Odpowiedz do tematu
: Pomożecie potrzebuje instrukcji ustawienia rozrządu vt 1100
Proszę o pomoc potrzebuję instrukcji ustawienia rozrządu po polsku nieznam języków obcych pośiadam serwisówkę ale jej nie rozumię vt 1100 będe bardzo wdzięczny
: Re: Pomożecie potrzebuje instrukcji ustawienia rozrządu vt 1
Chodzi Ci o ustawienie kół zębatych do łańcuchów rozrządu, czy o ustawienie kasowatorów, ilości podkładek pod nimi?
blekdzek napisał/a: |
Proszę o pomoc potrzebuję instrukcji ustawienia rozrządu po polsku nieznam języków obcych pośiadam serwisówkę ale jej nie rozumię vt 1100 będe bardzo wdzięczny |
Chodzi Ci o ustawienie kół zębatych do łańcuchów rozrządu, czy o ustawienie kasowatorów, ilości podkładek pod nimi?
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Rozrząd
chodzi mi o koła zębate ogulnie jak ustawić rozrząd ale tamten temat też by się przydał
chciałbym skorzystać z pięknego dnia i bardzo proszę o szybką odpowiedz pozdrawiam
chciałbym skorzystać z pięknego dnia i bardzo proszę o szybką odpowiedz pozdrawiam
: Re: Rozrząd
W prawej bocznej pokrywie silnika jest taki okrągły dekielek. Pod tym dekielkiem jest śruba do obracania wałem korbowym. Przy tej śrubie, na takiej jakby podkładce powinny znajdować się znaki, litery, między innymi FT/przód/ i RT/tył/. To są znaki do ustalania położenia wału korbowego. Znaki te ustawia się naprzeciwko takiego nadlewu widocznego z lewej strony otworu po dekielku.
Na wałkach rozrządu, na flanszach do mocowania kół zębatych też są znaki, F, na wałku przedniego cylindra, i R na wałku tylnego cylindra, i taki wystający z jednej strony nadlewik. Te znaki, i ten nadlew, podczas montażu wałków powinny być ustawione do góry. Na kołach zębatych są takie kreski, znajdujące się nie w osi koła. Te kreski idą do góry.
A poza tym jeżeli zakładasz stare koła to na tym kole powinna być odciśnięta flansza wałka, z widocznym z jednej strony nadlewem. Popatrz dobrze, to widać wyraźnie, nie da się tego nie zauważyć.
Musisz ustawić znak na wale np. FT, na znak w karterze silnika, a następnie tak ustawić wałek, żeby był znakiem F do góry, i koło kreskami do góry, kreski maja się zgrywać z płaszczyzna głowicy.
Popatrz na zdjęcia w serwisówce, i wszystko będzie jasne. To naprawdę żaden problem.
blekdzek napisał/a: |
chodzi mi o koła zębate ogulnie jak ustawić rozrząd ale tamten temat też by się przydał |
W prawej bocznej pokrywie silnika jest taki okrągły dekielek. Pod tym dekielkiem jest śruba do obracania wałem korbowym. Przy tej śrubie, na takiej jakby podkładce powinny znajdować się znaki, litery, między innymi FT/przód/ i RT/tył/. To są znaki do ustalania położenia wału korbowego. Znaki te ustawia się naprzeciwko takiego nadlewu widocznego z lewej strony otworu po dekielku.
Na wałkach rozrządu, na flanszach do mocowania kół zębatych też są znaki, F, na wałku przedniego cylindra, i R na wałku tylnego cylindra, i taki wystający z jednej strony nadlewik. Te znaki, i ten nadlew, podczas montażu wałków powinny być ustawione do góry. Na kołach zębatych są takie kreski, znajdujące się nie w osi koła. Te kreski idą do góry.
A poza tym jeżeli zakładasz stare koła to na tym kole powinna być odciśnięta flansza wałka, z widocznym z jednej strony nadlewem. Popatrz dobrze, to widać wyraźnie, nie da się tego nie zauważyć.
Musisz ustawić znak na wale np. FT, na znak w karterze silnika, a następnie tak ustawić wałek, żeby był znakiem F do góry, i koło kreskami do góry, kreski maja się zgrywać z płaszczyzna głowicy.
Popatrz na zdjęcia w serwisówce, i wszystko będzie jasne. To naprawdę żaden problem.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: rozrząd
Jeszcze jedno mam pytanko ile tych podkładek ma być bo rossypały mi się kasowatory
:
Ilość podkładek ustala się za pomocą czujnika zegarowego. Mierzy się wysunięcie takich bolczyków, podczas obracania wałem korbowym jak już są założone łańcuchy rozrządu. W zależność od wysunięcia bolczyka dodaje się podkładki. Indywidualnie dla każdego kasowatora.
Popatrz dobrze na obrazki w serwisówce, powinno być wszystko pokazane.
Popatrz dobrze na obrazki w serwisówce, powinno być wszystko pokazane.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: rozrząd
właśnie ide ustawiać rozrząd i mam pytanko zaczyna się ustawiać od pierwszego cylindra czy niema to znaczenia
: rozrząd
Todek serdeczne dzięki za pomoc okazało się że to jest bardzo proste moje malenstwo wkoncu wraca na trasę pozdrawiam
: Re: rozrząd
Odpowiedz do tematu
hhhhhhhhhhhhhhhhh