WITAM! Pomocy z eksploatacją proszę.
Odpowiedz do tematu

: WITAM! Pomocy z eksploatacją proszę.
Witam wszystkich. Jestem nowy i to mój pierwszy post na tym forum.

Nabyłem Hondę VT1100 sc1 1985 made in USA i bardzo proszę o pomoc w doborze świec, oleju i filtra oleju. Co powinienem kupić. Czytałem o świecach irydowych? Czy to mądry wybór, jak tak to które się tam wkręcą. Jaki olej najlepiej wlać? Jaki model filtra oleju/powietrza zamówić?

I gdzie możecie polecić najlepszą jakość za najniższą cenę, co nie idzie w parze.



Wiem, wiem, że jak wykręcę to się wszystkiego dowiem, ale chciał bym wykręcić i od razu wkręcić nowe.



Czy może jeszcze coś powinienem zrobić w nim by przygotować go do sezonu?



BTW kupie tylną kanapę do tego motoru.



Pozdrawiam



P.S. Czy w tym motorku mozna regulowac twardosc/wysokosc zawieszenia z tyłu? Waże 130 kg + żona i troche nim dobija.

:
O świecach irydowych już było gdzieś w temacie świece.





Olej silnikowy SAE 10W40 API SE-SF

2,9 l (3,1 l z filtrem; całkowita 3,8 l)

Olej przekładni głównej SAE 80W

130 ml (całkowita 150 ml)



Układ chłodzenia zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana)

2,2 l (w tym 0,34 l zbiorniczek wyrównawczy)

Wg mojej wiedzy, całkowita pojemność układu chłodzenia w VT1100, wynosi około 2.1 - 2.2 litra.

Silnik i chłodnica, około 1.8 litra.

Zbiorniczek wyrównawczy, około 0.3 - 0.4 litra.



Waga (bez płynów/gotowy do drogi) 242 kg/245 kg

Dopuszczalna masa całkowita 482 kg

:
Ja proponuję olej silnikowy MOTUL 5100 15W50 półsyntetyk. Filtr oleju Hiflofiltro HF 202.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Cień dobry :mrgreen:

Gość Szczęśliwego Nowego Roku:-)
:
O jak miło i szybko... nie zdazylem sie wykąpać a tu juz odpowiedzi.

Dzieki bardzo olej i filtr mamy zalatwiony.

A co z filtrem powietrza? Trójkątny czy okrągły bo 2 takie znalazlem do tej Hondy



I gdzie to jest przekładnia główna? <laik>

Ostatnio zmieniony przez potfur 2011-01-19, 14:27, w całości zmieniany 2 razy
:
Witam,

jaki za...sty model kupiłeś :mrgreen: Może zdjęcia? Filtr powietrza tylko trójkątny pasuje, no chyba, że pokombinujesz i zaaplikujesz K&N tak ja to uczyniłem, ale do tego były dysze DynoJet-y i tłumiki akcesoryjne... Wieluuuuuu kilometrów z tego super fajnego modelu! Aha amorki wymień na powietrzne od HD Electry! Było to gdzieś na forum ;-) Sprawdzają się super i możesz regulować twardość w zależności od obciązenia, a Jesteś słusznej wagi :-D

Pzdr

p.s. jak masz pytania dot tego modelu Wal śmiało, jest tu kilku użytkowników.. aaa miałem wyjaśnić "przekładnię główną" ale Todek jest jak zwykle niezastąpiony :mrgreen: Wyjaśnienie poniżej :-D

Ostatnio zmieniony przez Miki01 2011-01-18, 23:35, w całości zmieniany 1 raz
:
YooRec napisał/a:
O jak miło i szybko... nie zdazylem sie wykąpać a tu juz odpowiedzi.

Dzieki bardzo olej i filtr mamy zalatwiony.

A co z filtrem powietrza? Trujkątny czy okrągły bo 2 takie znalazlem do tej Hondy



I gdzie to jest przekładnia główna? <laik>




Przekładnia główna znajduje się z lewej strony tylnego koła, na końcu wału napędowego. :mrgreen: Przy normalnej wymianie, wlej 130 ml oleju przekładniowego i wystarczy. :-D Jak wlejesz więcej to może wywalać przez odpowietrznik /sprawdzone/.



Filtr jest trójkątny. Podam Ci jego nr kat. w serwisie Hondy 17215-MG8-771. mogą być problemy z dostaniem.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzieki Dzieki Wielkie



Fotek jeszcze nie narobilem... stoji narazie u funfla w garazu ale jak kupie co mam wymienic to pstrykne conieco.

:
Tu masz Brachu link do amorków http://allegro.pl/harley-...1416066887.html i to w b.dobrej cenie ;-) Jak założyć dostaniesz instrukcję...

Pzdr

:
Apropo amorków - tył mam również w swoim VN-nie pompowany i swego czasu próbowałem w serwisach i u użytkowników wysondować jakie powinno być ciśnienie.

Żaden serwis , ani użytkownik nie dał jednoznacznej odpowiedzi , a w doradach, to ciśnienie wachało się od 0,5 bara do nawet 2,8 . Ustawiłem na 0,6 i często nie daje mi to spokoju chociaż nie dobiło mi nigdy , ale myślę że to skutek "poważnej" wagi pasażerów (razem z żoną około 140 kg) nooooooo chyba że zmokniemy..... może doradzicie :thx: mi coś konkretnego na temat tego ciśnienia?

Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
:
Każdy taki pompowany amortyzator ma jakiś określony zakres ciśnień przy których może być eksploatowany.

Trzeba by ustalić w jakiejś serwisówce jaki zakres ma ten konkretny amor.

Np. w VT700C z 86-87 są pompowane przednie lagi. Max. ciśnienie jakie może w nich być, to 0.4 bara.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Usilnie szukałem , ale nic na ten temat nie znalazłem - to ciśnienie czyli 0,6 wydedukowałem metodą prób i błędów - spuszczałem od 1,5 bara , bo przy tym ciśnieniu amor przestał wspólpracować :lol:

Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
Maniek G
[Usunięty]
:
Ja mam takie i było o nich na forum TUTAJ :mrgreen:

:
Witaj!

Vel Thomas
:
Witam .Dwa sezony jeździłem Vt 1100 na pompowanych Kayabach od Kawy GTR były super jazda na nich jest o wiele bardziej komfortowa niż na amorkach od VTX 1300 które teraz posiadam , były tylko ciut za długie jakieś 3cm . Co do ciśnienia to ustaw takie jakie ci odpowiada tak żeby nie dobijały i nie były za twarde i tak ma być a ciśnienie zależy od masy moto oraz tego co dźwiga :-D

Karolsmoto
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group