/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ?
Autor Wiadomość
jack8823
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-04, 08:31   

Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci :-) jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega :-) jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa ;-)
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-14, 22:35   

koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach :-) VT800?



rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-07-15, 09:13   

celuloz napisał/a:
koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach :-) VT800?



rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.




Od której VT750 ma większą ramę VT800, jakos nie wydaje mi się. :mrgreen: :mrgreen:

Jedynie podnóżki kierujacego w VT800 są troche bardziej wysuniete do przodu, niż w modelach VT750 z 83 i bliźniaczych VT700 z 84-85. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1027
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-15, 09:37   

jack8823 napisał/a:
Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci :-) jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega :-) jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa ;-)




powiem Ci ze jestem po takiej przesiadce i nie żaluje jak już wcześniej pisałem, nie jest to motocykl docelowy ale póki co cieszy mnie ogromnie, waga ciut większa ale gabaryty dają takie odczucie,

jeśli chodzi o wersje na kardanie, cóż... miałem okazje wczoraj nakręcić kilka kilometrów, wiecej powiem po weekendowym wypadzie na mazury ale raczej dalej nic dobrego nie będę miał do powiedzenia, jestem wysoki a nóżki są jeszcze bliżej tyłka niż we wcześniejszym modelu, ledwo daje rade zmieniać biegi, siedzi się niżej, górna rura aż pali w d...psko, pasażerka też miała gorsze wrażenia, co do nowszego modelu spirita, ale to może być poprostu kwestia przyzwyczajenia do dobrego :mrgreen:

prędkość maksymalna lepsza raczej ale nie tak agresywne przyspieszenie- takie mam pierwsze odczucia ale po miescie ciężko rzetelnie ocenić





co do vt 800, nie każdy ma odwage kupić maszyne z tych roczników, wiadomo takie motory wymagają wiecej troski i uwagi mechanicznie, części są mniej dostępne itp więc napewno nie jest to złoty środek na rozwiązanie problemu z tematu
_________________
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-25, 10:34   

vt800 zdecydowanie się bardziej nadaje dla wyższych osób niż vt750 - sprawdzone empirycznie.

Co do dostępności części - jest naprawdę nieźle - tylko trzeba samemu poszukać numerów katalogowych.
 
 
Stasiek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 16:12   

No pewnie ze warto
 
 
Majster666 

Motocykl: Honda VT 600 C2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Kraków Nowa Huta
Wysłany: 2010-08-17, 13:48   

Ja także się chce przesiąść w przyszłym sezonie (jak portfel pozwoli) z vt 600 (r 92, i troszku awaryjny) na Honde vt 750 dc black widow r.2001-2003.

W sumie zadowolonym z mej 600 ale ma mało w baku (9 l.) przez co co chwila trza pamietac o stacji:/ no i troszku sie psuje co chwila cos przez co wątpie bym ją sprzedał:/ no ale trzeba miec nadzieje:D
 
 
Wit 


Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-06, 15:21   

Witajcie :)

Noszę się z zamiarem przesiadki z VT600 na VT750 Aero. Czy poczuję różnicę 3 koni i 10Nm? Ktoś z Was przerabiał ten temat?
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2019-03-06, 16:01   

Nie poczujesz. kup 1100 pewnie będzie tańsze
 
 
Janek 


Motocykl: Honda Shadow Spirit VT750C2 2010
Wiek: 69
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 423
Skąd: RZE
Wysłany: 2019-03-06, 21:05   

Z moje przesiadki z VT600 (1998) na VT750 Spirit (2010) jestem bardzo zadowolony.
_________________
Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej
 
 
Wit 


Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-07, 08:18   

No właśnie zdania są podzielone :)

Wczoraj miałem okazję przejechać się kawałek tym motocyklem. Swoją drogą naprawdę niezła perełka.

Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny... Jedzie się nim jak w bajce, ale nie wiem czy w trasie z pasażerem poczuję jakąś większą różnicę.
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2019-03-07, 09:01   

Witek napisał/a:
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny


A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. Tutaj z pewnością poczujesz różnicę w mocy. Moim zdaniem, komfort jazdy jest o wiele większy niż na cruiserkach (Hondy Shadow są nieco bardziej twarde, jeździłem na VT600, VT750 C2, VT1100C). Silnik jest dobrze wyrównoważony, wibracje właściwie nie istnieją. Siodło bardzo duże, bardzo miękkie i wygodne.

Minusem- nieco przysłabe hamulce (z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben). Niektórym brakuje "bulgotu" V-dwójki
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2019-03-07, 22:20   

przerabiałem taki temat, jeździłem VT 600, następnie przesiadłem się na VT 750 Spirit a następnie VT 1100 Sabre. Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.
 
 
Wit 


Motocykl: VT600C'93->VT1100C2 ACE'95; Suzuki GN125
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-11, 10:24   

towalsky napisał/a:


A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C.


Dzięki, ale trochę inny typ preferuję ;)



mariioo napisał/a:


Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100..


Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...
 
 
Teresa 
Mama Ojka


Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO i BMW 1200 GS
Wiek: 60
Dołączyła: 21 Sie 2013
Posty: 2351
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2019-03-11, 11:28   

Witek napisał/a:

mariioo napisał/a:
Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100..


Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...


Jest kilka modeli 1100, różnią się chociażby wyglądem. Przesiadłam się z 600 na 1100 i jestem zadowolona. Ale już chyba kiedyś rozmawialiśmy o tym :ride:
_________________
Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM