Odpowiedz do tematu
: VTX 1800 - jakie spalanie ?
Przymierzam się powoli do zakupu VTX1800 i stąd pytanie ile palą takie motorki. Czy duża jest różnica w spalaniu po zamontowaniu Power Commandera i filtra Hyperharger'a ??
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Mój pali około 7,5 L w trasie....a w mieście to.............
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
Mój nie spalił nigdy więcej jak 8l w mieście, na trasie spada poniżej 7l.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
:
no 7 l musisz liczyć, ozostaje zawsze pytanie o obchodzenie się z manetką
może wziasc nawet 10 l ale to przy min. 180 na autostradzie w miescie to zalezy czy jezdzisz czy stoisz w korkach
chypercharger czy inny filtr powietrza (k&n) nie powinien podwyzszyc zuzycia paliwa
k&n chwali sie ze powinno sie zmniejszyc, no coz... mialem k&n w citroenie 2l benz, audi 2,5 tdi, golfie 1,9 tdi, shadowce 1100 i... nic nie poznasz
power commander to zupełnie inna sprawa, sam nie zakładałem ale konsultowałem z osobami ktorzy jeździli z taką zabawką. NIE POLECAM chyba ze wysokie spalanie nie robi na Tobie wrazenia. Zawsze musisz dodac kilka litrow, a do nastu/100 km mozesz dojsc bez wiekszych problemow
Ja szukalem specjalnie vtxa bez powera
Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą
może wziasc nawet 10 l ale to przy min. 180 na autostradzie w miescie to zalezy czy jezdzisz czy stoisz w korkach
chypercharger czy inny filtr powietrza (k&n) nie powinien podwyzszyc zuzycia paliwa
k&n chwali sie ze powinno sie zmniejszyc, no coz... mialem k&n w citroenie 2l benz, audi 2,5 tdi, golfie 1,9 tdi, shadowce 1100 i... nic nie poznasz
power commander to zupełnie inna sprawa, sam nie zakładałem ale konsultowałem z osobami ktorzy jeździli z taką zabawką. NIE POLECAM chyba ze wysokie spalanie nie robi na Tobie wrazenia. Zawsze musisz dodac kilka litrow, a do nastu/100 km mozesz dojsc bez wiekszych problemow
Ja szukalem specjalnie vtxa bez powera
Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą
:
Dzięki wielkie,
wreszcie jakiś konkret, jeżdżę raczej spokojnie więc pewnie w 7l się zmieszczę.
K&N, chypergarger nie posiadam i nie będę tego montował. Rozmawiałem ostatnio o VTX1800 z PC III zestrojonym na 150KM i spalanie winduje do 15-17 litrów podobno.
Mi wystarczy to co mam i bez PC, a odkręciłem tak na próbę już ponad 200 km/h i mogłem jeszcze troszkę )
dzięki i lewa w górę
wald napisał/a: |
no 7 l musisz liczyć, ozostaje zawsze pytanie o obchodzenie się z manetką
może wziasc nawet 10 l ale to przy min. 180 na autostradzie w miescie to zalezy czy jezdzisz czy stoisz w korkach chypercharger czy inny filtr powietrza (k&n) nie powinien podwyzszyc zuzycia paliwa k&n chwali sie ze powinno sie zmniejszyc, no coz... mialem k&n w citroenie 2l benz, audi 2,5 tdi, golfie 1,9 tdi, shadowce 1100 i... nic nie poznasz power commander to zupełnie inna sprawa, sam nie zakładałem ale konsultowałem z osobami ktorzy jeździli z taką zabawką. NIE POLECAM chyba ze wysokie spalanie nie robi na Tobie wrazenia. Zawsze musisz dodac kilka litrow, a do nastu/100 km mozesz dojsc bez wiekszych problemow Ja szukalem specjalnie vtxa bez powera Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą |
Dzięki wielkie,
wreszcie jakiś konkret, jeżdżę raczej spokojnie więc pewnie w 7l się zmieszczę.
K&N, chypergarger nie posiadam i nie będę tego montował. Rozmawiałem ostatnio o VTX1800 z PC III zestrojonym na 150KM i spalanie winduje do 15-17 litrów podobno.
Mi wystarczy to co mam i bez PC, a odkręciłem tak na próbę już ponad 200 km/h i mogłem jeszcze troszkę )
dzięki i lewa w górę
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
spalanie o którym piszesz potwierdzają także "moi rozmowcy", ja osobiscie nie sprawdzilem, wiec nie pisalem, ze mozesz stracic bak paliwa na 100 kilosach
ja jezdze bez szyby i w nolanie bez szczeki przy 170-180 chce mi najpierw urwać głowę a pozniej calego zdmuchnac, jesli masz szybe to zdejmij nie bedziesz zalowal
zarabiste doswiadczenie,
a na pewno nie bedziesz zalowal ze nie wychamowales bo od niechcenia miales 180 na budziku
ja jezdze bez szyby i w nolanie bez szczeki przy 170-180 chce mi najpierw urwać głowę a pozniej calego zdmuchnac, jesli masz szybe to zdejmij nie bedziesz zalowal
zarabiste doswiadczenie,
a na pewno nie bedziesz zalowal ze nie wychamowales bo od niechcenia miales 180 na budziku
:
Szybkę mam, i zdejmę przy najbliższej okazji
Ten motorek mnie cały czas zadziwia bo to 180 to tak faktycznie od niechcenia i nie wiadomo kiedy, a przyśpiesza sobie spokojnie między 5-6k obrotów.. SUPER
wald napisał/a: |
spalanie o którym piszesz potwierdzają także "moi rozmowcy", ja osobiscie nie sprawdzilem, wiec nie pisalem, ze mozesz stracic bak paliwa na 100 kilosach
ja jezdze bez szyby i w nolanie bez szczeki przy 170-180 chce mi najpierw urwać głowę a pozniej calego zdmuchnac, jesli masz szybe to zdejmij nie bedziesz zalowal zarabiste doswiadczenie, a na pewno nie bedziesz zalowal ze nie wychamowales bo od niechcenia miales 180 na budziku |
Szybkę mam, i zdejmę przy najbliższej okazji
Ten motorek mnie cały czas zadziwia bo to 180 to tak faktycznie od niechcenia i nie wiadomo kiedy, a przyśpiesza sobie spokojnie między 5-6k obrotów.. SUPER
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
no mała korekta...
po przejechaniu dobrych kilku tysiecy mil mogę spokojnie napisać że spalanie
na poziomie 6 - 6,5 jest jaknajbardziej do osiągnięcia
(trasa, solo z lekkim bagażem, prędkośic 110-120)
po przesiadce z cienia 1100 ACE c2 jestem mile zaskoczony
jest wiecej ale w granicach normy
po przejechaniu dobrych kilku tysiecy mil mogę spokojnie napisać że spalanie
na poziomie 6 - 6,5 jest jaknajbardziej do osiągnięcia
(trasa, solo z lekkim bagażem, prędkośic 110-120)
po przesiadce z cienia 1100 ACE c2 jestem mile zaskoczony
jest wiecej ale w granicach normy
:
I ja potwierdzam to co piszesz. Klasycznie mam mapę podstawową i bez żadnych kombinacji. Dużo śmigam ostatnio po mieście i czuję się różnicę w spalaniu. Też nie mam szyby. Odczuwa się również różnice w czasie sezonu. Odpalanie wczesną wiosną przy +5 i latem przy +15. Jest dokładnie tak jak w katamaranach. Ważne jest tez ciśnienie w oponach. To wszystko myślę są oczywiste oczywistości. Nad zużyciem można popracować świecami - ja mam bosh 4+ (tańszy od ngk i chyba lepszy) filtr powietrza (mam K&N). W tym roku zalałem go Amsoilem ściągniętym z USA w akcji wśród motonitów 3city. Ogólnie daje dobre samopoczucie, że moto ma to co potrzebuje :) Reszta to kultura jazdy i "agresja" przy odkręcaniu. Nie mam zapędów do udowadniania innym na drodze, że mi się moto zbiera, a zbiera mi się wszędzie tam gdzie potrzeba tego dla mojego bezpieczeństwa. To wszystko i tu kolejna oczywista oczywistość ma wpływ na spalanie.
wald napisał/a: |
no mała korekta...
po przejechaniu dobrych kilku tysiecy mil mogę spokojnie napisać że spalanie na poziomie 6 - 6,5 jest jaknajbardziej do osiągnięcia (trasa, solo z lekkim bagażem, prędkośic 110-120) po przesiadce z cienia 1100 ACE c2 jestem mile zaskoczony jest wiecej ale w granicach normy |
I ja potwierdzam to co piszesz. Klasycznie mam mapę podstawową i bez żadnych kombinacji. Dużo śmigam ostatnio po mieście i czuję się różnicę w spalaniu. Też nie mam szyby. Odczuwa się również różnice w czasie sezonu. Odpalanie wczesną wiosną przy +5 i latem przy +15. Jest dokładnie tak jak w katamaranach. Ważne jest tez ciśnienie w oponach. To wszystko myślę są oczywiste oczywistości. Nad zużyciem można popracować świecami - ja mam bosh 4+ (tańszy od ngk i chyba lepszy) filtr powietrza (mam K&N). W tym roku zalałem go Amsoilem ściągniętym z USA w akcji wśród motonitów 3city. Ogólnie daje dobre samopoczucie, że moto ma to co potrzebuje :) Reszta to kultura jazdy i "agresja" przy odkręcaniu. Nie mam zapędów do udowadniania innym na drodze, że mi się moto zbiera, a zbiera mi się wszędzie tam gdzie potrzeba tego dla mojego bezpieczeństwa. To wszystko i tu kolejna oczywista oczywistość ma wpływ na spalanie.
Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę.
Dwa koła poruszają duszę.
:
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100
Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km
ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100
Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km
ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
No to prośba o info o ulepszanie tłumików. Brzmi zachęcająco
Siwy_Dym napisał/a: |
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100 Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h |
No to prośba o info o ulepszanie tłumików. Brzmi zachęcająco
Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę.
Dwa koła poruszają duszę.
:
U mnie EDZIO oczyścił moje fabryczne tłumiki z tych wszystkich katalizatorów które w środku siedzą.
Tłumik jest cichy (nawet może za cichy) ale ciśnienie gazów które z niego wychodzą dmucha jak z odrzutowca nawet 2 metry za motocyklem, a w nocy widać płomienie
Raptor40 napisał/a: | ||
No to prośba o info o ulepszanie tłumików. Brzmi zachęcająco |
U mnie EDZIO oczyścił moje fabryczne tłumiki z tych wszystkich katalizatorów które w środku siedzą.
Tłumik jest cichy (nawet może za cichy) ale ciśnienie gazów które z niego wychodzą dmucha jak z odrzutowca nawet 2 metry za motocyklem, a w nocy widać płomienie
Nic tak nie zabija czasu jak motor
:
Hm to mi szkoda trochę moich Cobr. Brzmią zacnie. Nie ma w nich nic praktycznie co by można było wyrzucać. Z wydechu to tylko jako tako desmog poleciał out. Niskie spalanie o, którym piszesz jest pewnie dla mnie nie osiągalne nawet przy ecodrivingu. To jak by nie było 1,8 l do nakarmienia i takiej przestrzeni, by coś wybuchło coś trzeba wlać. Jak pisałem wyżej poniżej 6l pewnie nie jestem w stanie zjechać. Niemniej ciekawa opcja.
Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę.
Dwa koła poruszają duszę.
:
po przejachaniu 4,5 tys km w różnych warunkach drogowych, nie udało mi się zejść poniżej 6l
:
To bardzo ciekawe co piszesz, ja mam tylko VTX 1300 i po przejechaniu 3200 km nigdy nie udało mi się zejść poniżej 5 l. Jeżdżę raczej sam i spokojnie.
Odpowiedz do tematu
Siwy_Dym napisał/a: |
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100 Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h |
To bardzo ciekawe co piszesz, ja mam tylko VTX 1300 i po przejechaniu 3200 km nigdy nie udało mi się zejść poniżej 5 l. Jeżdżę raczej sam i spokojnie.
Suru