trzyma zajebiście-pomocy,może macie jakiś sposób ,a może kręcę w inną stronę? :oops:
Anonymous - 2010-04-21, 18:51

napiszcie czy tam jest lewy czy prawy gwint vt750c 84
R0bi - 2010-04-21, 20:11

A konkretnie o którą śrubę się rozchodzi?
Anonymous - 2010-04-21, 22:18

po sciągnięciu zawleczki i tależyka z łożyskiem ,zaraz po tym jest nakrętka ,27 która trzyma sprzegło,za cholere nie mogę jej odkręcić ,a chcę wymienić impulsatory.
Anonymous - 2010-04-22, 08:25

przedluz ramie klucza (poszukaj jakiejs rury tak 0.5-1 metra dlugosci)

do tego ze 2 kolegow do pomocy (jeden dociaza tyl motocykla, 2 blokuje hamulec nozny)

ja co prawda walczylem z 600ka, ale przypuszczam ze nakretka ta sama, u mnie po wszystkim byla do wyrzucenia (30 zeta w hondzie)

Wytrych - 2010-04-22, 13:31

ja niedawno w swojej odkręcałem.klucz nasadowy nr.27,dość długa rączka i nic,rurka na kluczu i też niechętnie.Więc musiałem użyć uniwersalnego klucza o niewyszukanej nazwie "młotek".Jak nie puści po przedłużeniu dźwigni,to proponuje oczywiście zablokować zębatkę i przyłożyć parę "niutonów" młotkiem w klucz.(metoda opukania)

u mnie puściła...

powodzenia.

Zapomniałbym.... śrubę odkręcasz normalnie,w lewo...

jak byś odkręcał z drugiej strony magneto to odwrotnie....w prawo....

Anonymous - 2010-04-22, 14:30

dzięki za informacje,spróbuje zmienić klucz,i zwołam kumpli
AJK - 2010-04-22, 14:42

zanim zaczniesz walczyc z młotkami , kup płyn a aerozolu - CX - 80 Du-Pont"Krytox" ( zielony , jest na bazie silikonu , a czerwony na kwasie!!! ), i spryskaj gwint , odczekaj 10 min. i wtedy odkręcaj.Powinno puscić.
Anonymous - 2010-04-22, 16:26

TO KTÓRY BĘDZIE LEPSZY? ZIELONY CZY CZERWONY ,MOŻE DZISIAJ JESZCZE KUPIE
AJK - 2010-04-22, 16:33

Słoniu napisał/a:
TO KTÓRY BĘDZIE LEPSZY? ZIELONY CZY CZERWONY ,MOŻE DZISIAJ JESZCZE KUPIE




TYLKO ZIELONY!!!! ten czerwony jest na kwasie ,i będzie potem rdza wychodzić.

Anonymous - 2010-04-22, 21:16

już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.
AJK - 2010-04-23, 09:43

Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.

Todek - 2010-04-23, 09:58

AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:

AJK - 2010-04-23, 10:16

Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:




Jesli komuś - DOBRA RADA TO ZAWADA- to PRZEPRASZAM,MILCZĘ.

Todek - 2010-04-23, 10:23

AJK napisał/a:
Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:




Jesli komuś - DOBRA RADA TO ZAWADA- to PRZEPRASZAM,MILCZĘ.




AJK, spokojnie. :lol: Ale uwierz mi, psiknięcie WD40 z całą pewnością nie zaszkodzi dla moto. :lol:

Nasze moto wykonane są z naprawdę znakomitej jakości materiałów/stali/, a zawartość kwasów w WD40 nie jest, aż tak duża żeby mogła cokolwiek uszkodzić. :lol: A jak widać pomogła w odkręceniu nakrętki. :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group