To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - słabe punkty vt 1100

Trollu - 2017-03-17, 20:14
Temat postu: słabe punkty vt 1100
Witam
zbieram się do zakupu 1100 z rocznika 1998-2003
miałem już Hondę i złego słowa na nią nie mogę powiedzieć
jednak - czy są jakieś słabe punkty 1100, na które powinienem zwrócić uwagę podczas zakupu?

będę wdzięczny za uwagi

LwG

Skorupek - 2017-03-17, 21:10

Mały Bak w stosunku to dużego zakresu pracy manetki. Najlepiej rozglądaj się za modelami z wiekszym bakiem albo rolgazem od mniejszych modeli :-)8
Trollu - 2017-03-17, 21:17

Skorupek, wydawało mi się, że bak to bak... montowany seryjnie jednakowy we wszystkich vt 1100.
czyli można znaleźć mot z większym (nieakcesoryjnym) bakiem?

Trollu - 2017-03-17, 21:19

czy są może punkty tak jak w autach (rozrząd, płyny), które zaleca się wymienić dla świętego spokoju?
Krzychoo - 2017-03-17, 21:36

Jak kupisz od motocyklisty to powie Ci co wymieniał i kiedy, a jak od handlarza to wymień wszystkie płyny i filtry. Stan rozrządu najlepiej żeby ocenił ktoś znający się na rzeczy. Za droga impreza żeby wymieniać na wszelki wypadek.
saxo - 2017-03-17, 21:36

Rozrządu nie ruszasz jak nie słychać, płyny standardowo po zakupie czyli oliwa, chłodzący, hamulcowy i kardan, nie zapominaj że to jest Honda więc jakich słabych punktów się spodziewasz? no może hamulce, słabe jak na wagę moto także warto zwrócić uwagę na stan tarczy i klocków w przodu i ewentualnie pomyśleć nad przewodem w metalowym oplocie. Jak moto nie był po dzwonie/szlifie i nie zimował na dworze to ma wozić, a powiem Ci że na 1100 można się ładnie poganiać oczywiście z szacunkiem dla manetki :-) :ride:
Trollu - 2017-03-17, 22:08

jak fajnie takie komentarze czytać
mam jeszcze swoją shadow 125 i tutaj praktycznie wszystko jak w zegarku, po standardowych wymianach tylko paliwo lać
liczę na to samo w moim następnym motocyklu
pozostaje tylko kwestia... kupić taki, w którym będzie minimum ściemy

pozdrawiam Was

Skorupek - 2017-03-18, 07:49

Metafora taka. Chodziło mi o spalanie 😆 ze słabszych punktów to przednie chamulce i przednie światło i tulejki tylnych amortyzatorow. Szczególnie w wersji USA sa slabe swiatla- w innych tez nie powalaja. poza tym same plusy.
marcin k - 2017-03-18, 19:00

jak zauważyli wyżej zwróć uwagę na tarcze oryginalne wytrzymują 90-100 tys więc jak będą zajechane to sam sobie odpowiedz , drogomierz pewnie będzie wskazywał niecałe 40 tys :-P :-P . zaśniedziałe konektory przewodów wychodzących z alternatora- chyba sporo altków od tego padło. jeśli się mylę proszę o poprawkę.
michal87sie - 2017-03-19, 12:57

Kolego z własnego doświadczenia mogę się wypowiedzieć. Kupiłem Hondę Shadow vt 1100 c3 od znajomego handlarza, była przemalowana. Wymieniłem wszystkie płyny zmieniłem opony. Żadnych problemów z tymi hondami nie ma, napewno trzeba zwrócić uwagę na klocki tarcze, stan opon bo tanie nie są. Moto bardzo fajnie się prowadzi w porównaniu do vt 750 dysponuje fajną mocą. Uważam że jest to niezawodne moto żadnych usterek nie stwierdziłem. Na plus mogę powiedzieć że regulator napięcia jest dobrze umiejscowiony i dosyć dobrze jest chłodzony, bo niestety w vt 750 była to bolączka, naszczęście w vt 1100 jest to poprawione. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jestem zadowolony ale o tym można dyskutować pozdrawiam jeśli w jakimś stopniu pomogłem to się cieszę
marian07 - 2017-03-19, 16:50

Polecam dualpin, sam się mile zaskoczyłem jak miękko silnik pracuje.
wyvern - 2017-03-19, 18:33

Skorupek, tulejki często wymieniało się z gumowych na poliuretanowe (ja tak zrobiłem) i problem znika, oświetlenie - może masz już zmęczony odbłyśnik bo ta jedna lampa daje niezłe światło.
michal97sie - opony kosztują normalnie jak do każdego motocykla więc nie strasz chłopa zawczasu. Majątku na to nie wydasz. Regulator może i jest dobrze osadzony, ale psuje się tak samo jak w innych - ja musiałem wymienić na nowy bo stary zdechł bez ostrzeżenia.
Poza tym tak samo jak w innych - sprawdź czy kardan za bardzo nie tłucze, ale może to zawszy być wina zabieraków a nie samego kardana, płyny - standrad kupujesz wymieniasz (chyba że Wiesz od kogo kupujesz i masz pewność że zrobił to jak trzeba), Trzeba sprawdzić jak w każdym czy prosto idzie, czy rana nie pospana z trzech innych. W tych motocyklach do wszystkiego jest dobry dostęp, a części stosunkowo niedrogie (jak na motocykl oczywiście), ale też się można zaskoczyć. Komplet 10 gumek do mocowania boczków kosztuje 4 stówki ;-) od taka fantazja japończyków.

promo - 2017-03-21, 11:23

saxo napisał/a:
kardan


wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?

pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój...

saxo - 2017-03-21, 12:10

promo napisał/a:
saxo napisał/a:
kardan


wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?

pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój...


wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie

garnett - 2017-03-21, 12:30

saxo napisał/a:

wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie


Prawidłowo. Ja wymieniam co roku przed sezonem.
Roboty przy tym 3min a i koszt niewielki bo i tak sprzedają olej w 1L butelkach to starcza na długo.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group