To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Jak wyjac zbiorniczek przelewowy

ttm750 - 2016-03-26, 15:34
Temat postu: Jak wyjac zbiorniczek przelewowy
Jak w temacie.
Probuje wymienic przewód wodny od termostatu i za diabła nie wiem jak wydlubac ten zbiorniczek. Co trzeba wyjąć najpierw?

Todek - 2016-03-26, 15:59

Cytat:
Jak wyjac zbiorniczek przelewowy

Czy chodzi Ci o zbiorniczek wyrównawczy? :mrgreen:

ttm750 - 2016-03-26, 16:24

Tak
Todek - 2016-03-26, 16:29

ttm750 napisał/a:
Tak

A czy do tego co chcesz zrobić, konieczny jest demontaż zbiorniczka?

ttm750 - 2016-03-26, 16:35

Wąż od termostatu się pokruszył i cały jest już sztywny a x kolei przy zbiorniczku poprzedni właściciel zakleil połączenie - przypuszczam że coś się polamalo i teraz żeby go wymienić muszę wyjąć caly
Todek - 2016-03-26, 16:39

Obawiam się, że może być konieczne wyjmowanie silnika, ale mogę się mylić. Zapytaj Marudę, On to na pewno wie.
ttm750 - 2016-03-26, 16:43

Rany Julek. Czegoś takiego właśnie się obawiam. Obudowy filtra też nie zdejme raczej bez wyjecia drugiego zbiornika a do tego znów koło i błotnik... Same problemy.
Maruda - 2016-03-26, 18:02

i jeszcze trzeba go podgrzać opalarką żeby sie zrobił miękki bo bez tego i tak nie wyjdzie
ttm750 - 2016-03-26, 18:17

Dzięki za odp choć wcale mnie nie pocieszyliscie. Trzeba będzie w takim razie kontynuować druciarstwo poprzednika i po zmianie węża skleic wszystko znów jakimś poliuretanem. Thx raz jeszcze.
ttm750 - 2016-03-26, 22:49

ok jakos sie udalo. poprzednikowi nadlamal sie ten lejek na ktory zalozony jest waz od termostatu i wszytko bylo zalane klejem .
zalozylem swiezego weza i pozaklejalem polaczenie. przy okazji wyszlo mi cos innego ichcialbym sie podpytac.
mianowicie okazalo sie ze 2 z tych 3 brazowych przewodow idacych z silnika do regulatora sa sztywne od przytopienia .Byly prawie zlutowane -izolacja miedzy nimi sie juz prawie calkowicie stopila i widac ze mialy stycznosc ze soba.
czy to moglo spowodowac jakies uszkodzenie w silniku? przed rozbieraniem gaznika silnik chodzil chyba dobrze -tylko przy okazji ostatnich jazd regulator byl niezle goracy

Todek - 2016-03-26, 22:52

ttm750 napisał/a:
2 z tych 3 brazowych przewodow idacych z silnika do regulatora

Chyba żółtych?

ttm750 - 2016-03-26, 23:13

wygladaly mi na takie brazowawe ale sie nie upieram - ida wszystkie 3 w jednej wiazce z silnika
GhoustDragon - 2016-03-26, 23:29

Są żółte, ale jak to nazwałeś "przytopienie" mogło je przybarwić.
Chwilowe zwarcie tych przewodów nie stanowi zagrożenia dla silnika, jednak skoro producent postanowił je rozdzielić to może niech pozostaną jak rodzeństwo - razem, ale osobno...

ttm750 - 2016-03-27, 00:15

to mnie troche uspokoiles.
bo mam jakiegos takiego pecha z Hondami w mojej karierze - pierwsza Shadowka splonela z powodu wycieku paliwa , nastepna byla Magna - spalil sie regulator napiecia i modul zaplonowy (czulem smrodek jeszcze podczas jazdy ale nie przypuszczalem ze to moj a jak dojechalem to juz skwierczalo i dymilo) i poszla na czesci bo sprowadzenie tego tutaj przekraczalo koszt zakupu innego motorka.
kabelki juz rozdzielilem musialem niestety zrobic bypassy i polutowac kawalki przewodow poniewaz te nadtopione byly ju sztywne jak drut.
mysle ze do poniedzialku juz sie wyrobie zeby odpalic silnik, poskladac motorek, potem tylko sprzatnac skipa sprzed garazu i mozna bedzie wyjechac.

Trom - 2016-03-27, 07:55

ttm750, może masz tam za ciepło :mrgreen: :-)8 ;-) ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group