Czym ja wlasciwie jezdze...
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

: Czym ja wlasciwie jezdze...
No wlasnie... Pytam bo mam z tym niemaly problem Oznaczenie Honda NV 400C a patrzac na to VT 500C...japonska wersja f**k Zadnych informacji dotychczas o tej hybrydzie nie znalazlem poza tym ze za wschodnia granica troche tego lata W zasadzie przetestowalem ze wiekszosc gratow pasuje od 500 poza jakimis pierdolami w stylu filtr powietrza ;-) tyle ze mam zamiar brac sie za rozrzad...

:
Witaj

A jaki masz numer VIN? NC26? A pojemność wypisana na cylindrach? 8-)



Pozdrawiam

:
Moze to glupie pytanie biorac pod uwage siedem lat eksploatacji...ale gdzie odczytac nr vin? Poza silnikiem i rama wszedzie same "krzaczki"... Pojemnosc odlana na cylindrze 399cm

:
Witam

Na tabliczce znamionowej, blaszka na główce ramy?

U mnie - JH2 PC08........

Pozdr

:
He he dobre pytanie jak na kilka lat exploatacji :)

Numer VIN jest tak jak kolega mówi, a przynajmniej powinien być na tabliczce przy główce ramy, dokłądniej u mnie jest po lewej stronie (jak sie siedzi na motocyklu).

Po numerze tym sprawdzisz co to za motocykl i gdzie został wyprodukowany i ilku chińczykó przy nim pracowało, oraz ile ryżu zostało zjedzonego na jednostkę czasu podczas pracy nad motocyklem).... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :)

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
.... a właściwie to już nie pamiętam czy wszystkie z tych danych zawiera numer VIN ? :)


Dla przypomnienia - a dla innych do wiadomości i dla sprawdzenia :-) - polecam Jak odczytać VIN - dział MOTOCYKLE

:
No to ja juz nie dowiem sie jakie jest zapotrzebowanie na ryz w polaczeniu z konstruowaniem motocykla...bo u mnie poprostu nie ma zadnej tabliczki... :-/ Jedyne co to kolo nalepil mi jakas tymczasowa pod kanapa przy homoloacji po sprowadzeniu Tamta zostala gdzies na wchodzie dalekim najpewniej :-( Jakis skosny na pamiatke pewnie sobie zostawil!!

:
Inaczej... :-D Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26

Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.

Pozdrawiam

:
To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym.

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
maly_tomi napisał/a:
To jest nie mozliwe bo by Ci motoru nie zarejestrowali. To jest numer identyfikacyjny motoru i powinienes miec go tez w dowodzie rejestracyjnym.
Dokładnie tak. Sprawdź w dowodzie rejestracyjnym, pozycja E na pierwszej stronie. Powinien być pełny numer VIN.

Pozdr

:
U mnie w dowodzie pod vin jest nr ramy :p a pozycji E nie mam wcale bo w tamtych czasach nie bylo jeszcze bialych tablic a co dopiero mowic o dowodach rejestracyjnych hihihi

:
Shadok napisał/a:
Inaczej... :-D Nr ramy z dowodu rejestracyjnego... Ale obstawiam NC26

Twój motor jest chyba produkcją skierowaną na rynek Singapur-Japonia (tam pod nazwą Steed 400). Co do kompatybilności części trudno powiedzieć, sprawdzałem w katalogu części, ale to katalog UeSAński i nie było tam takiego modelu (na pocieszenie powiem ci, że w katalogach europejskich nie ma mojego modelu, a części jednak są dostępne). Pewnie sporo części będzie pasować od VT 500 i VT 600. O rozrząd się nie martw za wcześnie - na pewno można dobrać łańcuchy a reszty i tak się nie wymienia bez ewidentnego powodu.

Pozdrawiam




U mnie rozrzad dzwoni ze hoho...chyba juz ten czas najwyzszy Numer na ramie zaczyna sie od NC12... A moze ma ktos sprytnego magika od modulow zaplonowych? Dodam ze juz redna reanimacje za soba maja... no i pytanie kolejne Czy przelozenie ewentualne na zywca z 500-setki zda egzamin

:
A co się dzieje z tym modułem bo jeśli chodzi o elektronikę to troszkę się oriętuje 8-)

Jadę jadę na motorze...
:
U mnie siedza dwa Motocykl chodzi ladnie do okolo 3500 obrotow czyli 80-85 km/h Potem oczywiscie gubi jeden cylinder Najgorsze jak temperatura skoczy ponad 20 stopni...czyli na przyklad postoi sobie na slonku bo poranki sa ok Wtedy padaja niskie obroty Jedzie w miare jakies 15-20 min i zaczynaja sie schody z ruszaniem bo lapie dopiero przy 2000-2500 obrotow oba cylindry i potrafi jeden zgubic juz przy 3000 Mam nadzieje ze nie zamotalem za bardzo ;) No i przy redukcjach strzela jak :evil: Ot i cala historia Poprzednio...jakies 5 lat temu bylo podobnie tyle ze nie reagowala na nadmierne naslonecznienie

:
Mateusz masz jeszcze tgo manuala? Linki zadne nie trybia a przydalby sie...

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group