Czy ktoś z was jezdzi na głośniejszych wydechach - jaki jest efekt przy piecu 1,8?
Jaki efekt daje majstrowanie przy oryginałach ? Czy ktoś próbował je trochę przeczyścić?
Odpowiedz do tematu
: wydechy 1800 S1 (Retro)
:
Jeżdzę na vance &hance efekt zaje koledzy mówią ze są ok
:
Efekt na akcesoryjnych wydechach Cobry, Buba, HardKrome czy Vinca&Hines jest super. Przy tej pojemności gulgot jest niesamowity.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
ja wydlubalem oryginal.
:
Dzięki i proszę o uzupełnienie odpowiedzi o:
gdzie można kupić Hard-Krome 3 w dobrej cenie?
robert.xii - jak wydłubałeś i jaki jest efekt?
gdzie można kupić Hard-Krome 3 w dobrej cenie?
robert.xii - jak wydłubałeś i jaki jest efekt?
:
Kupiłem od tego gościa
wald napisał/a: |
Dzięki i proszę o uzupełnienie odpowiedzi o:
gdzie można kupić Hard-Krome 3 w dobrej cenie? (...) |
Kupiłem od tego gościa
:
A możesz trochę rozwinąć temat... ?
Ciąłeś, wierciłeś...czy jakoś inaczej jeszcze
robert.xii napisał/a: |
ja wydlubalem oryginal.
|
A możesz trochę rozwinąć temat... ?
Ciąłeś, wierciłeś...czy jakoś inaczej jeszcze
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Odpowiedz do tematu
czesc,
przepraszam, za dlugie milczenie.
bylem wyjechany a potem nagle okazalo sie, ze nie mam czasu sie nawet podrapac.
jesli jeszcze was zaciekawi to odpowiadam:
opis wydlubania znalazlem na amerykanskiej stronie vtx-cafe.
przedsiewziecie zaczalem od odciecia tylnej czesci wydechu.
kilka centymetrow od konca. te kilka jest wazne.
potem przy pomocy przecinaka usunalem 2 przegrody wspawane wewnatrz rury wydechu.
zajelo to ok godziny mlotkowania. usuniecie jes bezpowrotne.
zostawilem jedynie jedna przegrode na samym poczatku.
potem "magik" zespawal odciete koncowki z rurami i gotowe.
efekt jest taki, ze wydech jest glosniejszy ale nadal nie jest uciazliwy (dla porownania - jezdze czasem z pustym wydechem i to w trase sie nie nadaje)
jest jeden minus takiej operacji - wydech sie znacznie bardziej nagrzewa co w moim przypadku jest uciazliwe, bo nie moge nalozyc zaraz po jezdzie pokrowca.
jesli chcecie wiecej szczegolow to zapraszam czy tu czy na priva.
robert
przepraszam, za dlugie milczenie.
bylem wyjechany a potem nagle okazalo sie, ze nie mam czasu sie nawet podrapac.
jesli jeszcze was zaciekawi to odpowiadam:
opis wydlubania znalazlem na amerykanskiej stronie vtx-cafe.
przedsiewziecie zaczalem od odciecia tylnej czesci wydechu.
kilka centymetrow od konca. te kilka jest wazne.
potem przy pomocy przecinaka usunalem 2 przegrody wspawane wewnatrz rury wydechu.
zajelo to ok godziny mlotkowania. usuniecie jes bezpowrotne.
zostawilem jedynie jedna przegrode na samym poczatku.
potem "magik" zespawal odciete koncowki z rurami i gotowe.
efekt jest taki, ze wydech jest glosniejszy ale nadal nie jest uciazliwy (dla porownania - jezdze czasem z pustym wydechem i to w trase sie nie nadaje)
jest jeden minus takiej operacji - wydech sie znacznie bardziej nagrzewa co w moim przypadku jest uciazliwe, bo nie moge nalozyc zaraz po jezdzie pokrowca.
jesli chcecie wiecej szczegolow to zapraszam czy tu czy na priva.
robert