To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - VT 750 c nie odpala na gorącym silniku

Suffering - 2018-04-23, 15:22

Leo napisał/a:
Suffering napisał/a:
Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy.

hej ;-) czy to Ty Kolego rozmawiałeś z nami wczoraj w Zrywie?widzę że skorzystałeś z rady i zarejestrowałeś się na forum.
Mam nadzieję że koledzy Ci pomogą ;-)

ps. sprawdzałem, że Honda odjechała wiec cieszę że dojechałaś o własnych siłach do domu
gdybyś sobie nie poradził polecam mechanika o którym mówiłem kilku z nas serwisuje u niego maszyny ;-)



Odjechała po ok. 50min chłodzenia. Już się kontaktowałem z człowiekiem, w środę zaprowadzam. Dzięki za pomoc !

Suffering - 2018-04-23, 15:24

marcin k napisał/a:
kręci i nie odpala to w jakim sensie nie reaguje na naciśnięcie startera? określ się


1. Nie chce odpalać na gorącym - rozrusznik kręci
2 nie reaguje na naciśnięcie startera, sporadycznie, ale zauważyłem że najczęściej dzieje się to w powiązaniu z pkt 1 - czyli jak jest gorący

Wydaje mi się, że dość dokładnie się określiłem :-P

PJKOS - 2018-04-24, 07:56

miałem problem z brakiem reakcji na naciśnięcie startera - lampy przygasały (wersja usa) a rozrusznik nie kręcił. Problemem u mnie były zaśniedziałe styki elektryczne i brud. Poleciałem po kablach porozpinałem wszystkie styki, czyszczonko jakiś tam środek do styków elektrycznych, potem rozebrałem starter na kierownicy miedziane styki przeczyściłem benzyna ekstrakcyjną i także potraktowałem środkiem do styków elektrycznych.
Wydaje mi się, że nie ma uproś i jeśli ma być zrobione porządnie to trzeba przebyć tę drogę :)
Mam na myśli drogę od aku do przycisku i od przycisku do przekaźnika i od przekaźnika do rozrusznika. Smutne jest to że trzeba ja przejść na piechtę :-/

Suffering - 2018-04-24, 21:40

jutro oddaję do magika
wczoraj pierwszy raz w tym sezonie nie odpalił mi na zimnym....także może po prostu akumulator jest za słaby i nie dawał rady na gorącym - a teraz i na zimnym dał dupy

Co do przycisku, pewnie masz rację.
Dam znać co było przyczyną jak tylko do mnie wróci.

Shrek - 2018-06-05, 11:45

Jak już się dowiesz to daj znać co.

U mnie był problem po kolei z całą elektryką.

Najpierw wymieniłem akku i palił bez problemu. Potem znów przestał i okazało się zę zwarcia na rozruszniku. W międzyczasie pare razy rozładowałem akku próbą odpalania i na końcu padł alternator. Teraz wszystko nowe i w zasadzie pali bez problemi, ale i tak czasem na ciepłym muszę dwa razy zakręcić. Widać starsze gaźniki tak mają i już.

Shrek

Suffering - 2018-06-05, 13:41

Cześć,
1 wizyta u mechanika : wyregulowal gaźniki miało być super ale nie bylo

2 wizyta: czyszczenie garów, regulacja, wymiana zaworkow iglicowych, dopiecie przy module jakiegos przewodu

Teraz pali jak wariat, nie mówię hop bo testuje dopiero ok. 2tyg ale nie zajęknął się ani razu od tamtej pory.

wirus - 2018-06-05, 20:59

Możesz popatrzeć lub zapytać co to za przewód został dopięty i do czego służy - jakie jest jego przeznaczenie.
Suffering - 2018-06-06, 08:42

Jaki by nie był, trzeba sprawdzic każdy czy dobrze styka, czy nie jest zasniedzialy. To motocykl z 1986r.
Skorupek - 2018-06-07, 16:51

Kolegom chodziło raczej o to gdzie ten przewód jest wpięty w moduł i gdzie jest podłączony na drugim końcu. To że przewody sprawdzić trzeba to rzecz oczywista ale skoro twój mechanik zastosował jakiś patent który usprawnił i wykluczył ta popularna w tych modelach usterkę daj znać jak to jest zrobione skoro się sprawdza. Najlepiej jak byś cyknal fotkę na jednym i drugim końcu tego tajemniczego kabelka😎


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group