/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana tylnich kierunków
Autor Wiadomość
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2013-06-28, 13:56   Wymiana tylnich kierunków

Koledzy doradźcie!
Niebawem wrzucę na motocykl sakwy, i zmuszony jestem przesunąć kierunki bardziej na tył.
I tu zrodził się u mnie pomysł że może wymienił bym je na nieco ładniejsze, bo te standardowe to tak średnio mi się podobają a nie chce ich montować koło tablicy czy w innym miejscu.

Znalazłem takie coś:
http://allegro.pl/kierunk...3353283522.html

Planował bym je zamontować w błotniku po bokach. Co sądzicie o takim pomyśle ?? Wiadomo gusta są różne i o gustach nie będziemy dyskutować. Ale chętnie poznam Wasze opinie i spostrzeżenia. Technicznie rozwiązanie chyba dobre, powinny bez problemu tam dobrze pasować.
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Ari 

Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 479
Skąd: Piasecznica
Wysłany: 2013-06-28, 14:11   

Nie kupuj tanich kierunków !

Sam kupiłem tańsze kierunki i po jednym sezonie chrom zaczyna odpadać płatami. Do tego po przejechaniu 10km w deszczu, woda normalnie dostawała się do środka mimo występujących uszczelek.

Do tego te kierunki jak i wiele innych tanich, nie mają homologacji.
 
 
 
ExRumcajs 


Motocykl: XL1000V
Wiek: 38
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-28, 14:17   

Pamiętaj też że takie mega tanie kierunki ala diodowe mają inny opór i migotanie może być o wiele szybsze miałem tak w drugiej maszynie.
_________________
"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2013-06-28, 14:37   

no tu mnie zastrzeliliście O_o

Z drugiej strony jak widzę identyczne kierunki za 189zł to śmiać mi się chce bo niby czym się one różnią ?!?
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Ari 

Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 479
Skąd: Piasecznica
Wysłany: 2013-06-28, 14:46   

Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;)
 
 
 
ExRumcajs 


Motocykl: XL1000V
Wiek: 38
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-28, 15:25   

Ari napisał/a:
Ja kuppiłem LEDowe z homologacja (komplet na tyl 160zł, na przod 150zł) to panie, takim światłem mrygają, że każdy pucylamp na skrzyżowaniu chciałby je wyczyścić ;)


:mrgreen: :thx: :mrgreen:
_________________
"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2013-06-29, 08:30   

a miejsce zamontowania w błotniku ??? dobry pomysł ?

kumpel miał takie zamontowane w poprzednim motocyklu, i nic złego mu się z nimi nie działo - a wygląd hmm no mnie się podoba :)

http://oi41.tinypic.com/rsahs4.jpg
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Ari 

Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 479
Skąd: Piasecznica
Wysłany: 2013-06-29, 12:19   

Tak, nic złego się nie stanie jak będą na błotniku :)
_________________
Mój Bobber:
https://www.youtube.com/watch?v=PyL-zUmrQt8
 
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-29, 12:46   

Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.

[ Dodano: 2013-06-29, 20:16 ]
Widziałem dzisiaj Intrudera z podobnymi kierunkami. Małe toto, że ledwo dało się zauważyć i świeciło podobnie. Fakt, że oryginalne kierunkowskazy w VT600 na kolana nie rzucają ale te, które widziałem, to porażka jakowaś. Ani wygląda, ani świeci.
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
wexell 


Motocykl: SUPER MAGNA 700
Wiek: 62
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-06-30, 08:22   

Jak na mój gust, to poza wyglądem dobrze było by aby spełniły swoje zasadnicze zadanie, mianowicie pokazały gdzie skręcasz, a przy średnicy poniżej 3cm może być nerwowo.
_________________
Bo-chodzi-o-to-Żeby-umrzec-młodo-lecz-jak-najpozniej...
 
 
 
fotografiks 


Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 162
Skąd: KR / SBE / SB
Wysłany: 2013-07-03, 13:35   

Asgalt napisał/a:
Pod warunkiem, że odległość pomiędzy nimi będzie zgodna z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych pojazdów. O ile dobrze pamiętam, dla motocykla odległość ta wynosi 240 mm.
.


Ważny aspekt :)


A z którego roku masz sprzęt, tzn. przedlift czy polift?
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2013-07-03, 14:15   

1997r. :-)
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
fotografiks 


Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 162
Skąd: KR / SBE / SB
Wysłany: 2013-07-03, 16:04   

No to przed lift ;)

Ja miałem podobny problem lecz w 2005 i poporstu domontowywuje takie przedłużki... przeplatam kable przez dziurki;) i mam kierunki 15 cm dalej... a jak jeżdże golasem to odkrecam i wracam do serii.

Może, ze stelaża wypuść jakieś ładne płaskowniki lub inne mocowania do tyłu... i tam na czas śmigania z osprzętem sakwowym będziesz przekręcał...

Kiedyś też widziałem kierunki zamontowane na sakwach z tyłu... lecz tutaj pytanie czy montujesz je na stałe... i czy takie sztywne będą, żeby to wszystko trzymało się kupy i jakoś wyglądało...;)
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2013-07-03, 17:35   

Powiem tak, pewnie sakwy będę wrzucał na dalsze wyprawy tylko, więc wolałbym mieć kierunki zmienienione tak abym za każdym razem nie musiał się bawić z montażem sakw i dodatkowo z kierunkami. Zastanowie się jeszcze, ale chyba kupie te kierunki które wstawiłem wam w aukcji wyżej. Kumpel w intruzie miał je 3 lata i działały ok no i wyglądały świetnie. Motocykl sprzedał i z tego co wiem dalej wszystko gra.
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Wit 


Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-08, 20:06   

Odświeżam temat.
Któryś z poprzednich właścicieli, podczas montażu sakw, przesunął kierunki na tył, ale zrobił to dość nieudolnie, bo są poklejone taśmą izolacyjną. Zdjęcie poniżej.




Chciałbym je zamocować nieco bardziej profesjonalnie.
Znalazłem w internecie coś się nazywa Turn Signal Relocation Kit: http://www.jpcycles.com/product/362-912




Z tego co się orientuję, to montuje się to pod tablicą rejestracyjną i po bokach przykręca kierunki.
Czy ktoś z Was posiada może podobne rozwiązanie? Da się to gdzieś kupić nieco taniej? Niestety nie mam możliwości aby samemu sobie zmajstrować taką blaszkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM