VT 1100 - regulacja gaznikow
-gumis- - 2010-03-20, 14:55
lutek napisał/a: | a na czym polega sprawdzenie zaworow??bo z tego co wiem to sa hydrauliczne. |
Pisząc tu o zaworach miałem na myśli zawory ,które wymagają regulacji, sprawdzenia. Dobrze wiem ,że są samoregulatory hydrauliczne.
lutek - 2010-04-24, 15:15
bylem w warsztacie zaspiewali za regulacje 100 funtow wiec musze sie podjac tego sam.mam pytanie dot synchro.rozumie ze trzeba podlaczyc zegary do kroccow ale co potem,odpalamy moto.....ktos to moze opisac??wielkie dzieki
Anonymous - 2010-04-25, 07:07
Zobacz TU
intruz - 2010-04-28, 17:29
Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...
Serwik - 2010-11-26, 20:42
intruz napisał/a: | Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady... |
Odświeżę temat. Jak nabyłem moto, miał strasznie rozregulowane gażniki objawiało sie to m.in. strzelaniem w tłumik. Poprzedni właściciel wprowadził kilka przeróbek (gażnik, kroćce, wydech) i próbował regulować "na oko". Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.
MCY - 2010-11-26, 20:59
Serwik napisał/a: | Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu. |
U nas badanie kosztuje 15 PLN.
januszek - 2010-11-28, 16:45
Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo
właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety....
MCY - 2010-11-28, 17:37
januszek napisał/a: | Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gaźników |
Jeśli są dwie rury, to dlaczego nie?
Serwik - 2010-11-28, 17:55
januszek napisał/a: | Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo
właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... |
Jakby sobie "troszkę" zaprzeczasz. Ja opisując jak poradziłem sobie z danym problemem, nie twierdzę że dysponuję jedynym słusznym sposobem. Dzielę się swoimi doświadczeniami, w końcu od tego jest Forum.
januszek - 2010-11-29, 10:50
W wojsku miałem szefa kompanii , który mawiał: "chlebak jak sama nazwa wskazuje,
słóży do noszenia granatów" - czyli idąc tym tropem : analizator spalin służy.......(niezależnie od ilości rur)
|
|
|