dobranie opon
Odpowiedz do tematu

:
renegade napisał/a:
Todek ale zawozisz same koła?

Nie, zawożę same opony razem z motocyklem. :mrgreen: To wcale nie żart. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
renegade napisał/a:
Todek ale zawozisz same koła?

Nie, zawożę same opony razem z motocyklem. :mrgreen: To wcale nie żart. :mrgreen:


W Radomiu 40 PLN w serwisie Hondy płaciłem za wymianę tylnej opony z wyważeniem koła w VTX.
A trzeba się narobić, bo opona duuuża ciężka i jeszcze zdejmowanie zacisku ;-)

Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Czyli jest nadzieja że jak powiem 50 to o te 10 PLN nikt nie będzie jechał 120 km :chytrusek:

:
Nim podejmę ostateczną decyzję,

Zakładając roczne przebiegi ok 8000 km:
Na ile starczą Shinko oraz Shinko?
Czy przy moim znikomym przebiegu szybciej lata przylecą niż maksymalny przebieg na oponkach?

BTW:
Taki zestaw w PL........: http://www.ebay.com/itm/2...be5a948&vxp=mtr :chytrusek:

:
dzinks napisał/a:
BTW:
Taki zestaw w PL........: http://www.ebay.com/itm/2...be5a948&vxp=mtr :chytrusek:


Zawsze możesz zamówić, w opisie jest wysyłka cały świat tylko że opony 150$ + kurier do Polski 200$ + cło itd itp i masz cenę jak za 2 kpl Metzelera :twisted:

:
renegade napisał/a:
dzinks napisał/a:
BTW:
Taki zestaw w PL........: http://www.ebay.com/itm/2...be5a948&vxp=mtr :chytrusek:


Zawsze możesz zamówić, w opisie jest wysyłka cały świat tylko że opony 150$ + kurier do Polski 200$ + cło itd itp i masz cenę jak za 2 kpl Metzelera :twisted:


Miałem na myśli cenę wyjściową w PL :mrgreen:

[ Dodano: 2012-02-29, 22:43 ]
renegade napisał/a:
1) bardzo dobra cena, sam chętnie poznam dojście bo mam w hurtowni dużo drożej.


Znajdziesz na http://mynetmoto.com :mrgreen:

:
dzinks napisał/a:
Nim podejmę ostateczną decyzję,
Zakładając roczne przebiegi ok 8000 km:
Na ile starczą Shinko oraz Shinko?
Czy przy moim znikomym przebiegu szybciej lata przylecą niż maksymalny przebieg na oponkach?
BTW:
Taki zestaw w PL........: http://www.ebay.com/itm/2...be5a948&vxp=mtr :chytrusek:


Na dwa sezony. :-D

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Mam nadzieję, że ktoś zdoła mi pomóc na mój problem ;)

Otóż mam w moim cieniu, 2 inne opony. Przednia to Dunlop 100/90-19 57H, zaś z tyłu siedzi Venom-X 170/80-15 83H
Przednia opona jest do wymiany, jest cała sparciała. Tylna jest w dobrym stanie i ponoć jeszcze sporo wytrzyma.

Teraz nie mam pojęcia - jakie opony kupić. Nie chcę kupić jakiegoś shitu, ale z kolei nie jestem jakoś mega bogaty. Myślę, że maksymalny wydatek na obie gumy to 1000zł.

Jaka marke/model możecie polecić ? Prosiłbym o kilka typów jak można, bo będę chciał szukać po znajomości aby mieć taniej, więc lepiej od razu szukać kilka oponek ;)

I jeszcze jedno - czy patrząc na wymiary mojego przedniego kapcia - da rade bez problemu zamontować nieco grubszego ? Jeśli tak to jakie jest maksimum (bez przerabiania przedniego błotnika)

:
Z tańszych opon mozesz poszukać: SHINKO F/R230 Tour Master, DURO HF296A/C BLVD lub Maxxis.
A poza tym poczytaj sobie dział "Opony", jest tam dużo informacji.
Mozęsz także zapytać tutaj:
http://www.shadow.org.pl/...iewprofile&u=17
Cytat:
da rade bez problemu zamontować nieco grubszego ? Jeśli tak to jakie jest maksimum (bez przerabiania przedniego błotnika)

Myślę, że max. dałoby radę 110/90-19. Tylko po co? W czym to ma pomóc?

Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-03-04, 15:49, w całości zmieniany 1 raz
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
... ja "wynypałem" na ten sezon komplet Metzelerów ME880 Marathon za 750 zł. UWAGA !!! Opony Nówki ale z początku 2010r. Były opinie za i przeciw ale się jednak zdecydowałem. Jak Ci nie przeszkadza że DOT nie najnowszy to jest i taka opcja.
No ale każdy decyduje sam.

:
Ari napisał/a:

Przednia opona jest do wymiany, jest cała sparciała. Tylna jest w dobrym stanie i ponoć jeszcze sporo wytrzyma.


To znaczy ile lat ma tylna :?: I na jakiej podstawie ktoś stwierdził że sporo ( i co miał na myśli mówiąc sporo) wytrzyma?

:
renegade napisał/a:
Ari napisał/a:

Przednia opona jest do wymiany, jest cała sparciała. Tylna jest w dobrym stanie i ponoć jeszcze sporo wytrzyma.


To znaczy ile lat ma tylna :?: I na jakiej podstawie ktoś stwierdził że sporo ( i co miał na myśli mówiąc sporo) wytrzyma?


Nie mam pojęcia, to opinia jak z kimś kiedyś rozmawiałem przy postoju na fajka.
Jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie i się dopiero ucze. Tak czy siak - chce wymienic obie opony, aby byly do siebie dobrane

Cytat:
Myślę, że max. dałoby radę 110/90-19. Tylko po co? W czym to ma pomóc?

Jakoś grubsza oponka mi się bardziej podoba wizualnie ;) ale tak tylko zapytalem sie merytorycznie, bo to nie jest zaden mus ze chce aby byla grubsza

:
Akurat przy 600 i cieńsza tym ładniej się moto prezentuje (taka budowa motocykla)
Poszukaj na oponach oznaczenia roku produkcji (DOT) w dziale opon masz opisane dokładnie co, gdzie i jak szukać i jak będziesz wiedział to się odezwij, z najtańszych tył będę miał dopiero po 1 maja ale jak planujesz przeznaczyć na kpl 1kPLN to coś dobierzemy, chyba że jak napisał wcześniej kolega interesują cię Metzelery z 2010 za 750 (jedna lepszych gum tyle że kończy się jej data sprzedaży jako nowa) to się nie zastanawiaj bo to dobra cena ( obecnie kpl nowych kosztuje koło 1300 i może się okazać że będą jeszcze z 2011 roku).

:
Ari napisał/a:
I jeszcze jedno - czy patrząc na wymiary mojego przedniego kapcia - da rade bez problemu zamontować nieco grubszego ? Jeśli tak to jakie jest maksimum (bez przerabiania przedniego błotnika)


120/90- 16, błotnik zostaje, ale potrzebna felga 3.50x 16

Niestandardowy rozmiar opon powoduje zmianę własności jezdnych motocykla.

"Wicher silne drzewa głaszcze..."
:
renegade napisał/a:
Ari napisał/a:

Przednia opona jest do wymiany, jest cała sparciała. Tylna jest w dobrym stanie i ponoć jeszcze sporo wytrzyma.


To znaczy ile lat ma tylna :?: I na jakiej podstawie ktoś stwierdził że sporo ( i co miał na myśli mówiąc sporo) wytrzyma?


Czytałem jak sprawdza się wiek opony i jeśli dobrze patrze (a w zasadzie raczej tak bo tylko jedno miejsce na tylnej oponie jest w ramce z 4-ma cyframi), to tylna opona jest z 36 tygodnia roku 2002 (jest 3602). Także obowiązkowo do wymiany

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group