problem z ładowaniem
Odpowiedz do tematu

: problem z ładowaniem
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże

:
Za mało danych.
Może od wymiany akumulatora.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Duch
[Usunięty]
:
poszukaj na forum było parę tematów na ten temat, sam też to przerabiałem i wszystko jest opisane

:
mapajaw napisał/a:
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże

Zacznij od rzeczy najbardziej prawdopodobnych.
Jak napisał R0bi - akumulator. Następnie kable styki itd.
Jeżeli nic nie znajdziesz to tutaj wpisz tekst "ładowanie" i poczytaj, bo temat był już przerobiony parę razy od początku do końca i raczej nic nowego się już nie wymyśli.

Nawrót choroby! :)
:
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku przy włączonym i przygazowaniu. Może regulator padł albo będzie przewijanie uzwojeń potrzebne.

:
uwaga na regulator - mi poszedł i przez zwarcie na regulatorze zrobił zwarcie między zwojowe na cewkach... (przegrzał jedno z uzwojeń)

:
Sprawdz uzwojenie alternatora bardzo często pada w tych maszynach ze starości ,izolacja się rozpada i jest zwarcie .przerabiałem to w zeszłym roku , na forum jest jak sprawdzić te żółte kabelki od alternatora oraz adres do pana który przezwoi Ci wysyłkowo tanio za 50zł + przesyłka chyba że w tym roku się trochę podniósł . Super to robi i jest z Suwałk o ile się nie mylę . Andryszek ma namiar .

:
cena u Pana z Suwałk 120 zł za pobraniem przychodzi plus oczywiście koszt wysyłki do niego..

:
dzięki za odpowiedzi, umówiłem się z jednym magikiem w zeszłym tygodniu ale koleś jest tak nieuchwytny że do dziś motor nawet nie zdiagnozowany, na razie jeżdżę w niedzielę zrobiłem 150 km i dojechał ale na drugi dzień musiałem już podpiąć pod prostownik. Jak będzie tak dalej to pośmigam ten sezon a w zimie się za niego wezmę, wsumie po każdej trasie mogę go doładowywać a co! Jeszcze raz dzięki.

:
tak doładowywać możesz - i w pewnym momencie będziesz miał do wymiany zamiast np. tylko regulatora także cewki.... nie wiem czy warto tym bardziej, że żeby się do nich dobrać trzeba trochę rozebrać..

:
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut

:
tomekmegi napisał/a:
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut


Tak przewijałem w tym roku. Koszt 120zł za pobraniem plus koszt wysyłki do Suwałk...
Taką cenę podał mi odrazu jak do niego dzwoniłem - nic nie mówił o grubości drutu..

:
marek256 napisał/a:
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku?

:shock:

marek256 napisał/a:
zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku...


0V


marek256 napisał/a:
...przy włączonym i przygazowaniu...


14,2V

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Ja sprawdzam napięcie na klemach więc 0V raczej nie będzie przy wyłączonym silniku no chyba że akumulator padł. Wydaje mi się że 0V przy wyłączonym silniku masz za stacyjką a taki pomiar w tym punkcie masz mniej dokładny ze względu na spadki napięć między akumulatorem a punktem pomiaru.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group