Odpowiedz do tematu
:
Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
:
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie.
Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej.
Tomson napisał/a: |
Co do przeskakiwania z 600/750 na 1100 to radziłbym się zapoznać szerzej z tematem. Nie trzeba szukać daleko - w dziale 1100 toczą sie obecnie interesujące dyskusje nt. dziwnych dźwięków z silnika lub szoku związanego ze spożyciem wachy po przesiadce z 750 na 1100 |
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie.
Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todziu - byłem światkiem jak Blankiegi c-4 (750) brała na trasie 9,5 litra - w drodze z zamościa
Todek napisał/a: | ||
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie. Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej. |
Todziu - byłem światkiem jak Blankiegi c-4 (750) brała na trasie 9,5 litra - w drodze z zamościa
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
No na pewno da się taki wynik wykręcić, zwłaszcza jak moto niskiej pojemności goni jakas szybka ekipe :)
Sam widziałem jak Adamko musiał wlewać do swojej 125 więcej niż ja do 750, na tym samym przelocie.
Tez zależy od sposobu jazdy, w pierwszym sezonie cieszyłem się ze pali tylko 3,5 , a teraz już poniżej 4,5 nie schodzi
jarek73 napisał/a: |
Todziu - byłem światkiem jak Blankiegi c-4 (750) brała na trasie 9,5 litra - w drodze z zamościa |
No na pewno da się taki wynik wykręcić, zwłaszcza jak moto niskiej pojemności goni jakas szybka ekipe :)
Sam widziałem jak Adamko musiał wlewać do swojej 125 więcej niż ja do 750, na tym samym przelocie.
Tez zależy od sposobu jazdy, w pierwszym sezonie cieszyłem się ze pali tylko 3,5 , a teraz już poniżej 4,5 nie schodzi
:
He he - wiedziałem, że sie zacznie Skoro te dźwięki są takie normalne to skąd taka wypasiona dyskusja poparta wynurzeniami kolegów zza Atlantyku...Silnik VT750 nie wydaje żadnych DZIWNYCH, NIEPOKOJĄCYCH dźwięków Twój Todku Spirit to dual pin, z tego co czytałem dual piny palą mniej od single pinów, a ja (sorry) dual pinów w ogóle nie brałem pod uwagę w swoich rozważaniach.
A co do VT750 który spalił 9,5 litra...hmm - pewnie grzał na maxa cały czas. A ile spala VT1100C3 Aero jak się grzeje na maxa - zdaje się, że coś kole 15-stu jak koledzy tu podają
Chciałbym coś wyjaśnić przy okazji - nie jest moim celem udowadnianie komuś, że 750 jest lepsze od 1100. Ale przy ocenie bierzmy pod uwagę różne czynniki - a nie tylko pojemność. A pełno jest porad typu: bierz chłopie 1100 bo wiesz - 1100 to 1100...
Todek napisał/a: | ||
Bez przesady z tymi dziwnymi dźwiękami. Każdy silnik wydaje jakieś tam odgłosy pracy. Nikt mi nie powie, że silnik w VT600, czy VT750 pracuje bezszelestnie. Co do zużycia paliwa, to chyba normalne, że silnik o większej pojemności i mocy pali trochę więcej. Mój Spirit pali w granicach od 5.0 - 5.5 litra, co uważam za bardzo dobry wynik. Kolegi VT750C2 z 03 roku pali około 4.2 - 4.6 litra, czyli tylko około 1 litra mniej. |
He he - wiedziałem, że sie zacznie Skoro te dźwięki są takie normalne to skąd taka wypasiona dyskusja poparta wynurzeniami kolegów zza Atlantyku...Silnik VT750 nie wydaje żadnych DZIWNYCH, NIEPOKOJĄCYCH dźwięków Twój Todku Spirit to dual pin, z tego co czytałem dual piny palą mniej od single pinów, a ja (sorry) dual pinów w ogóle nie brałem pod uwagę w swoich rozważaniach.
A co do VT750 który spalił 9,5 litra...hmm - pewnie grzał na maxa cały czas. A ile spala VT1100C3 Aero jak się grzeje na maxa - zdaje się, że coś kole 15-stu jak koledzy tu podają
Chciałbym coś wyjaśnić przy okazji - nie jest moim celem udowadnianie komuś, że 750 jest lepsze od 1100. Ale przy ocenie bierzmy pod uwagę różne czynniki - a nie tylko pojemność. A pełno jest porad typu: bierz chłopie 1100 bo wiesz - 1100 to 1100...
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
:
Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu
Ps2 Todek nie dał
:
Ja też bym Ci nie dał boś nie w moim typie
A co do pracy silników to pozwolę sobie nie zgodzić się z Todkiem...
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni
jamcio napisał/a: |
...Todek nie dał |
Ja też bym Ci nie dał boś nie w moim typie
A co do pracy silników to pozwolę sobie nie zgodzić się z Todkiem...
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
TA na postaju z wyłączonym silnikiem
GhoustDragon napisał/a: | ||
Ja też bym Ci nie dał boś nie w moim typie A co do pracy silników to pozwolę sobie nie zgodzić się z Todkiem... W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni |
TA na postaju z wyłączonym silnikiem
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
W mojej też nic nie stuka, puka, kłapie, szczęka, kołacze, łomocze, klekocze ani tarabani.
Jedyne co to mruczy i bulgoce.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
GhoustDragon napisał/a: |
W mojej Hance silniczek pracuje bezszelestnie - to cała reszta dzwoni |
W mojej też nic nie stuka, puka, kłapie, szczęka, kołacze, łomocze, klekocze ani tarabani.
Jedyne co to mruczy i bulgoce.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię.
jamcio napisał/a: |
Posadź tyłek na 750, posadź tyłek na 1100 (C, C2, C3) włącznie z jazdą i sam sobie odpowiesz na to pytanie który Ci najbardziej odpowiada i na co chcesz zmienić. Ja tak zrobiłem i te przejażdżki jasno mi pokazały czego chce. A co chciałem to mam
Ps. Tu chciałem raz jeszcze podziękować za jazdy: Trollowi, Listonoszowi, Subowi, Akchmedowi-Szubudowi, Rafiemu Ps2 Todek nie dał |
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
A po co miał pytać, przecież wszyscy wiedzą, że Ty nie dajesz. (nawet mandatów)
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Todek napisał/a: | ||
Ty draniu, nawet nie spytałeś. A teraz wypisujesz tu. Nie lubię Cię. |
A po co miał pytać, przecież wszyscy wiedzą, że Ty nie dajesz. (nawet mandatów)
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
On je wręcza z uśmiechem na twarzy
R0bi napisał/a: | ||||
A po co miał pytać, przecież wszyscy wiedzą, że Ty nie dajesz. (nawet mandatów) ;-) |
On je wręcza z uśmiechem na twarzy
: odpowiedz
co wy się czepiacie Todka - równy z niego gość . Jak mu pisałem o moich podejrzeniach co do mojego moto to mi pomógł .
I wcale nie jest tak , że nie daje się przejechać . W Lukowie nawet mi proponował, żebym się przejechał moto - ale Gregormana .
Ze niby ten sam model
Nie mogę złego słowa na niego powiedzieć - poważnie
I wcale nie jest tak , że nie daje się przejechać . W Lukowie nawet mi proponował, żebym się przejechał moto - ale Gregormana .
Ze niby ten sam model
Nie mogę złego słowa na niego powiedzieć - poważnie
:
A coście się tak przyczepili tych stuków ? Przecież to nie zasada.
Też miałem 600-tke przedtem i zawsze była zwarta i gotowa, mam po niej wspomnienie sprzętu z "żelaza" - BYŁA OD ZNAJOMEGO.
Nie wziąłem 750-tki, bo ta różnica osiągów za mała. Co mi z wygodniejszego, porządanego od dawna motocykla, skoro zacznie mi brakować czegoś bardzo szybko?
Wziąłem 1100 i właśnie spirit, bo dla mnie jedyny to konkurent dla 750 spirit ze względu na wygląd, a po za tym wyróżnia się tym w stosunku do 600-tki, czym 750 nie za bardzo. - JEST ZE STANÓW SPROWADZONA OD NIE WIADOMO KOGO
Tłusty druk jest tutaj powodem że tamten nie stukał, nie prychał i nie głupiał, a ten owszem.
Do siebie mogę mieć pretensje że nie odstawiłem go na przetrzepanie flaków jeszcze przed sezonem, tylko teraz w pospiechu się za to biorę. Moto się rozkulało i wyłażą "brudy". Nadal jestem pełen wiary że to kwestia pogłaskania go tu i ówdzie, a na pewno nie przypadłość modelu. Nie tylko dla wyglądu wziąłem 1100, opinii o tych moto wszędzie jest dużo i wszyscy tutaj wiedzą jakie one są, o 750-tkach z resztą takie same.
Bierz moto w którym się zakochasz, ale trochę pomyśl o przyszłości.
Też miałem 600-tke przedtem i zawsze była zwarta i gotowa, mam po niej wspomnienie sprzętu z "żelaza" - BYŁA OD ZNAJOMEGO.
Nie wziąłem 750-tki, bo ta różnica osiągów za mała. Co mi z wygodniejszego, porządanego od dawna motocykla, skoro zacznie mi brakować czegoś bardzo szybko?
Wziąłem 1100 i właśnie spirit, bo dla mnie jedyny to konkurent dla 750 spirit ze względu na wygląd, a po za tym wyróżnia się tym w stosunku do 600-tki, czym 750 nie za bardzo. - JEST ZE STANÓW SPROWADZONA OD NIE WIADOMO KOGO
Tłusty druk jest tutaj powodem że tamten nie stukał, nie prychał i nie głupiał, a ten owszem.
Do siebie mogę mieć pretensje że nie odstawiłem go na przetrzepanie flaków jeszcze przed sezonem, tylko teraz w pospiechu się za to biorę. Moto się rozkulało i wyłażą "brudy". Nadal jestem pełen wiary że to kwestia pogłaskania go tu i ówdzie, a na pewno nie przypadłość modelu. Nie tylko dla wyglądu wziąłem 1100, opinii o tych moto wszędzie jest dużo i wszyscy tutaj wiedzą jakie one są, o 750-tkach z resztą takie same.
Bierz moto w którym się zakochasz, ale trochę pomyśl o przyszłości.
Kupiłem LOKOMOTYWĘ :)
:
Odpowiedz do tematu
Ja też chcę się przesiąść z 600-tki na 750-tkę ale tylko spirit wchodzi w grę. To w przyszłości a na razie mam swoją vt600 i jestem z niej bardzo zadowolony, i trochę żal mi się z nią na razie rozstawać a mam ją dopiero 2 sezon choć już troszkę za mało mocy.