To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - regulacja gaznikow

-gumis- - 2010-03-20, 14:55

lutek napisał/a:
a na czym polega sprawdzenie zaworow??bo z tego co wiem to sa hydrauliczne.


Pisząc tu o zaworach miałem na myśli zawory ,które wymagają regulacji, sprawdzenia. Dobrze wiem ,że są samoregulatory hydrauliczne.

lutek - 2010-04-24, 15:15

bylem w warsztacie zaspiewali za regulacje 100 funtow :shock: wiec musze sie podjac tego sam.mam pytanie dot synchro.rozumie ze trzeba podlaczyc zegary do kroccow ale co potem,odpalamy moto.....ktos to moze opisac??wielkie dzieki
Anonymous - 2010-04-25, 07:07

Zobacz TU
intruz - 2010-04-28, 17:29

Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...
Serwik - 2010-11-26, 20:42

intruz napisał/a:
Może ma ktos z was dane o ile obrotów powinny być fabrycznie wykręcone srubki wolnych obrotów w Sabre? Strasznie strzela mi w tlumiki ( mam przelotowe Hard Krome) i szukam na to rady...


Odświeżę temat. Jak nabyłem moto, miał strasznie rozregulowane gażniki objawiało sie to m.in. strzelaniem w tłumik. Poprzedni właściciel wprowadził kilka przeróbek (gażnik, kroćce, wydech) i próbował regulować "na oko". Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.

MCY - 2010-11-26, 20:59

Serwik napisał/a:
Na szczęście mam dostęp do analizatora spalin, udało się ustawić skład mieszanki. Moto przestał strzelać w wydech, lepiej przyśpiesza. Analizator spalin jest na każdej stacji diagnostycznej, zatem to tylko kwestia dogadania się z diagnostą podczas corocznego przeglądu.


U nas badanie kosztuje 15 PLN.

januszek - 2010-11-28, 16:45

Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:

MCY - 2010-11-28, 17:37

januszek napisał/a:
Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gaźników


Jeśli są dwie rury, to dlaczego nie?

Serwik - 2010-11-28, 17:55

januszek napisał/a:
Podstawowa rada przy regulacji gażników : jak strzela w tłumik-mieszanka za bogata trzeba dać więcej powietrza . Jak strzela w gażnik-mieszanka za uboga , przykręcić powietrze . Na analizatorze spalin nie wyregulujesz prawidłowo gażników-albo zegary,albo

właśnie na oko . Do tej drugiej opcji trzeba mieć "troszkę" doświadczenia , a do pierwszej - zegary niestety.... :koso:


Jakby sobie "troszkę" zaprzeczasz. Ja opisując jak poradziłem sobie z danym problemem, nie twierdzę że dysponuję jedynym słusznym sposobem. Dzielę się swoimi doświadczeniami, w końcu od tego jest Forum.

januszek - 2010-11-29, 10:50

W wojsku miałem szefa kompanii , który mawiał: "chlebak jak sama nazwa wskazuje,

słóży do noszenia granatów" - czyli idąc tym tropem : analizator spalin służy.......(niezależnie od ilości rur) ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group