Szanowni Koledzy/Koleżanki,
to mój pierwszy post, wybaczcie jeśli niedostatecznie przeszukałem forum i powielę pytanie. Otóż szukam informacji, gdzie mógłbym zakupić stelaże pod sakwy i bagażnik na kufer centralny do Shadow NV(VT)750 z 1984 roku(do innych roczników widziałem różne oferty, do swojego się nie doszukałem) - w rozsądnej cenie. Przy czym chodziłoby mi o konstrukcję nie wymagającą przerabiania mocowań kierunkowskazów. Będę Wam wdzięczny za wszelkie informacje, namiary. Ewentualnie jakieś przykłady takich konstrukcji - może spróbowałbym samodzielnie je wykonać
Odpowiedz do tematu
: Podpory pod sakwy i bagażnik - VT750 84'
:
Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo.
Za rączkę i na piwo.
:
Dzięki za pomoc i link. A powitalnię odwiedziłem już wczoraj
:
postaram się jutro zrobić fotki swoich i podesłać.
Niestety jeśli chcesz założyć sakwy to przeniesienie kierunków jest nieuniknione.
Niestety jeśli chcesz założyć sakwy to przeniesienie kierunków jest nieuniknione.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Ja u siebie zamontowalem takie mini sakwy i nie musialem podnosic kierunkowskazow
:
Dzięki za odpowiedzi, mi właśnie chodziłoby o takie nieco większe sakwy na dalsze wyjazdy. Jak rozumiem będę musiał przenieść kierunkowskazy do tyłu.
:
Nie miałem czasu cyknąć fotek ale jutro na 100% zrobię
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Wreszcie mi się udało
A jak pięknie widać brud i poszarpany tylny taboret
Tak przy okazji nie na ktoś tylnego taboreta na zbyciu
Woziłem na nim ok 20kg i jest OK. Sztywny i stabilny.
A jak pięknie widać brud i poszarpany tylny taboret
Tak przy okazji nie na ktoś tylnego taboreta na zbyciu
Woziłem na nim ok 20kg i jest OK. Sztywny i stabilny.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Ale jednego nie widać...lewego boczka
:
Przez co motorek jest lżejszy
Troll napisał/a: |
Ale jednego nie widać...lewego boczka |
Przez co motorek jest lżejszy
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Pewnie trudno Ci będzie taboret luzem znaleźć, po prostu zdemontuj i do tapicera podskocz w pobliże, za dwie lub trzy dychy obszyje Ci i będziesz miał jak nówkę sztukę.
renegade napisał/a: |
Tak przy okazji nie na ktoś tylnego taboreta na zbyciu |
Pewnie trudno Ci będzie taboret luzem znaleźć, po prostu zdemontuj i do tapicera podskocz w pobliże, za dwie lub trzy dychy obszyje Ci i będziesz miał jak nówkę sztukę.
:
Odpowiedz do tematu
Dzięki za fotki zdecydowanie mam już koncepcję jak to powinno być zrobione. Faktycznie przeniesienie kierunków będzie chyba nieuniknione, szczególnie że jeżdzę z pasażerką i sakwy nie mogą być zbytnio do przodu przesunięte