Jaka jest norma olejowa?
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

:
cotec napisał/a:
Oj graja graja...Najpierw myslalem ze zawory ale okazalo sie ze niestety to nie one Przynajmniej tak mi wyjasnil jeden oswiecony :) Ze niby juz wiecej slizgacze nie siegaja :) Kiepskie slizgacze japonce wymyslili mysle sobie ;) Nie na nasze warunki :)


No dobra i co? Brzęczą Ci baaaaardzo i cały czas? Bo jak nie to daj spokój i poczekaj z łańcuchami do końca sezonu. Co będziesz maszynę stawiał "na kołkach" w środku :-) Mi mechanik powiedział "jak już będzie waliło nie do zniesienia to wtedy zrobimy" :-)

:
Cezar napisał/a:


BTW. Co do mulenia motocykl... Ja jeżdże spokojenie, bo tak lubie, biegi zmieniam przy 3,5krpm, nie jeżdżę powyżej 5krpm, no dobra... jeżdżę rzadko..

Co do spalania... Spalał mało bez filtra, z filtrem spala jeszcze mniej :D

Pozdro!


A mul se mul :-) Toż nikt Ci nie broni i nikt nie gani :-) Przynajmniej Ci mało pali :-)

:
Choć czy ja wiem... czy jazda ze średnią ok 100km/h to "mulenie" VT500?

Jadę jadę na motorze...
:
Czarek wiesz jak to jest-oni nigdy nie zrozumią nas biednych studentów..... :mrgreen:

dla których każdy gorsz się liczy.....he he

i dlatego tak delikatnie jeździmy a oni nazywają to muleniem :mrgreen:



a tak poważnie-spróbuję zmieniać biegi tak jak Ty przy 3,5 tys.

może w ogóle będzie palić mało mało nic

musze sprawdzić tak z czystej ciekawości już



Pzdr.

:
Ja zmieniam biegi przy 3,5krpm nie ze względów ekonomi spalania, ale dokładnie przy 3,5krpm mogę bez problemu zmieniać biegi w górę bez używania sprzęgła.. Sprzęgła używam tylko do wrzucania z N->1 z 1->2 i od 6 (OD) w dół....

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
Ja zmieniam biegi przy 3,5krpm nie ze względów ekonomi spalania, ale dokładnie przy 3,5krpm mogę bez problemu zmieniać biegi w górę bez używania sprzęgła.. Sprzęgła używam tylko do wrzucania z N->1 z 1->2 i od 6 (OD) w dół....


Tak se pomyślałem - Cezar, mówiłeś, że ile Ci po mieście pali? 3,2 na setkę? Mi wychodzi, że po mieście jakieś 4,2 - 4,7. Powiedzmy różnica 1,5 litra. Czyli 15 litrów na 1000 km. Czyli jakieś 60 zł na 1000 km. Dla niektórych 1000 km to cały sezon jeżdżenia.

A jaka mam frajdę, jak odkręcam do 8 krpm i zostawiam paru debili w BMW na światłach. Albo redukuję i uciekam dość szybko z nieciekawej sytuacji :-) Tak se tylko pomyślałem, że ... wole frajdę niż 60 zł różnicy :-)

:
Mateusz napisał/a:


Tak se pomyślałem - Cezar, mówiłeś, że ile Ci po mieście pali? 3,2 na setkę? Mi wychodzi, że po mieście jakieś 4,2 - 4,7. Powiedzmy różnica 1,5 litra. Czyli 15 litrów na 1000 km. Czyli jakieś 60 zł na 1000 km. Dla niektórych 1000 km to cały sezon jeżdżenia.

A jaka mam frajdę, jak odkręcam do 8 krpm i zostawiam paru debili w BMW na światłach. Albo redukuję i uciekam dość szybko z nieciekawej sytuacji :-) Tak se tylko pomyślałem, że ... wole frajdę niż 60 zł różnicy :-)




No ja wyjeździłem w tym sezonie juz ponad 4k km...

A co do jazdy po mieście to nie powiedziałem że z pod świateł ruszam jak skuterkiem :p

Poprostu nie jeżdżę na 8krpm po długich prostych bo i po co?

Nie śpieszy mi sie nigdzie zazwyczaj, a jak się śpieszy i tak nie muszę sprzęta kręcić na tyle obrotów bo i tak nie nadrobie wiele czasu :p

Jadę jadę na motorze...
:
a ja robie tak-jak mnie podpusci jakiś debil no to czerwone pole potrafi nawet zawitać :mrgreen: ale coraz mniej daje się podpuszczać

największy odpust-podpust to koleś w seicento próbujący się scigać z pod świateł :mrgreen:

coraz częściej daje sobie spokój bo niewarto-musiałbym ciagle komuś coś udowadniać-a po co-niech myśli że jego seicento jest lepsze i koniec



a jak już jade na trasie to staram się delikatnie

Mateusz chyba nas źle zrozumiałeś :mrgreen:

zgadza się że względy ekonomiczne tu grają drugoplanową role

ale ja chcę wiedzieć poprostu ile pali z czystej ciekawości i sprawdzić czy to jest możliwe

:
igner napisał/a:
a ja robie tak-jak mnie podpusci jakiś debil no to czerwone pole potrafi nawet zawitać :mrgreen: ale coraz mniej daje się podpuszczać

największy odpust-podpust to koleś w seicento próbujący się scigać z pod świateł :mrgreen:

coraz częściej daje sobie spokój bo niewarto-musiałbym ciagle komuś coś udowadniać-a po co-niech myśli że jego seicento jest lepsze i koniec



a jak już jade na trasie to staram się delikatnie

Mateusz chyba nas źle zrozumiałeś :mrgreen:

zgadza się że względy ekonomiczne tu grają drugoplanową role

ale ja chcę wiedzieć poprostu ile pali z czystej ciekawości i sprawdzić czy to jest możliwe


Oj chłopaki :-) Toż ja was obu podpuszczam a Wy sie tłumaczycie jak szczeniaki ;-) Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ... :-)

Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi ;-)

:
Mateusz napisał/a:
Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ... :-)

Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi ;-)






Heheheheh dobre by to było :)

Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D :roll:

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ... :-)

Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi ;-)






Heheheheh dobre by to było :)

Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D :roll:


Nie tam :-) , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować :-) Aaaa ... no i filtr stożkowy :-)

:
Mateusz napisał/a:


Nie tam :-) , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować :-) Aaaa ... no i filtr stożkowy :-)




Powiem Ci ze mnie przekonałeś :)

Tylko CDRW czy CDR? bo to chyba ze 2 konie różnicy...

no i duużo naklejek mocy... może z pokemonów... szkoda ze już gum "Turbo" nie produkują ;/

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:


Nie tam :-) , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować :-) Aaaa ... no i filtr stożkowy :-)




Powiem Ci ze mnie przekonałeś :)

Tylko CDRW czy CDR? bo to chyba ze 2 konie różnicy...

no i duużo naklejek mocy... może z pokemonów... szkoda ze już gum "Turbo" nie produkują ;/


Ty weź idź na całość i zawieś DVDRW :-) To ze 15 doda :-) I naklej takiego diabełka z kolektorem wydechowym w pysku ;-)

:
Mateusz napisał/a:
Cezar napisał/a:
Mateusz napisał/a:
Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ... :-)

Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi ;-)






Heheheheh dobre by to było :)

Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D :roll:


Nie tam :-) , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować :-) Aaaa ... no i filtr stożkowy :-)




No i jeszcze naklejkę NOS (podtlenek azotu) na oparciu żeby rozgrzać cylinder do czerwoności i stopić tłoki.

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :-D :lol: :mrgreen: :-P

:
renegade26 napisał/a:


No i jeszcze naklejkę NOS (podtlenek azotu) na oparciu żeby rozgrzać cylinder do czerwoności i stopić tłoki.

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :-D :lol: :mrgreen: :-P




NOS to ja mam w swojej VT500C tyle że jest to system działający czasem na moja tylną opone.

Czyli NOS (Nawilżanie Olejem Silnikowym) :) Z odmy wali ;)

Jadę jadę na motorze...
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group