/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT 700 - kontrolka oleju
Autor Wiadomość
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 12:51   

u mnie na zimnym w ogole nie stuka ;)



Hmm mowisz ze mechanik powiedzial zeby sie nie przejmowac... u mnie to dosc konkretnie stuka :D

Na szczescie wyglada na to ze to nie panewka ;)



probowal ktos w 700 zdejmowac/rozbierac glowice bez wyjmowania silnika z ramy ? wg servisowki trzeba wyjac:> jest jakis patent ? bo jak inaczej to zdiagnozowac ?



czy problem z kasatorami luzu moze sie objawiac spadkiem cisnienia oleju ?
 
 
SHADOWNIK 


Motocykl: vt 1100 C 02
Wiek: 63
Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 83
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-04-07, 15:19   

grasser napisał/a:
u mnie na zimnym w ogole nie stuka ;)




U mnie też tylko na gorącym i nie zawsze
_________________
'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 23:23   

ha ... to moze i to ale zdecydowanie zaglosno to puka. szczeze powiedziawszy to dosc mocno napier**** :/

Ale tez dziwne ze tylko w waskim zakresie obrotow. 1500 mocno stuka - 2000 cisza niemal (nieliczac normalnych odglosow silnika) ;)



Pytanie nadal aktualne :) jak to diagnozowac i czy da sie dobrac do glowic bez wyciagania silnika ?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-08, 15:39   

Do głowic tak. Silnik VT700 nie wiele różni się od VT500C. Jednak dostęp jest znacznie utrudniony, jesli chcesz zdjąć głowice to wyjmij silnik z ramy... nie jest to dużo roboty w sumie, jeszcze jak CI ktoś pomoże to spokojnie sobie szybko poradzicie.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Krzysiek__
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 21:06   

czego sie boicie w wyjmowaniu tych silnikow ?? 2 godzinki i mamy go na stole... a jak sie sprezymy to i szybciej nam to pojdzie
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-08, 21:07   

spoko z WFM moze w 2h bym sie wyrobil ;) zreszta wyjac to nie sztuka ... sztuka to niezepsuc i wlozyc go na swoje miejsce tak coby dzialal ...
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2008-04-08, 22:58   

Krzysiek__ napisał/a:
czego sie boicie w wyjmowaniu tych silnikow ?? 2 godzinki i mamy go na stole... a jak sie sprezymy to i szybciej nam to pojdzie






Kto to się znowu pojawił ??



Ja już myślałem że sobie suzuki kupiłeś :-P
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-04-09, 07:31   

Ja jak wyjmowałem pierwszy raz to mi zeszło prawie cały dzień i poszło 5L piwa. A w niedziele w 4 godziny wyjąłem silnik, i ściągnąłem głowica no i piwa poszło mniej bo tylko 3 szt. :chytrusek:
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
grasser
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-09, 13:17   

Bede mial warunki to pewnie go wyjme ;)

Puki co zauwazylem jeszcze jedna ciekawostke.

Postawilem motocykl na stopce bocznej i przechylil sie bardziej niz zwykle(miekkie podloze). Po czym okazalo sie ze stukanie zniknelo ;) nawet przy 1500 kiedy zwykle bylo wyraznie slyszalne, tym razem bylo ok;)

Po powrocie do normalnej pozycji stukanie powoli wracalo.



Dziwne nie ? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM