Odpowiedz do tematu
:
Ja miałem szybę z MMG i bardzo ją mile wspominam a co do drgań to kwestia ustawienia i doboru do postury
:
Może to kwestia wymiarów szyby, jakie były Twoje ? Ja mam też MGG i jestem zadowolony.
zizolec napisał/a: |
.... MGG jak dla mnie odpada sprawdziłem i szarpie za kask ale chroni przed muchami |
Może to kwestia wymiarów szyby, jakie były Twoje ? Ja mam też MGG i jestem zadowolony.
:
regulacja w MGG do Shadow 750 ... gdzie ?
proszę spójrz na stronie producenta jak wygląda obecne mocowanie z nierdzewki ciętej laserowo do 750 i przemyśl swoje słowa :))))
Pozdro
proszę spójrz na stronie producenta jak wygląda obecne mocowanie z nierdzewki ciętej laserowo do 750 i przemyśl swoje słowa :))))
Pozdro
:
Ok to może ja miałem jakąś pierwszą szybę z lini 43x58 i była tragedia, pewno wersja testowa, a testowa to chu....owa :)
więc kupiłem w USowie
http://www.chromeworld.co...tails.aspx?pid={0ae0ebf3-da4d-49e3-8487-0e8ff327ed79}&gid={6779cc5b-e225-4ba9-8023-255b5abc00cd}&GroupName=Honda+Shadow+Spirit+750+Windshields&pname=National+Cycle+Billet+Windshield+Trim+&Referer=&Alias=&ptct=SGR-SR&CTitle=&
i to była prawdziwa ulga :)
National Cycle zupełnie inaczej profiluje te szyby i wykończenie ładniejsze.
Pozdrawiam
więc kupiłem w USowie
http://www.chromeworld.co...tails.aspx?pid={0ae0ebf3-da4d-49e3-8487-0e8ff327ed79}&gid={6779cc5b-e225-4ba9-8023-255b5abc00cd}&GroupName=Honda+Shadow+Spirit+750+Windshields&pname=National+Cycle+Billet+Windshield+Trim+&Referer=&Alias=&ptct=SGR-SR&CTitle=&
i to była prawdziwa ulga :)
National Cycle zupełnie inaczej profiluje te szyby i wykończenie ładniejsze.
Pozdrawiam
:
W takim razie moja jest zdecydowanie większa i przy moich wymiarach jest w porządku.
zizolec napisał/a: |
Ok to może ja miałem jakąś pierwszą szybę z lini 43x58 i była tragedia, pewno wersja testowa, a testowa to chu....owa :)
|
W takim razie moja jest zdecydowanie większa i przy moich wymiarach jest w porządku.
:
Witam w temacie szyby do Vt 750 C2 . Mam od paru dni takie moto i zastanawiam się nad b. cenowo szybą .
link
atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna
Wiem że nieorginalna to ponoś zawirowania, może gorsza jakość po latach ale czy na pierwsze 2-3 sezony nie bedzie ok . Może ktoś z was zakupił takową na allegro.? Biestety kasa nie pozwoli mi na zakup takiej 700-1300
atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna
wchodzi w grę jeszcze używka ale jest mała
oto link
http://www.allegro.pl/ite..._vt_750_c2.html
Prosz o informacje jestem początkujący i wszelkie sugestie chetnie usłyszę .
z góry dzieki.
link
atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna
Wiem że nieorginalna to ponoś zawirowania, może gorsza jakość po latach ale czy na pierwsze 2-3 sezony nie bedzie ok . Może ktoś z was zakupił takową na allegro.? Biestety kasa nie pozwoli mi na zakup takiej 700-1300
atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna
wchodzi w grę jeszcze używka ale jest mała
oto link
http://www.allegro.pl/ite..._vt_750_c2.html
Prosz o informacje jestem początkujący i wszelkie sugestie chetnie usłyszę .
z góry dzieki.
:
W ubiegłym roku kupiłem taką samą od tego sprzedawcy:
http://www.allegro.pl/ite...er_chopper.html
Do Chełma nie masz daleko, cena bardzo atrakcyjna, chłopaki prowadzą też serwis - może pomogą w montażu.
Z szyby byłem zadowolony (sprzedałem razem z moto jesienią 2009)
o_rest napisał/a: |
Witam w temacie szyby do Vt 750 C2 . Mam od paru dni takie moto i zastanawiam się nad b. cenowo szybą .
link atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna Wiem że nieorginalna to ponoś zawirowania, może gorsza jakość po latach ale czy na pierwsze 2-3 sezony nie bedzie ok . Może ktoś z was zakupił takową na allegro.? Biestety kasa nie pozwoli mi na zakup takiej 700-1300 atrahttp://www.allegro.pl..._itd.htmlkcyjna wchodzi w grę jeszcze używka ale jest mała oto link http://www.allegro.pl/ite..._vt_750_c2.html Prosz o informacje jestem początkujący i wszelkie sugestie chetnie usłyszę . z góry dzieki. |
W ubiegłym roku kupiłem taką samą od tego sprzedawcy:
http://www.allegro.pl/ite...er_chopper.html
Do Chełma nie masz daleko, cena bardzo atrakcyjna, chłopaki prowadzą też serwis - może pomogą w montażu.
Z szyby byłem zadowolony (sprzedałem razem z moto jesienią 2009)
:
dzieki bardzo, pewnie skorzystam za tydzień będę w Chełmie . A moasz może zdjęcia jak Twoja maszyna się prezentowała z szybą ?
:
o_rest, masz moto od paru dni, a już chcesz szybę zakładać szybę, bo jak podejrzewam za bardzo Tobie 'wieje'. (mogę się mylić) Na początku mi tez za mocno wiało ale wszystko było kwestią czasu i zjechaniu kilkuset kilometrów. Odpowiednie mięśnie się wzmocnią i nic nie będzie przeszkadzało. Oczywiście przy optymalnej prędkości;]
:
To jest dokładnie taka sama jak ta ze wskazanych prze Ciebie aukcji. Nie wierz w te hasła typu „Import z USA”. Wszystko to ta sama chińszczyzna.
Jeżeli chcesz foty to przyślij mi na priv swój e-mail
o_rest napisał/a: |
dzieki bardzo, pewnie skorzystam za tydzień będę w Chełmie . A moasz może zdjęcia jak Twoja maszyna się prezentowała z szybą ? |
To jest dokładnie taka sama jak ta ze wskazanych prze Ciebie aukcji. Nie wierz w te hasła typu „Import z USA”. Wszystko to ta sama chińszczyzna.
Jeżeli chcesz foty to przyślij mi na priv swój e-mail
:
oewnie to prawda , ale kupiłem golasa a z szybą jakoś fajniej wygląda. Jeszcze sakwy, ioparcie z. bagaznikiem, gmole juz zamówilem. pozdr.
:
Witam
Kupiłem szybę Dakota z Nationale cycles. Szyba extra, prezentuje się wspaniale, ale jest jest ale. Szyba była mierzona od reflektora i miała mieć 465 ma na reflektor. Po montażu okazało się że jest o 5 cm wyższa, gdyż nie można jej niżej zamontować. Końcówkę szyby mam na wysokości oczy, widzę co jest 100 m przede mną, ale już bliżej to muszę patrzyć przez szybę. Zastanawiam się czy zostawić ją na wysokości oczu, czy podnieś, aby widzieć wszystko przez szybę. Ps. podnieść można ale w dół nie da rady. Proszę o radę tych co jeżdżą z szybą, co jest lepsze?
Kupiłem szybę Dakota z Nationale cycles. Szyba extra, prezentuje się wspaniale, ale jest jest ale. Szyba była mierzona od reflektora i miała mieć 465 ma na reflektor. Po montażu okazało się że jest o 5 cm wyższa, gdyż nie można jej niżej zamontować. Końcówkę szyby mam na wysokości oczy, widzę co jest 100 m przede mną, ale już bliżej to muszę patrzyć przez szybę. Zastanawiam się czy zostawić ją na wysokości oczu, czy podnieś, aby widzieć wszystko przez szybę. Ps. podnieść można ale w dół nie da rady. Proszę o radę tych co jeżdżą z szybą, co jest lepsze?
:
nie podnoś szyby bo w czasie deszczu nic nie będziesz widział( znam to z doświadczenia ) najlepiej gdyby szyba była ok. 5-7 cm niżej niż linia poziomu oczek
shadowDJ napisał/a: |
Witam
Kupiłem szybę Dakota z Nationale cycles. Szyba extra, prezentuje się wspaniale, ale jest jest ale. Szyba była mierzona od reflektora i miała mieć 465 ma na reflektor. Po montażu okazało się że jest o 5 cm wyższa, gdyż nie można jej niżej zamontować. Końcówkę szyby mam na wysokości oczy, widzę co jest 100 m przede mną, ale już bliżej to muszę patrzyć przez szybę. Zastanawiam się czy zostawić ją na wysokości oczu, czy podnieś, aby widzieć wszystko przez szybę. Ps. podnieść można ale w dół nie da rady. Proszę o radę tych co jeżdżą z szybą, co jest lepsze? |
nie podnoś szyby bo w czasie deszczu nic nie będziesz widział( znam to z doświadczenia ) najlepiej gdyby szyba była ok. 5-7 cm niżej niż linia poziomu oczek
Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???
:
Muszę własnie zmieżyć jak jest w naszej Hani, bo przy 110-120 głowa wpada w bardzo nie przyjemne drgania. Moto kupiliśmy w zeszłym roku w salonie Hondy i od razu zamontowali nam ich "niby produkt". Jak najlepiej sprawdzić ustawienie, czy te 5-7 cm poniżej oczu powoduje przyjemniejszą jazdę? Jakie są graniczne ustawienia?
lelumboss napisał/a: |
nie podnoś szyby bo w czasie deszczu nic nie będziesz widział( znam to z doświadczenia ) najlepiej gdyby szyba była ok. 5-7 cm niżej niż linia poziomu oczek |
Muszę własnie zmieżyć jak jest w naszej Hani, bo przy 110-120 głowa wpada w bardzo nie przyjemne drgania. Moto kupiliśmy w zeszłym roku w salonie Hondy i od razu zamontowali nam ich "niby produkt". Jak najlepiej sprawdzić ustawienie, czy te 5-7 cm poniżej oczu powoduje przyjemniejszą jazdę? Jakie są graniczne ustawienia?
:
Najlepiej w tunelu aerodynamicznym( patrz -żart) w praktyce to pozostaje metoda prób i błędów-trzeba regulować wysokość i sprawdzać czy przy 120 nie trzepie ci po kasku powietrze.
Odpowiedz do tematu
dzinks napisał/a: | ||
Muszę własnie zmieżyć jak jest w naszej Hani, bo przy 110-120 głowa wpada w bardzo nie przyjemne drgania. Moto kupiliśmy w zeszłym roku w salonie Hondy i od razu zamontowali nam ich "niby produkt". Jak najlepiej sprawdzić ustawienie, czy te 5-7 cm poniżej oczu powoduje przyjemniejszą jazdę? Jakie są graniczne ustawienia? |
Najlepiej w tunelu aerodynamicznym( patrz -żart) w praktyce to pozostaje metoda prób i błędów-trzeba regulować wysokość i sprawdzać czy przy 120 nie trzepie ci po kasku powietrze.
Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???