Wymiana tylnich kierunków |
Autor |
Wiadomość |
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
Wysłany: 2013-06-28, 13:56 Wymiana tylnich kierunków
|
|
|
Koledzy doradźcie!
Niebawem wrzucę na motocykl sakwy, i zmuszony jestem przesunąć kierunki bardziej na tył.
I tu zrodził się u mnie pomysł że może wymienił bym je na nieco ładniejsze, bo te standardowe to tak średnio mi się podobają a nie chce ich montować koło tablicy czy w innym miejscu.
Znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/kierunk...3353283522.html
Planował bym je zamontować w błotniku po bokach. Co sądzicie o takim pomyśle ?? Wiadomo gusta są różne i o gustach nie będziemy dyskutować. Ale chętnie poznam Wasze opinie i spostrzeżenia. Technicznie rozwiązanie chyba dobre, powinny bez problemu tam dobrze pasować. |
_________________ Przeszłość >> Teraźniejszość |
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
Wysłany: 2013-06-28, 14:11
|
|
|
Nie kupuj tanich kierunków !
Sam kupiłem tańsze kierunki i po jednym sezonie chrom zaczyna odpadać płatami. Do tego po przejechaniu 10km w deszczu, woda normalnie dostawała się do środka mimo występujących uszczelek.
Do tego te kierunki jak i wiele innych tanich, nie mają homologacji. |
|
|
|
|
ExRumcajs
Motocykl: XL1000V
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-28, 14:17
|
|
|
Pamiętaj też że takie mega tanie kierunki ala diodowe mają inny opór i migotanie może być o wiele szybsze miałem tak w drugiej maszynie. |
_________________ "Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno" - William Shakespeare |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
Wysłany: 2013-06-28, 14:37
|
|
|
no tu mnie zastrzeliliście O_o
Z drugiej strony jak widzę identyczne kierunki za 189zł to śmiać mi się chce bo niby czym się one różnią ?!? |
_________________ Przeszłość >> Teraźniejszość |
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
Wysłany: 2013-06-28, 14:46
|
|
|
Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;) |
|
|
|
|
ExRumcajs
Motocykl: XL1000V
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-28, 15:25
|
|
|
Ari napisał/a: | Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;) |
|
_________________ "Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno" - William Shakespeare |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
|
|
|
|
Asgalt
Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 1363 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-06-29, 12:46
|
|
|
Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
[ Dodano: 2013-06-29, 20:16 ]
Widziałem dzisiaj Intrudera z podobnymi kierunkami. Małe toto, że ledwo dało się zauważyć i świeciło podobnie. Fakt, że oryginalne kierunkowskazy w VT600 na kolana nie rzucają ale te, które widziałem, to porażka jakowaś. Ani wygląda, ani świeci. |
_________________ Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300 |
|
|
|
|
wexell
Motocykl: SUPER MAGNA 700
Wiek: 62 Dołączył: 25 Lut 2013 Posty: 1 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2013-06-30, 08:22
|
|
|
Jak na mój gust, to poza wyglądem dobrze było by aby spełniły swoje zasadnicze zadanie, mianowicie pokazały gdzie skręcasz, a przy średnicy poniżej 3cm może być nerwowo. |
_________________ Bo-chodzi-o-to-Żeby-umrzec-młodo-lecz-jak-najpozniej... |
|
|
|
|
fotografiks
Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 162 Skąd: KR / SBE / SB
|
Wysłany: 2013-07-03, 13:35
|
|
|
Asgalt napisał/a: | Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
. |
Ważny aspekt :)
A z którego roku masz sprzęt, tzn. przedlift czy polift? |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
|
|
|
|
fotografiks
Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 162 Skąd: KR / SBE / SB
|
Wysłany: 2013-07-03, 16:04
|
|
|
No to przed lift ;)
Ja miałem podobny problem lecz w 2005 i poporstu domontowywuje takie przedłużki... przeplatam kable przez dziurki;) i mam kierunki 15 cm dalej... a jak jeżdże golasem to odkrecam i wracam do serii.
Może, ze stelaża wypuść jakieś ładne płaskowniki lub inne mocowania do tyłu... i tam na czas śmigania z osprzętem sakwowym będziesz przekręcał...
Kiedyś też widziałem kierunki zamontowane na sakwach z tyłu... lecz tutaj pytanie czy montujesz je na stałe... i czy takie sztywne będą, żeby to wszystko trzymało się kupy i jakoś wyglądało...;) |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
Wysłany: 2013-07-03, 17:35
|
|
|
Powiem tak, pewnie sakwy będę wrzucał na dalsze wyprawy tylko, więc wolałbym mieć kierunki zmienienione tak abym za każdym razem nie musiał się bawić z montażem sakw i dodatkowo z kierunkami. Zastanowie się jeszcze, ale chyba kupie te kierunki które wstawiłem wam w aukcji wyżej. Kumpel w intruzie miał je 3 lata i działały ok no i wyglądały świetnie. Motocykl sprzedał i z tego co wiem dalej wszystko gra. |
_________________ Przeszłość >> Teraźniejszość |
|
|
|
|
Wit
Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 197 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-08, 20:06
|
|
|
Odświeżam temat.
Któryś z poprzednich właścicieli, podczas montażu sakw, przesunął kierunki na tył, ale zrobił to dość nieudolnie, bo są poklejone taśmą izolacyjną. Zdjęcie poniżej.
Chciałbym je zamocować nieco bardziej profesjonalnie.
Znalazłem w internecie coś się nazywa Turn Signal Relocation Kit: http://www.jpcycles.com/product/362-912
Z tego co się orientuję, to montuje się to pod tablicą rejestracyjną i po bokach przykręca kierunki.
Czy ktoś z Was posiada może podobne rozwiązanie? Da się to gdzieś kupić nieco taniej? Niestety nie mam możliwości aby samemu sobie zmajstrować taką blaszkę |
|
|
|
|
|