Odpowiedz do tematu
:
shadok: gazniki byly 2 tyg temu cale rozbierane i czyszczone..motocykl dusil sie bardzo mocno..niekiedy wogole uniemozliwial jazde. w gaznikach byly stare zaworki iglicowe i ktos zalutowal kanaly odpowietrzajace bo przez nie pewnie wylewala sie benzyna...przez to sie dusil strasznie mocno. teraz zaworki sa nowe, kanaly drozne i niby wszystko ok..ale jednak jeszcze troche sie dusi.
:
mateusz: ja mam do ciebie jeszcze pytanko...pisales ze wymieniales przewody WN i fajki. ja kiedys wymienialem przewody WN w kawasaki Z1000 z 1981r i tam przewody byly zamontowane na stale w cewkach. czy w hondzie tez tak jest czy mozna je bez problemu wymienic? jakie kupowales fajki i jakie przewody?
pozdr.
pozdr.
:
apropo przewodów to są wymienialne ale jak kupisz bele co to bedziesz sie tak babrał jak ja od 3 tygodni, już drugi komplet mam z metra cię tych niby ze sklepu motocyklowego a jednak gubią gdzieś iskrę bo przerywają mi i nierówno pracuje silnik o pporządnych parametrach pracy nie mam mowy. już mi klęka psycha na te wszystkie godziny spędzone w garażu. Iskra jest wszystko jest a przewody nowe kopią tak samo jak te z 84 roku. już nie wiem co robić. Fakt moto lepiej jedzie niż na tych starociach ale nie jest to to. Jutro dalszy ciąg walki
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Ja do swojej wstawiłem przewody BOSCH'a 6zł za metr i jest dobrze... lepiej niż na "dobrych" przewodach za 24zł za metr ;/
Ale też jeszcze będę "ulepszał" elektrykę
Ale też jeszcze będę "ulepszał" elektrykę
Jadę jadę na motorze...
:
Proponuje zastosować przewody w których środkowa żyła ma przekrój ok1,5 mm2 a nie samochodowe gdzie cieniutki drucik jest nawinięty na włókno szklane.
Stosuje to od lat.
Stosuje to od lat.
:
najpierw zastosowałem te samochodowe - przebicia jak cholera . a teraz załozyłem właśnie te z miedzianym rdzeniem- jest lepiej ale jeszcze gdzieś iskra ucieka.
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Przewody są wymienialne, fajki kupiłem NGK (gdzieś jest na forum moja rozmowa z Cezarem - tam są podane numery fajek) a przewody BOSH w przezroczystej izolacji ... widać w środku drut miedziany. Jakbyś nie mógł dostać przewodów to daj znać. W Grodzisku znalazłem sklep motoryzacyjny, maja takie przewody na metry.
freex napisał/a: |
mateusz: ja mam do ciebie jeszcze pytanko...pisales ze wymieniales przewody WN i fajki. ja kiedys wymienialem przewody WN w kawasaki Z1000 z 1981r i tam przewody byly zamontowane na stale w cewkach. czy w hondzie tez tak jest czy mozna je bez problemu wymienic? jakie kupowales fajki i jakie przewody?
pozdr. |
Przewody są wymienialne, fajki kupiłem NGK (gdzieś jest na forum moja rozmowa z Cezarem - tam są podane numery fajek) a przewody BOSH w przezroczystej izolacji ... widać w środku drut miedziany. Jakbyś nie mógł dostać przewodów to daj znać. W Grodzisku znalazłem sklep motoryzacyjny, maja takie przewody na metry.
:
Może na fajkach Ci spiernicza? Ja wymieniłem jednym szusem przewody, fajki i świece.
jacabe napisał/a: |
najpierw zastosowałem te samochodowe - przebicia jak cholera . a teraz załozyłem właśnie te z miedzianym rdzeniem- jest lepiej ale jeszcze gdzieś iskra ucieka. |
Może na fajkach Ci spiernicza? Ja wymieniłem jednym szusem przewody, fajki i świece.
:
świece fajki i przewody nowe
i tak jak powiedziałem jest poprawa ale jeszcze gdzies iskra ucieka
dziś bede grzebał może coś wymóżdże
i tak jak powiedziałem jest poprawa ale jeszcze gdzies iskra ucieka
dziś bede grzebał może coś wymóżdże
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
no i wymóżdżyłem, kupiłem komplet przewodów WN od malucha firmy sentech i... nie przebijają nie kopią i moto chodzi tyle że zauważyłem kiedy ściągam fajkę ze świecy I cylindra to z cewki na przewód chłodnicy(gumowy) wali iskra - pewnie szlak ją trafił zrobiłem pomiar omomierzem i dupa żadnych wskazań na uzwojeniu wtórnym. dziwne to troche bo iskra na świecach jest
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Pewnie masz przerwe w cewce , a iskra przeskakuje.
:
Odpowiedz do tematu
nie wolno ściągać fajki ze świecy podczas pracy silnika bo cewke można uszkodzić (dostanie przebicia)