/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT 1100 naprawa pompy wodnej
Autor Wiadomość
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9494
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-04-05, 22:31   

jamcio napisał/a:
Todek napisał/a:
jamcio napisał/a:
Taki jest teraz plan. Szukać od góry przecieku. Dziś latałem w deszczu także na razie "badania" muszę odpuścić, ale jak będzie sucho, myję moto i zdejmuję zbiornik i szukam, szukam, szukam



Ps. Ta ciecz to jest na 90% płyn chłodniczy nie olej i nie benzyna.




Jak to, na 90 %? Przecież wystarczy umoczyć palec i sprawdzić językiem. :lol: Albo to jest płyn chłodniczy, albo nie. :lol: A nie na 90 %. :lol:




To ja zostawiam Tobie 10% na dywagacje a Ty mi takie teksty :-(



Ps. Todku nie zawsze warto pchać wszystko do buzi :twisted:




W tym przypadku nie ma miejsca na dywagacje. :mrgreen: Trzeba konkretnie, na 100 % określić co wycieka, a następnie szukać miejsca wycieku. :lol: W innym miejscu będziesz szukał wycieku płynu, a w innym miejscu oleju czy benzyny. :mrgreen: :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-04-06, 08:03   

Todek ma rację, nie kłócić się z nim :-)

Jak Ci "gdzieś po ramie" cieknie to równie dobrze może to być z nieszczelnego o-ringu na rurkach układu przy cylindrach. Musisz to naprawdę dokładnie obejrzeć. Jeśli masz zalany płyn a nie wodę, to nie powinieneś mieć kłopotu - płyn zostawia nalot i po tym możesz zlokalizować ten wyciek.

Jeśli to płyn :-)
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2010-04-13, 08:18   

Wczoraj udało mi się zlokalizować wyciek. Mati był najbliżej. Okazało się, że jest wyciek na oringu przy rurce między garami

http://www.hdlparts.com/f...=1998&fveh=3975 element nr 3 oring 11. Dzięki za wszystkie sugestie i wszelaką pomoc.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-04-13, 08:26   

jamcio napisał/a:
Wczoraj udało mi się zlokalizować wyciek. Mati był najbliżej. Okazało się, że jest wyciek na oringu przy rurce między garami

http://www.hdlparts.com/f...=1998&fveh=3975 element nr 3 oring 11. Dzięki za wszystkie sugestie i wszelaką pomoc.


No to stary, koszt całkowity naprawy to jakieś 45 zł - 4 litry nowego płynu, jeden nowy o-ring i ze dwa piwa :-) I chwila posiedzenia przy maszynie - nic strasznego :-)
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2010-04-13, 08:29   

Mateusz napisał/a:
jamcio napisał/a:
Wczoraj udało mi się zlokalizować wyciek. Mati był najbliżej. Okazało się, że jest wyciek na oringu przy rurce między garami

http://www.hdlparts.com/f...=1998&fveh=3975 element nr 3 oring 11. Dzięki za wszystkie sugestie i wszelaką pomoc.


No to stary, koszt całkowity naprawy to jakieś 45 zł - 4 litry nowego płynu, jeden nowy o-ring i ze dwa piwa :-) I chwila posiedzenia przy maszynie - nic strasznego :-)






chyba lepiej od razu dwa oringi wymienić i myślę, że 4 piwa będą lepszą propozycją :mrgreen:
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2010-04-13, 08:36   

jamcio napisał/a:
Mateusz napisał/a:
jamcio napisał/a:
Wczoraj udało mi się zlokalizować wyciek. Mati był najbliżej. Okazało się, że jest wyciek na oringu przy rurce między garami

http://www.hdlparts.com/f...=1998&fveh=3975 element nr 3 oring 11. Dzięki za wszystkie sugestie i wszelaką pomoc.


No to stary, koszt całkowity naprawy to jakieś 45 zł - 4 litry nowego płynu, jeden nowy o-ring i ze dwa piwa :-) I chwila posiedzenia przy maszynie - nic strasznego :-)






chyba lepiej od razu dwa oringi wymienić i myślę, że 4 piwa będą lepszą propozycją :mrgreen:


W sumie racja - jak pić to pić - 200 herbat proszę :-) Miedzy garami rurka? To fakt, lepiej wymienić od razu oba końce, niż później znowu rozbierać :-)
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-04-13, 13:52   

jamcio napisał/a:
Mateusz napisał/a:
jamcio napisał/a:
Wczoraj udało mi się zlokalizować wyciek. Mati był najbliżej. Okazało się, że jest wyciek na oringu przy rurce między garami

http://www.hdlparts.com/f...=1998&fveh=3975 element nr 3 oring 11. Dzięki za wszystkie sugestie i wszelaką pomoc.


No to stary, koszt całkowity naprawy to jakieś 45 zł - 4 litry nowego płynu, jeden nowy o-ring i ze dwa piwa :-) I chwila posiedzenia przy maszynie - nic strasznego :-)






chyba lepiej od razu dwa oringi wymienić i myślę, że 4 piwa będą lepszą propozycją :mrgreen:


To koszta wzrosną o sto procent.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM