/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Pirelli Route MT 66
Autor Wiadomość
Janek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-11, 22:04   Pirelli Route MT 66

Zakupiłem i założyłem do mojej Hondy VT 600 opony Pirelli Route MT 66.

Zrobiłem Dużą Pętlę w Bieszczadach i kilka małych tras w mojej okolicy (razem jakieś 500 - 600 km).

Wrażenia na razie bardzo dobre (na suchym i na mokrym).

Może ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi oponami ?

Cena w stosunku do Dunlopa, Bridgestone'a i Metzellera - bardzo konkurencyjna.
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2010-05-12, 07:40   

Temat niedawno wałkowany - jak zwykle wśród Polaków - ilu posiadaczy tyle opinii ;-) Ja po przejechaniu ok. 20.000 na nich jestem na tak.
 
 
simon1977 


Motocykl: XRV 750 RD07 93
Wiek: 46
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 427
Skąd: Tranowskie Góry
Wysłany: 2010-05-12, 20:04   

Ja dzisiaj zamówiłem takowe, po sezonie się wypowiem :mrgreen:
 
 
 
abla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-15, 00:10   

Ja od dwóch dni na takich pomykam także też więcej będę mógł powiedzieć po sezonie ale jedyne co zauważyłem, to że tylne koło przy awaryjnym hamowaniu blokuje się równie szybko jak na prawie łysym dunlopie, ale niestety nie mam odniesienia do innych dobrych opon więc może to kwestia tego, że tył jest niedociążony i zawsze będzie się tak blokował niezależnie od opony.

Wulkanizator, który je zakładał mówił, że ludzie chwalą - dobry stosunek jakości do ceny.

Pojeździmy, zobaczymy, napiszemy :-)
 
 
simon1977 


Motocykl: XRV 750 RD07 93
Wiek: 46
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 427
Skąd: Tranowskie Góry
Wysłany: 2010-05-15, 15:38   

abla napisał/a:
Ja od dwóch dni na takich pomykam także też więcej będę mógł powiedzieć po sezonie ale jedyne co zauważyłem, to że tylne koło przy awaryjnym hamowaniu blokuje się równie szybko jak na prawie łysym dunlopie, ale niestety nie mam odniesienia do innych dobrych opon więc może to kwestia tego, że tył jest niedociążony i zawsze będzie się tak blokował niezależnie od opony.

Wulkanizator, który je zakładał mówił, że ludzie chwalą - dobry stosunek jakości do ceny.

Pojeździmy, zobaczymy, napiszemy :-)




Moje zamówienie zostało odrzucone, braki magazynowe.

Gdzie kupowałeś swoje?
 
 
 
intruz 

Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-05-17, 14:39   

[quote="abla"]Ja od dwóch dni na takich pomykam także też więcej będę mógł powiedzieć po sezonie ale jedyne co zauważyłem, to że tylne koło przy awaryjnym hamowaniu blokuje się równie szybko jak na prawie łysym dunlopie, ale niestety nie mam odniesienia do innych dobrych opon więc może to kwestia tego, że tył jest niedociążony i zawsze będzie się tak blokował niezależnie od opony.

[quote]



A ile km zrobiłeś? Nowa opona wymaga docierania do około 80-u km, zeby zeszła z niej silikonowa powłoka z formy w której była wyprodukowna...

jakie masz ciśnienie- może za duże i dlatego slizga?
 
 
abla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-17, 18:28   

simon1977 napisał/a:


Moje zamówienie zostało odrzucone, braki magazynowe.

Gdzie kupowałeś swoje?


Hej, kupiłem w Motorowni w Poznaniu

http://www.art-moto.com.pl/

przy czym oponki są z 2008 i 2009 roku.



intruz napisał/a:


A ile km zrobiłeś? Nowa opona wymaga docierania do około 80-u km, zeby zeszła z niej silikonowa powłoka z formy w której była wyprodukowna...

jakie masz ciśnienie- może za duże i dlatego slizga?


Dzięki, ciśnienie ok, ale nie wiedziałem o tej powłoce, może w tym problem, bo z tym hamowaniem to zaobserwowałem w ciągu pierwszych 20 km. Później już nie sprawdzałem. Przekulałem na razie jakieś 150 km i co mogę powiedzieć to że po prostu oponki spełniają swoje zadanie :-)
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2010-06-17, 11:34   

Amerykańce pieją z zachwytu...

http://www.hondashadow.ne...86a5f862d18b8c5
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
abla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-18, 18:24   

Przekulałem ponad 1000 km i podtrzymuję to co powiedziałem wcześniej - oponki po prostu spełniają swoje zadanie :-)

Chociaż wczoraj doświadczyłem uślizgu tylnego koła skręcając na suchym czystym asfalcie na jedynce odkręciłem gaz i tyłek lekko mi się ślizgnął, motocykl był jeszcze pochylony więc na boku opony.
 
 
saretar 
known as: mikmac


Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 781
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-21, 17:27   

ja zadowolony nie jestem. Mam na niej dopiero 6 tys. wiec nic o trwalosci sie nie wypowiem, choc na srodku juz ze 2mm ubylo. Gorzej z przyczepnoscia - jest gorsza niz stary lysy dunlop.

Na suchej zrywam przyczepnosc dosc "latwo" w luku, na mokrym na wszelki wypadek jezdze w pionie, bo sie cykam.

Na 600-tce Dorotka testuje Metzelerka ME880 i z moich obserwacji jest duzo, duzo lepiej.
_________________
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2010-06-21, 18:08   

Fakt faktem sam kiedyś chciałem kupić tą Pirellkę, ale na wielu forach można przeczytać raczej mało pochlebne opinie o niej... (wliczając w to opowieść o poślizgu na rondzie, autorstwa bodajże Jędrka.W.) dlatego też wtedy zrezygnowałem z niej na rzecz Shinko :-D Również negatywne opinie można przeczytać o Heidenau K65... Także od tych dwóch raczej staram się osobiście trzymać z daleka... A ktoś inny znowu z daleka trzyma się od Shinko :-) ;-) tak to ma być...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-06-21, 18:15   

Ja od około 3 000 mil, testuję w swoim moto na przedzie i na tyle opony F/R/230 Tour Master SHINKO. :lol:

Powiem krótko, REWELACJA, zarówno na suchym, jak i na mokrym. :lol: :lol: :chytrusek:

Co do zużycia, to prawie go nie widać. :lol:



Przed zmianą miałem na przodzie Dunlopa, a na tyle Michelina Commandera. Przód jeszcze jako tako, ale tył, lepiej nie mówić. :-(
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Janek 


Motocykl: Honda Shadow Spirit VT750C2 2010
Wiek: 69
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 423
Skąd: RZE
Wysłany: 2010-11-05, 19:27   

Przejechałem na Pirelkach około 10 000 km, jestem zadowolony :chytrusek:
_________________
Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2010-11-05, 20:51   

Też mam te Pirelki =pierwsza na nich trasa to do Siewierza- po dotarciu (ok 100 km)jest ok
_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
Mrozo 
+ Mrozonka


Motocykl: XV750 Custom
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Krakow
Wysłany: 2010-11-05, 21:00   

Ja na Virazce 750 przejezdzilem 14 tys na takich oponach i bylem zadowolony :)

Znajomy, ktory odkupil ode mnie motor tez nie narzeka na opony.
_________________
"Zycie jest sztuka pozytywnego myslenia"
Byla Shadowka. Jest Virazka Custom
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM