Zamawiam właśnie dętki do swojego VT1100C2 i w sklepie są dwa rodzaje dętek na tył: z prostym wentylem i ze skośnym wentylem . Czy ktoś na szybko potrafi odpowiedzieć jaki typ jest w moim modelu (w garażu będę dopiero jutro - dzisiaj nie mam jak sprawdzić).
Z góry dziękuję
Odpowiedz do tematu
: Wentyl prosty czy skośny?
:
w moim duszku mam prosty, w 600-tce miałem skośny (szprychy) chyba wygodniejszy jest
:
Z przodu mam chyba prosty, z tyłu na pewno skośny
Say no to slow.
:
No cóż, chyba nie ma reguły. Muszę sprawdzić i odłożyć zamówienie do jutra
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
:
jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej...
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
Mam szprychy i z przodu jest prosty a z tyłu skośny
:
A da się zamontować, nie ma różnicy w feldze? Facet z NetCar sugerował, że muszę sprawdzić jaki mam obecnie. A koła mam faktycznie szprychowe
Fatum napisał/a: |
jaki byś nie miał, weź sobie ukośny by sobie życie ułatwić bo rozumiem że masz szprychy więc napewno będzie łatwiej... |
A da się zamontować, nie ma różnicy w feldze? Facet z NetCar sugerował, że muszę sprawdzić jaki mam obecnie. A koła mam faktycznie szprychowe
:
Nie ma różnicy Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny Łatwiej tam dojść i dopompować
:
Dzięki Zamawiam
Odpowiedz do tematu
jack8823 napisał/a: |
Nie ma różnicy Najlepiej na tył skośny, na przód prosty. Z przodu jest więcej miejsca a z tyłu trochę mniej i dlatego na tyle lepiej mieć skośny Łatwiej tam dojść i dopompować |
Dzięki Zamawiam