VT 600 - Wymiana tylnich kierunków
Destiny - 2013-06-28, 13:56 Temat postu: Wymiana tylnich kierunków Koledzy doradźcie!
Niebawem wrzucę na motocykl sakwy, i zmuszony jestem przesunąć kierunki bardziej na tył.
I tu zrodził się u mnie pomysł że może wymienił bym je na nieco ładniejsze, bo te standardowe to tak średnio mi się podobają a nie chce ich montować koło tablicy czy w innym miejscu.
Znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/kierunk...3353283522.html
Planował bym je zamontować w błotniku po bokach. Co sądzicie o takim pomyśle ?? Wiadomo gusta są różne i o gustach nie będziemy dyskutować. Ale chętnie poznam Wasze opinie i spostrzeżenia. Technicznie rozwiązanie chyba dobre, powinny bez problemu tam dobrze pasować.
Ari - 2013-06-28, 14:11
Nie kupuj tanich kierunków !
Sam kupiłem tańsze kierunki i po jednym sezonie chrom zaczyna odpadać płatami. Do tego po przejechaniu 10km w deszczu, woda normalnie dostawała się do środka mimo występujących uszczelek.
Do tego te kierunki jak i wiele innych tanich, nie mają homologacji.
ExRumcajs - 2013-06-28, 14:17
Pamiętaj też że takie mega tanie kierunki ala diodowe mają inny opór i migotanie może być o wiele szybsze miałem tak w drugiej maszynie.
Destiny - 2013-06-28, 14:37
no tu mnie zastrzeliliście O_o
Z drugiej strony jak widzę identyczne kierunki za 189zł to śmiać mi się chce bo niby czym się one różnią ?!?
Ari - 2013-06-28, 14:46
Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;)
ExRumcajs - 2013-06-28, 15:25
Ari napisał/a: | Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;) |
Destiny - 2013-06-29, 08:30
a miejsce zamontowania w błotniku ??? dobry pomysł ?
kumpel miał takie zamontowane w poprzednim motocyklu, i nic złego mu się z nimi nie działo - a wygląd hmm no mnie się podoba :)
http://oi41.tinypic.com/rsahs4.jpg
Ari - 2013-06-29, 12:19
Tak, nic złego się nie stanie jak będą na błotniku :)
Asgalt - 2013-06-29, 12:46
Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
[ Dodano: 2013-06-29, 20:16 ]
Widziałem dzisiaj Intrudera z podobnymi kierunkami. Małe toto, że ledwo dało się zauważyć i świeciło podobnie. Fakt, że oryginalne kierunkowskazy w VT600 na kolana nie rzucają ale te, które widziałem, to porażka jakowaś. Ani wygląda, ani świeci.
wexell - 2013-06-30, 08:22
Jak na mój gust, to poza wyglądem dobrze było by aby spełniły swoje zasadnicze zadanie, mianowicie pokazały gdzie skręcasz, a przy średnicy poniżej 3cm może być nerwowo.
fotografiks - 2013-07-03, 13:35
Asgalt napisał/a: | Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
. |
Ważny aspekt :)
A z którego roku masz sprzęt, tzn. przedlift czy polift?
Destiny - 2013-07-03, 14:15
1997r.
fotografiks - 2013-07-03, 16:04
No to przed lift ;)
Ja miałem podobny problem lecz w 2005 i poporstu domontowywuje takie przedłużki... przeplatam kable przez dziurki;) i mam kierunki 15 cm dalej... a jak jeżdże golasem to odkrecam i wracam do serii.
Może, ze stelaża wypuść jakieś ładne płaskowniki lub inne mocowania do tyłu... i tam na czas śmigania z osprzętem sakwowym będziesz przekręcał...
Kiedyś też widziałem kierunki zamontowane na sakwach z tyłu... lecz tutaj pytanie czy montujesz je na stałe... i czy takie sztywne będą, żeby to wszystko trzymało się kupy i jakoś wyglądało...;)
Destiny - 2013-07-03, 17:35
Powiem tak, pewnie sakwy będę wrzucał na dalsze wyprawy tylko, więc wolałbym mieć kierunki zmienienione tak abym za każdym razem nie musiał się bawić z montażem sakw i dodatkowo z kierunkami. Zastanowie się jeszcze, ale chyba kupie te kierunki które wstawiłem wam w aukcji wyżej. Kumpel w intruzie miał je 3 lata i działały ok no i wyglądały świetnie. Motocykl sprzedał i z tego co wiem dalej wszystko gra.
Wit - 2017-04-08, 20:06
Odświeżam temat.
Któryś z poprzednich właścicieli, podczas montażu sakw, przesunął kierunki na tył, ale zrobił to dość nieudolnie, bo są poklejone taśmą izolacyjną. Zdjęcie poniżej.
Chciałbym je zamocować nieco bardziej profesjonalnie.
Znalazłem w internecie coś się nazywa Turn Signal Relocation Kit: http://www.jpcycles.com/product/362-912
Z tego co się orientuję, to montuje się to pod tablicą rejestracyjną i po bokach przykręca kierunki.
Czy ktoś z Was posiada może podobne rozwiązanie? Da się to gdzieś kupić nieco taniej? Niestety nie mam możliwości aby samemu sobie zmajstrować taką blaszkę
|
|
|