Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
:
Ja narazie w ramach filtra mam ogolocona siatke ze starego i zawinieta dookola tego czegos szmate ;) Ale moj filtr ciezki do znalezienia... Jedna z tych nielicznych rzeczy nie pasujacych od VT 500 :(
:
Dym czarny
Czarny dym może pojawić się jeśli do cylindrów będzie napływać bardzo bogata mieszanka paliwowa. Dymienie nie będzie duże, ale widoczne nawet na biegu jałowym.[/quote]
U mnie wali na czarno, swiece zaswinione jak nieboskie stworzenie...wzystko na pierwszym cylindrze Drugi w normie...chcesz powiedziec ze to tylko mieszanka? Kamien spadlby mi z serca
Czarny dym może pojawić się jeśli do cylindrów będzie napływać bardzo bogata mieszanka paliwowa. Dymienie nie będzie duże, ale widoczne nawet na biegu jałowym.[/quote]
U mnie wali na czarno, swiece zaswinione jak nieboskie stworzenie...wzystko na pierwszym cylindrze Drugi w normie...chcesz powiedziec ze to tylko mieszanka? Kamien spadlby mi z serca
:
A nie dałoby się na to założyć jakąś gąbkę?
Poprzedni właściciele mojego moto ,właśnie na ogołoconą siatkę z filtra papierowego naciągnęli gąbke od filtra mokrego
Pozdr
cotec napisał/a: |
Ja narazie w ramach filtra mam ogolocona siatke ze starego i zawinieta dookola tego czegos szmate ;) Ale moj filtr ciezki do znalezienia... Jedna z tych nielicznych rzeczy nie pasujacych od VT 500 :( |
Poprzedni właściciele mojego moto ,właśnie na ogołoconą siatkę z filtra papierowego naciągnęli gąbke od filtra mokrego
Pozdr
:
Zastanawiam sie nad zalozeniem tych takich "pitek" bezposrednio na gazniki Poprzedni filtr skladalem z dwoch :))
:
lekko jeździ Czarek?
to ja też witam w klubie a co
ja zmieniam biegi przy 4 tyś. obrotów
dopiero na 6 biegu mam obroty powyżej 4 tyś
a tak to zawsze pomiedzy 3-4 tyś
też go mule a tyle mi nie pali co Czarka
może za bardzo mule
ma być jazda dostojna pryk pryk i bez katowania
a Globi jeśli chodzi o "machniom" to raczej nie
wole już ten-tańszy w eksploatacji mimo wszystko
a co do nawilżenia-to nawilże olejem od moto(półsyntetyk Mobila) leciutko i myśle że narazie dopóki nie zaopatrzę się w spray lub coś w tym stylu to też narazie bedzie dobrze
to ja też witam w klubie a co
ja zmieniam biegi przy 4 tyś. obrotów
dopiero na 6 biegu mam obroty powyżej 4 tyś
a tak to zawsze pomiedzy 3-4 tyś
też go mule a tyle mi nie pali co Czarka
może za bardzo mule
ma być jazda dostojna pryk pryk i bez katowania
a Globi jeśli chodzi o "machniom" to raczej nie
wole już ten-tańszy w eksploatacji mimo wszystko
a co do nawilżenia-to nawilże olejem od moto(półsyntetyk Mobila) leciutko i myśle że narazie dopóki nie zaopatrzę się w spray lub coś w tym stylu to też narazie bedzie dobrze
:
Cotec u mnie miałem taki problem- co prawda nie kopcił na czarno czy coś w tym stylu ale jedna świeca zakopcona, druga czyściutka- synchronizacja gaźników i regulacja mieszanki i po problemie
zacznij od tego
zacznij od tego
:
Pewnie że tańszy, dlatego nieśmiało zapytałem
Będzie dobrze. Jak taka maszyna daje radę bez flitra , na suchej gąbce, to tym bardziej na silnikowym nic się jej nie stanie.
Pozdr
igner napisał/a: |
a Globi jeśli chodzi o "machniom" to raczej nie
wole już ten-tańszy w eksploatacji mimo wszystko |
igner napisał/a: |
a co do nawilżenia-to nawilże olejem od moto(półsyntetyk Mobila) leciutko i myśle że narazie dopóki nie zaopatrzę się w spray lub coś w tym stylu to też narazie bedzie dobrze |
Pozdr
:
Poki co zbieram informacje :) I tak rozpedzam sie z max 80 do 90 a nawet 100...z gorki ;) a spalanie zeszlo z 7,9 do 5,4 hihihi Jak bede mial urlop to podlacze sie jeszcze z miernikiem do "puls generatorow" czyli po naszemu to chyba czujnikow polozenia walu no i ten nieszczesny rozrzad... I tak szczesliwy jestem ze to jednak CHYBA nie moduly :) Na piatym biegu wkreca sie calkiem niezle ale na nadbiegu edwie 4,5 tys obrotow i maaaaalo sily :(
:
U mnie wali na czarno, swiece zaswinione jak nieboskie stworzenie...wzystko na pierwszym cylindrze Drugi w normie...chcesz powiedziec ze to tylko mieszanka? Kamien spadlby mi z serca[/quote]
Może masz walnięty pływak/membranę albo dysze w gaźniku i Ci wali paliwa jak głupie? Ale licz sie z możliwością pierścieni
cotec napisał/a: |
Dym czarny
Czarny dym może pojawić się jeśli do cylindrów będzie napływać bardzo bogata mieszanka paliwowa. Dymienie nie będzie duże, ale widoczne nawet na biegu jałowym. |
U mnie wali na czarno, swiece zaswinione jak nieboskie stworzenie...wzystko na pierwszym cylindrze Drugi w normie...chcesz powiedziec ze to tylko mieszanka? Kamien spadlby mi z serca[/quote]
Może masz walnięty pływak/membranę albo dysze w gaźniku i Ci wali paliwa jak głupie? Ale licz sie z możliwością pierścieni
:
Uuuuuu, dobrze się nad tym zastanów. Te filtry maja dość dużą przepustowość, kiepsko wyłapują syf. Oczywiście mówię o filtrach <100 pln za sztukę
cotec napisał/a: |
Zastanawiam sie nad zalozeniem tych takich "pitek" bezposrednio na gazniki Poprzedni filtr skladalem z dwoch :)) |
Uuuuuu, dobrze się nad tym zastanów. Te filtry maja dość dużą przepustowość, kiepsko wyłapują syf. Oczywiście mówię o filtrach <100 pln za sztukę
:
Póki co zrób porządnie synchronizację i skład mieszanki Bo zdaje się, że na razie z tym masz największy problem. A co z rozrządem? Łańcuchy Ci walą?
cotec napisał/a: |
Poki co zbieram informacje :) I tak rozpedzam sie z max 80 do 90 a nawet 100...z gorki ;) a spalanie zeszlo z 7,9 do 5,4 hihihi Jak bede mial urlop to podlacze sie jeszcze z miernikiem do "puls generatorow" czyli po naszemu to chyba czujnikow polozenia walu no i ten nieszczesny rozrzad... I tak szczesliwy jestem ze to jednak CHYBA nie moduly :) Na piatym biegu wkreca sie calkiem niezle ale na nadbiegu edwie 4,5 tys obrotow i maaaaalo sily :( |
Póki co zrób porządnie synchronizację i skład mieszanki Bo zdaje się, że na razie z tym masz największy problem. A co z rozrządem? Łańcuchy Ci walą?
:
Oj graja graja...Najpierw myslalem ze zawory ale okazalo sie ze niestety to nie one Przynajmniej tak mi wyjasnil jeden oswiecony :) Ze niby juz wiecej slizgacze nie siegaja :) Kiepskie slizgacze japonce wymyslili mysle sobie ;) Nie na nasze warunki :)
:
Dzięki Mateusz za obszerne wyjaśnienia, ale jest to dla mnie za bardzo skomplikowane. Pogadam z chłopakami z Łodzi, to mi może trochę objaśnią. He, he, he. he........
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Igner
scianki zawsze beda tluste bo jak wyjmujesz nowy filtr z pudelka to one juz sa natluszczone
pewnie chroni to przed wilgocia
igner napisał/a: |
......................
filtr oleju wymieniałem dwa miesiące temu to airbox był suchy-ścianki były minimalnie tłuste ale nie mokre.......................... Pzdr. |
Igner
scianki zawsze beda tluste bo jak wyjmujesz nowy filtr z pudelka to one juz sa natluszczone
pewnie chroni to przed wilgocia
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
O kurcze ale sie tu wielki ruch na forum zrobił... ;)) Suuper...
I widać że temat oleju w VT500C szybko i dynamicznie sie rozwija :))
Co do świec... To ja też miałem czarne jak miałem zapchany filtr powietrza i motocykl wtedy strasznie mi sie mulił powyzej 4k rpm..
BTW. Co do mulenia motocykl... Ja jeżdże spokojenie, bo tak lubie, biegi zmieniam przy 3,5krpm, nie jeżdżę powyżej 5krpm, no dobra... jeżdżę rzadko..
Co do spalania... Spalał mało bez filtra, z filtrem spala jeszcze mniej :D
Pozdro!
I widać że temat oleju w VT500C szybko i dynamicznie sie rozwija :))
Co do świec... To ja też miałem czarne jak miałem zapchany filtr powietrza i motocykl wtedy strasznie mi sie mulił powyzej 4k rpm..
BTW. Co do mulenia motocykl... Ja jeżdże spokojenie, bo tak lubie, biegi zmieniam przy 3,5krpm, nie jeżdżę powyżej 5krpm, no dobra... jeżdżę rzadko..
Co do spalania... Spalał mało bez filtra, z filtrem spala jeszcze mniej :D
Pozdro!
Jadę jadę na motorze...