Oświetlenie przód LED wkład reflektora |
Autor |
Wiadomość |
Gabriel
Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 810 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2019-02-05, 23:57 Oświetlenie przód LED wkład reflektora
|
|
|
Witam, czy ktoś zna, używa lub miał styczność z LEDami. Chodzi mi o cały wkład lampy. Jak i czy to działa ? lampa LED |
|
|
|
|
dyniek
Piotrek
Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 437 Skąd: Garbatka WKZ
|
Wysłany: 2019-02-06, 17:17
|
|
|
Cześć. Ja miałem, używałem, rozpieprzyłem aku i regulator napięcia. Poszukaj na forum, jest wątek, kolega wyjaśnił mi co i jak i dlaczego. Także doświadczony drogą nauczką odradzam do moto. Ale światło fajne, to fakt |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1608 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-02-06, 20:19
|
|
|
dyniek napisał/a: | Ja miałem, używałem, rozpieprzyłem aku i regulator napięcia. Poszukaj na forum, jest wątek, kolega wyjaśnił mi co i jak i dlaczego. Także doświadczony drogą nauczką odradzam do moto. |
dzięki dyniek za głos, bo chorowałem na to rozwiązanie, ale mnie właśnie skutecznie wyleczyłeś |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2019-02-06, 20:47
|
|
|
A jak taki reflektor wygląda w świetle przepisów ? |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 971 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2019-02-06, 20:50
|
|
|
Tam masz LEDy a ten alternator, który masz w motocyklu MUSI mieć trochę obciążenia w postaci np żarówek, gdyż cała „nadwyżka” wyprodukowanej energii elektrycznej jest rozpraszana w regulatorze w postaci ciepła.
No chyba, że te lampy faktycznie pobierają te np 50W w co jednak wątpię |
|
|
|
|
stiv10
Motocykl: HD Heritage FLSTC
Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 1294 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 2019-02-06, 21:13
|
|
|
Marecki266 napisał/a: | Tam masz LEDy a ten alternator, który masz w motocyklu MUSI mieć trochę obciążenia w postaci np żarówek, gdyż cała „nadwyżka” wyprodukowanej energii elektrycznej jest rozpraszana w regulatorze w postaci ciepła.
No chyba, że te lampy faktycznie pobierają te np 50W w co jednak wątpię |
👌👍 |
|
|
|
|
faraon
Motocykl: GL 1800
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 309 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-02-06, 22:09
|
|
|
Panoramiks napisał/a: | A jak taki reflektor wygląda w świetle przepisów ? |
Nie mają homologacji |
|
|
|
|
Gabriel
Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 810 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2019-02-06, 22:49
|
|
|
Mają Chińską DOT SAE E9 czy jakoś tak. Takie widziałem. Moc to 20W na mijania i 50W drogowe. Razem z lajtbarami to 40W jeśli działają cały czas. |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2019-02-06, 23:17
|
|
|
Faktycznie mają E9. A to by znaczyło że można ich legalnie używać.
A co do regulatora to zawsze można obciążyć instalację jakim innym odbiornikiem.
Tylko trzeba to robić z głową. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
JaMag38
Motocykl: VT 500C '86, MZ ES 250/2 '67, BMW K1200GT
Wiek: 44 Dołączył: 27 Lut 2018 Posty: 47 Skąd: Zamość, lubelskie
|
Wysłany: 2019-02-07, 02:28
|
|
|
Homologacja DOT SAE obowiązuje w USA natomias E9 jest przyjęta ( jeśli się oczywiście nie mylę ) w Hiszpanii. W każdym razie dzięki oznaczeniu E można jej używać bez obaw o legalność. |
_________________ Robię to co muszę a czasem robię to co lubię 😉 |
|
|
|
|
Gabriel
Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 810 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2019-02-07, 09:31
|
|
|
Homologacji to za pewne nie ma. Jednak jeśli policjant zobaczy na lampie znaczek do tego jest to cała lampa nie tylko żarówka led może odpuści. Jeśli lampa jest homologowana pod halogen H4 to musi być halogen. Tu wymienia się cały wkład wiec może by to przeszło i władz. |
|
|
|
|
|