/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
oddławienie VT600
Autor Wiadomość
wielo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-15, 09:35   oddławienie VT600

Mój znajomy oswiadczył ze moj motor mozna oddławić wstawiając inne dysze i dłubiąc coś w komorach filtra powietrza (podobno sa jakieś grodzie dławiące) .Chciałem to zweryfikować z ciałem szanownych kolegów. Honda shadow vt 600 pc 21 1999 r moc 28 kw. Czy ktoś juz coś takiego przeprowadzał?
 
 
BĄBEL 
Tomek


Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Zapolice EZD
Wysłany: 2010-05-15, 09:53   

Tak jest to opisane gdzieś na forum, więc tylko musisz sobie poszukać. Niedawno czytałem ten temat chodzi o filtr powietrza i krućce łączące gaźniki z cylindrami.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-05-15, 21:04   Re: oddławienie VT600

wielo napisał/a:
Mój znajomy oswiadczył ze moj motor mozna oddławić wstawiając inne dysze i dłubiąc coś w komorach filtra powietrza (podobno sa jakieś grodzie dławiące) .Chciałem to zweryfikować z ciałem szanownych kolegów. Honda shadow vt 600 pc 21 1999 r moc 28 kw. Czy ktoś juz coś takiego przeprowadzał?


Tu masz wszystko opisane http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=5268
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
jarek77
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-17, 13:23   

Witam,



Mam dokładnie tą samą wersję silnika w moto. Rocznik motocykla ten sam, dlatego zauważyłem pewne rozbieżności we wcześniejszych wypowiedziach naszych kolegów. Jeżeli moc twojej Hani wynosi 28 kW, to wszystko jest ok i maszyna napewno nie jest zdławiona a jej moc w KM to 38 KM. Ponadto w naszym roczniku o ile się nie mylę zastosowano po raz pierwszy jeden gaźnik podciśnieniowy przelotowy o śr 34. Dodatkowo w naszych Szadołkach zastosowany jest układ recyrkulacji spalin co spowodowało kolejny spadek mocy o 1-go rumaka w stosunku do motocykli sprzed 1998 roku. Czyli reasumując: moto w 1988 roku podczas premiery miało moc 41kM, każde nastepne modyfikacje powodowały tylko spadek mocy do wartości 38 KM (silniki wkładane w moto od 1999 do końca produkcji). Nie wiem czy czegoś nie "pokiełbasiłem", ale w skrócie mniej więcej coś w tym stylu.
 
 
wielo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-17, 18:07   

jarek77 napisał/a:
Witam,



Mam dokładnie tą samą wersję silnika w moto. Rocznik motocykla ten sam, dlatego zauważyłem pewne rozbieżności we wcześniejszych wypowiedziach naszych kolegów. Jeżeli moc twojej Hani wynosi 28 kW, to wszystko jest ok i maszyna napewno nie jest zdławiona a jej moc w KM to 38 KM. Ponadto w naszym roczniku o ile się nie mylę zastosowano po raz pierwszy jeden gaźnik podciśnieniowy przelotowy o śr 34. Dodatkowo w naszych Szadołkach zastosowany jest układ recyrkulacji spalin co spowodowało kolejny spadek mocy o 1-go rumaka w stosunku do motocykli sprzed 1998 roku. Czyli reasumując: moto w 1988 roku podczas premiery miało moc 41kM, każde nastepne modyfikacje powodowały tylko spadek mocy do wartości 38 KM (silniki wkładane w moto od 1999 do końca produkcji). Nie wiem czy czegoś nie "pokiełbasiłem", ale w skrócie mniej więcej coś w tym stylu.


napewno mam 28 kw no chyba ze w dowodzie nakłamali
 
 
BĄBEL 
Tomek


Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Zapolice EZD
Wysłany: 2010-05-17, 18:22   

W takim razie raczej twoja Hania nie jest zdławiona. To chyba dobrze. Moja z '93 ma 29kw.
 
 
Brain_inside 
MIKO


Motocykl: VT 600
Wiek: 50
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 63
Skąd: Warszawa-WOŁOMIN
Wysłany: 2010-05-17, 18:45   

1999 roczek 28 koni Byłem pytałem w Honda Plaza w MOTO MAX i jeszcze w 2 innych serwisach

zero oddławienia ten typ tak ma i inaczej nie będzie max 120-130 km/h

i tak baki małe po 9-11 litrów a spalanie o 1 litr więcej na 100 to już przy takiej ilości paliwa przesadą jest.

Można jeszcze zębatkę zmienić by było inne przełożenie

ale raz po co?? Dwa po kiego, po trzy to nie Scig a Zacna HANECZKA

Tyle się dowiedziałem i Tyle przekazuje

Pozdrawiam

Brain_inside :-P :-P :-P
_________________
http://zalukaj.pl/polecony,133175/
 
 
 
jarek77
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-18, 08:03   

Myślę, że trzeba ją polubić taką jaka jest lub zacząć myśleć o zmianie. Niestety VT 600 ma do zaoferowania tyle ile ma. Jednym to wystarcza dla innych jest tylko startem w większe moto. Ale i tak można się zakochać, sam tego doświadczyłem.
 
 
wielo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-18, 16:42   

skoro 28 kw to max, to chyba musze pomysleć o konkretnych wydechach (pustych ). Szybko się nie da to moze efektownie się da ....lubie swoją hankie :):):)
 
 
wyvern 


Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1751
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2010-06-29, 21:45   moja ma 25kw

Zajrzałem mojej Hance w płuca i na krućcach widzę napis 25kw. Czyli jak sądzę po postach i Waszych opisach jest zadławiona (rocznika 96). Co więc radzicie, żeby odzyskać pełnię mocy? Na domiar złego sprawdziłem wczoraj moto na drodze, sam leciałem na pusto bez bagażu i do 110 się bujnęła, 120 i koniec........
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-06-29, 22:57   Re: moja ma 25kw

wyvern napisał/a:
Zajrzałem mojej Hance w płuca i na krućcach widzę napis 25kw. Czyli jak sądzę po postach i Waszych opisach jest zadławiona (rocznika 96). Co więc radzicie, żeby odzyskać pełnię mocy? Na domiar złego sprawdziłem wczoraj moto na drodze, sam leciałem na pusto bez bagażu i do 110 się bujnęła, 120 i koniec........


Moja z walniętą membraną na jednym gaźniku 140km/h leciała...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
sniegu71 

Motocykl: VT 600 C 99
Wiek: 52
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 23
Skąd: Miedzyrzecz
Wysłany: 2010-06-30, 05:50   Re: moja ma 25kw

wyvern napisał/a:
Zajrzałem mojej Hance w płuca i na krućcach widzę napis 25kw. Czyli jak sądzę po postach i Waszych opisach jest zadławiona (rocznika 96). Co więc radzicie, żeby odzyskać pełnię mocy? Na domiar złego sprawdziłem wczoraj moto na drodze, sam leciałem na pusto bez bagażu i do 110 się bujnęła, 120 i koniec........


To cos innego niż zdławienie. Moja z plecaczkiem i bagażem bez problemu przekracza 140 i choć dalej nie próbuję wiem, że dała by jeszcze radę.
 
 
wyvern 


Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1751
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2010-06-30, 13:47   

wczoraj miała zły dzień, dzisiał pogoniłem pająki z rury, 130 poszła, ale więcej niestety nie.... zresztą powyżej 120 plomby się luzują, maszyna się trzęsie, żal mi jej ;-) na pewno czeka mnie oddławienie, regulacja luzów na zaworach, regulacja i synchronizacja gaźników, i sprawdzenie czy coś w niech przypadkiem nie siadło, np gumka nie strzeliła ;-)



Możecie polecic jakies dobre miejsce w stolicy lub okolicy, najchętniej takie, gdzie wprawny mechanik powie co zrobić i pozwoli mi samemu podłubać w tym - lubie sam popracować, ale jak nie wiem jak to wolę zapytać i dopiero dłubać ;-) A jako że mój garaż pełnego wyposażenia nie ma to chętnie skorzystam za drobna opłatą ;-)
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-06-30, 18:54   

wyvern napisał/a:
...sprawdzenie czy coś w niech przypadkiem nie siadło, np gumka nie strzeliła ;-)


No to uważaj bo taka "gumka" kosztuje 720zł/sztuka :shock:

Jestem na etapie oczekiwania na nowe do mojej...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
wyvern 


Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1751
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2010-07-01, 09:56   

Ojoj to co to za gumka tyle kosztuje? Miałem na byśli membrany, ale one chyba aż tyle nie kosztują ;-)

Już wiem co zrobić, więc będę walczył, chcę to przed zlotem zrobić, przy okazji regulacje itd.
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM