/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2010-09-05, 17:56
Przewody wysokiego napiecia
Autor Wiadomość
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
  Wysłany: 2010-09-02, 22:40   Przewody wysokiego napiecia

mam 2 pytania

-czy przewody WN kupic na metry czy orginalne dedykowane?

-czy te z metra ,maja wpływ na prace silnika jak zmieni sie wymiar(dłuższe lub krótsze) wzgledem orginału?
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-09-02, 23:04   

Można założyć cięte z metra (tylko dobrej jakości), długość nie ma znaczenia (byle nie ciągnęły się po drodze).
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-09-03, 07:29   

Cięte z metra wyjdą dużo taniej. Kupić dobrej jakości i zarobić samemu. Reszta jak Robi mówi :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-03, 10:24   

dziękuje za odpowiedz,ale jeszcze jedną mam mysl ktora dotyczy fajki na swiece.

rozebrałem fajki i jedna fajka miała bezpiecznik a druga nie.

czy fajki obie musza miec te bezpieczniki i jaki to ma znaczenie dla silnika?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-09-03, 12:31   

Nie kojarzę faktu, aby fajki miały bezpieczniki, nie muszą ich mieć. Wymień je na nowe z katalogu NGK. Mają mieć 5k Ohm oporności
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-03, 12:44   

jak rozbiore zrobie foto i wrzuce by pokazac o ci mi chodzi.

1 fajka od strony wpiecia w świece miała naciecie na płaski śrubokręt wiec wykreciłem i wypadło cos w stylu bezpiecznika i sprężynki ,wyczysciłem skręciłem i załozyłem spowrotem.
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2010-09-03, 13:39   

herbatnik76 napisał/a:
dziękuje za odpowiedz,ale jeszcze jedną mam mysl ktora dotyczy fajki na swiece.

rozebrałem fajki i jedna fajka miała bezpiecznik a druga nie.

czy fajki obie musza miec te bezpieczniki i jaki to ma znaczenie dla silnika?




To raczej był opornik, nie bezpiecznik ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-03, 14:00   

własnie troszke sie walnełem w opisie, ale czy ten opornik na wielkie znaczenie w pracy układu zasilania prądem
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-09-03, 14:05   

Ogromne. Fajka ma mieć 5k Ohm jak pisałem wcześniej. Zmierz omomierzem, jak ma inaczej to wyrzuć i wstaw nową.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-03, 19:04   

http://allegro.pl/obrotom...1199408592.html



czy ten obrotomierz był by dobry do regulacji gazników czyli synchro i mieszanka
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-04, 20:43   

czyli fajki do wymiany bo jedna ma 4,6k Ohm , a druga ma znowu 5,4k Ohm bez sensu troszke te wartosci.

kupiłem przewów WN BOSCHA ale jesty przezroczysty i czy jak bym go zapakował w taki oplot czy mi to sie nie pogryzie z niczym?



http://moto.allegro.pl/op...1214875018.html
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-09-05, 19:08   

Co do obrotomierza z "alledrogo" to nie wiadomo czy jest dobry bo nie ma tam ani słowa o jego parametrach, czyli skali i dokładności.

Co do oplotu to odpuść ten który pokazałeś na aukcji, użył bym raczej jakiegoś dielektryka - czarna guma.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-06, 21:04   

Czekam na te nowe fajki i załoze razem z nowymi WN .

Znalazłem jedna kuche, rurka od podcisnienie do kranika paliwa była zasyfiona, ale jest juz czysta i błyszcząca.

a pózniej zajrze do luzów na zaworach i jak nie pomoze idzie na servis.



I jak by ktoś szukał tych <dysz> pod synchro gaznika to znalazłem cos podobnego.Jest to dysza lub cos w tym stylu do migomatu ale na gwint M6 i średnicy otworu 1,5mm.Gwintownik m5 , pózniej wiertełko 2mm i pasuje jak ulał.
 
 
Sebastian 
SEBA


Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 873
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2010-09-12, 22:35   

czegos nie rozumiem z tymi fajkami, fajka na hani ma 4,6k Ohm , a druga ma znowu 5,4k.

spoko obie są walnięte i kupiłem nową 1 sztuke bo narazie taką dostałem .

ale ta nowa ma 4,9k Ohm i nie wiem czy ja zakładać czy reklamować czy jak to rozgryzć. :-(
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-09-12, 23:40   

Jak dobrze pamiętam, to prawidłowa wartość oporu fajek ma wynosić 5 kΩ. :lol:

Tak więc fajka która ma opór 4.9 kΩ, jest dobra. Te 100 Ω to błąd urządzenia pomiarowego, albo niedokładność wykonania fajki. :lol: Żeby wartość oporu wynosiła dokładnie 5 kΩ, trzeba by zapewne wybierać z kilku, kilkunastu fajek. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM