To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - vt1100 c2/c3 (single pin)

KrisZbro - 2008-07-16, 01:59
Temat postu: vt1100 c2/c3 (single pin)
ktoś słyszał o problemie z wyciekami oleju w silnikach single pin z c2 i c3?

Problem dotyczy wycieków oleju pod silnikiem od strony biegów. Cieknie z takiej zatyczki w każdym motorku z tym silnikiem nawet z małym przebiegiem od ok. 5000mil. U mnie też zaczyna sie pocić więc pytam czy ktoś miał podobny problem?

http://roagers.dk/hobby/motorcykel/guide_plug.pdf

KrisZbro - 2008-07-24, 10:21

zrobiłem, zobaczymy jak się będzie spisywać.
skipolo - 2010-09-10, 16:56

Kriss, co ja bym bez Ciebie zrobił. Ja dzisiaj właśnie wyszukałem to miejsce, a zaczęło już mi się dość mocno lać tamtędy. Ile Ci zajęło zrobienie tego? Jakie koszta?
adam3911 - 2010-09-10, 18:50

i przy jakim przebiegu? u mnie wydaje się że robione było, na nową uszczelkę wygląda (pod deklem)
skipolo - 2010-09-10, 19:06

No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.

adam3911 - 2010-09-10, 19:18

skipolo napisał/a:
No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.




ja kupiłem ze stanem licznika 32000 i było widac nową uszczelkę pod deklem

KrisZbro - 2010-09-12, 22:59

Skipol, odpisałem Ci na PW ale przekleję i tu może komuś się przyda.

Części nie trzeba kupować żadnych tylko klej anaerobowy (jak kupowałem z technicola i do dziś sucho). Klej taki to jedyny klej który złapie nawet na zaolejoną powierzchnię a schnie gdy zabraknie dostępu powietrza.

Nie ma z tym dużo roboty, wystarczy odkręcić przewód przy pompie wody i spuścić oczywiście płyn. Przechylasz motor jak się da na prawo podpierając w prawej aby się nie przewrócił (ja podpieram o podnóżek). Rozkładasz kocyk i leżąc pod motorkiem czyścisz detergentem (lub rozpuszczalnikiem) kapsel wysuwając go przy tym ile się da. Powstałą szczelinę też musisz przeczyścić. Normalne że pozostanie tam trochę oleju. Jak detergent wyschnie ładujesz w szczelinę kleju z dużym nadmiarem i dociskasz kapsel dociskając go klinem o lewy dekiel silnika (żyletki lub cokolwiek).Wszystko robisz oczywiście na zimnym silniku bo na ciepłym jest największy wyciek (olej rzadki). Na drugi dzień można klin wyciągnąć i jeździć aż zaś się coś zepsuje.

Narazie się nie przejmuj bo wyciek jest niezauważalny w stanie oleju w silniku. Widziałem już kilka c2 ic3 z tym defektem i wszystkie jeździły.

ciachu - 2010-09-14, 18:03

skipolo napisał/a:
No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.


... i co się okazało :?:

skipolo - 2010-09-14, 18:21

Dzisiaj idę umyć Hanię i być może uda mi się to wszystko oczyścić. Miejsce w którym u mnie cieknie, zgadza się dokładnie z opisem Krisa. Klej zakupiony, klina muszę zrobić, przy okazji wymienię płyn chłodniczy i na czwartek motor powinien być znowu zdolny do jazdy.
skipolo - 2010-10-06, 17:46

Tak więc i ja uporałem się z problemem, przy okazji wymieniając płyn chłodniczy. Roboty na 2-3 godzinki, wraz z poskładaniem wszystkiego do kupy. Przejechałem już z 1500 km od zrobienia i żadnego wycieku. Pomysł krisa jak najbardziej trafiony, szkoda że dostęp jest utrudniony.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group