/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Vt 700 wersja amerykańska
Autor Wiadomość
rasputin82
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-12, 00:28   Vt 700 wersja amerykańska

Witam wszystkich ! Od niedawna jestem posiadaczem Shadowki VT 700 w wersji USA. Poszukuje wszelkich informacji na temat montowanego w tych motocyklach "systemu" ograniczajacego emisje spalin( mnostwo gumowych wezykow przy gaźnikach, jakis charcoal canister pod chlodnica etc.). Mam kilka pytań:

1. Czy ten system ma wplyw na zubozenie mieszanki(bardzo jasny, prawie bialy :shock: kolor swiec)??

2. Czy ma to wplyw na pojawianie sie "dziury" w obrotach podczas dodawania gazu, o strzalach w wydech juz nie wspomne:) ?? Dodam, ze motocykl ma nowe swiece, zrobione synchro i fabryczne ustawienia (zgodne z serwisówką) .

3. Czy mozna w jakis sposób wypiac ten system??

Zapraszam do dyskusji i prosze o pomoc w walce z "dziura":D

z gory dzieki :thx:
 
 
Raptowny 


Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 434
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-03-12, 09:55   

A jaką masz temperaturę silnika jak pojawia się ta (dziura )chyba nie na ciepłym.

Zimny silnik-ssanie aż osiągnie odp temp.Może coś ze ssaniem :?:
 
 
rasputin82
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-12, 11:01   

Hmmm temp nie mierzylem, ale po przejechaniu 30km "dziura" nie ustepuje, choc silnik wydaje sie juz cieply(moze jeszcze za malo??). Prawde powiedziawszy to nie mialem jeszcze okazji rozgrzac go dobrze(zima;/). Ale wydaje mi sie ze te 30 km<wow> w niedziele:) powinny juz cos pokazac. Czytalem w innych tematach ze shadow nagrzewa sie dosc szybko.... Aha i ssanie dziala poprawnie, wolne obroty tez prawidlowe.
 
 
Rocker 

Motocykl: FLHR
Wiek: 42
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 266
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 2008-03-12, 11:14   

Kolego, masz więc kalifornijską wersję motocykla. Ja mam VT 1100 i też mam taki zbiorniczek pod chłodnicą. On nic nie robi poza tym że wszelkie "przelane" płyny do niego trafiają np gdy nalejesz za dużo benzyny to nadmiar spłynie do tego zbiorniczka. Nazywa się to chyba Emmision Control System, albo jakoś tak podobnie. Zapobiega to wyciekom płynów do środowiska naturalnego. Powinno się raz na jakiś czas opróżniać ten zbiorniczek (u mnie z lewej strony pod silnikiem jest rurka) do jakiegoś naczynia i utylizować.
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-03-12, 12:41   

Myśle Roker że nie do końca masz rację z tym przelewaniem paliwa. Wydaje mi się że bardziej chodzi o opary paliwa, które filtr węglowy wyłapuje ze zbiornika. Są one w pewnych warunkach pracy silnika wysysane z filtra i spalane (zaworki sterowane podciśnieniem z kolektorów i gaźnika). Można cały system wywalić i zaślepić otwory w gaźnikach a przewód z oparami z baku wyprowadzić gdzieś pod motor.

Też mam wersję z tymi wężykami ale system działa sprawnie więc nie mam powodu go usuwać. Teoretycznie niesprawny układ może powodować zakłucenia w pracy silinika, ja jednak szukał bym przyczyny gdzieś indziej: np: w samych gaźnikach (solodnie czyszczenie z użyciem specyfików do rozpuszcznia zanieczyszczeń), sprawdzenie menbran i zaworków regulatorów poziomu paliwa, wydajności pompy paliwa, stanu filtra paliwa.

Jest jeszcze możliwość że ten system recyrkulacji oparów paliwa ma pomieszane te przewody.
 
 
Rocker 

Motocykl: FLHR
Wiek: 42
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 266
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 2008-03-12, 12:46   

KrisZbro napisał/a:
Myśle Roker że nie do końca masz rację z tym przelewaniem paliwa. Wydaje mi się że bardziej chodzi o opary paliwa, które filtr węglowy wyłapuje ze zbiornika. Są one w pewnych warunkach pracy silnika wysysane z filtra i spalane (zaworki sterowane podciśnieniem z kolektorów i gaźnika). Można cały system wywalić i zaślepić otwory w gaźnikach a przewód z oparami z baku wyprowadzić gdzieś pod motor.

Też mam wersję z tymi wężykami ale system działa sprawnie więc nie mam powodu go usuwać. Teoretycznie niesprawny układ może powodować zakłucenia w pracy silinika, ja jednak szukał bym przyczyny gdzieś indziej: np: w samych gaźnikach (solodnie czyszczenie z użyciem specyfików do rozpuszcznia zanieczyszczeń), sprawdzenie menbran i zaworków regulatorów poziomu paliwa, wydajności pompy paliwa, stanu filtra paliwa.

Jest jeszcze możliwość że ten system recyrkulacji oparów paliwa ma pomieszane te przewody.




Być może, 100% pewności nie mam ale dla chętnych wiedzy to odsyłam do serwisówki, tam jest więcej na ten temat.



Pozdro
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-03-12, 15:19   

Może gdzieś łapie lewe powietrze i stąd ta dziura.

Kolega kupił miesiąc temu cienia 700 86r i też jak się przejechałem to ma taką dziurę między 1000 a 2000-2500 obrotów ale jeszcze nie szukaliśmy przyczyny bo nie było czasu a i tak jeszcze nie jeździ bo nie zarejestrował.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-03-12, 17:46   

A w mojej VT700C z 87 r. nie ma żadnych wężyków przy gaźnikach, ani żadnego dodatkowego

zbiorniczka pod chłodnicą, chociaż w serwisówce widziałem, takie urządzenie. Mślałem, że jest to wersja USA, ale czy jeżeli tego nie ma to znaczy, że nie jest to wersja USA? :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-03-12, 18:07   

Todek napisał/a:
A w mojej VT700C z 87 r. nie ma żadnych wężyków przy gaźnikach, ani żadnego dodatkowego

zbiorniczka pod chłodnicą, chociaż w serwisówce widziałem, takie urządzenie. Mślałem, że jest to wersja USA, ale czy jeżeli tego nie ma to znaczy, że nie jest to wersja USA? :?:
Jest jak najbardziej.

Ten układ był montowany w wersji USA ale tylko w moto sprzedawanych do stanu California (ze względu na prawo dot. ochrony środowiska, czy coś takiego).

W pozostałych motocyklach wersji USA nie montowano tego układu.
 
 
Rocker 

Motocykl: FLHR
Wiek: 42
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 266
Skąd: Dobrodzień
Wysłany: 2008-03-12, 18:08   

Todek napisał/a:
A w mojej VT700C z 87 r. nie ma żadnych wężyków przy gaźnikach, ani żadnego dodatkowego

zbiorniczka pod chłodnicą, chociaż w serwisówce widziałem, takie urządzenie. Mślałem, że jest to wersja USA, ale czy jeżeli tego nie ma to znaczy, że nie jest to wersja USA? :?:




Tylko wersje kalifornijskie miały te wężyki i zbiorniczek, więc to że go nie ma to wcale nie znaczy że niejest to wersja juesej :-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-03-12, 18:50   

Dzięki, już mam jasność. Pozdrawiam. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
rasputin82
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-12, 23:24   

Dzieki Panowie za odzew. Postaram sie powalczyc z ta "dziura ozonowa". Filtr paliwa jeszcze nie wymieniany i poziom paliwa na sprobuje zwiekszyc na plywaku. Pozatym korci mnie zeby rozbebeszyc ten emission system i zobaczyc co tam w srodku jest :twisted:
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2008-03-13, 00:01   

W mojej 700 majsrer przy okazji regulacji i czyszczenia gażników wszystkie te rurki odłączył i pozaślepiał,twierdził że to robi tylko zamieszanie.
 
 
 
brombal
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-23, 06:29   

Todek napisał/a:
A w mojej VT700C z 87 r. nie ma żadnych wężyków przy gaźnikach, ani żadnego dodatkowego

zbiorniczka pod chłodnicą, chociaż w serwisówce widziałem, takie urządzenie. Mślałem, że jest to wersja USA, ale czy jeżeli tego nie ma to znaczy, że nie jest to wersja USA? :?:




Jesli jest to vt700c to nie ma innej możliwości jak USA bo tylko na ten rynek produkowano zredukowane 750 ze wzgledu na ichniejsze prawo celne mialo to na celu ochrone ich rynku chodzilo konkretnie o harusa



Pozdrawiam

Jurek
 
 
Raptowny 


Motocykl: Honda GL 1500 SE
Wiek: 59
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 434
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-06-16, 21:08   

A kto ma przy swojej gmole autostradowe widziałem w Sanoku .Mogę prosić o fotki .bo takie bym chciał zmajstrowąć.Czarna ona była 700C wersja usa. :thx: :thx: :thx:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM