Opony z białym pasem ??? Inny rozmiar ???
Odpowiedz do tematu

kuba1100
[Usunięty]
:
rufi napisał/a:
sam jestem ciekaw czy mają te same silniki , nawet jak mają takie same to i tak c3 bije sabre na głowę urodą ;-)




Z tego co wiem to mają te same silniki, które mogą mieć różną moc 58-61 KM, a SABRE ma ok 65 KM. No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym :chytrusek: układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego :mrgreen:

:
kuba1100 napisał/a:
No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym :chytrusek: układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego :mrgreen:




Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada :mrgreen: .

Marcin
kuba1100
[Usunięty]
:
MCY napisał/a:
kuba1100 napisał/a:
No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym :chytrusek: układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego :mrgreen:




Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada :mrgreen: .




O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2 :mrgreen:

:
kuba1100 napisał/a:
MCY napisał/a:
kuba1100 napisał/a:
No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym :chytrusek: układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego :mrgreen:




Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada :mrgreen: .




O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2 :mrgreen:




Dobra żartowałem, ale Junak też fajnie dudni.

Marcin
kuba1100
[Usunięty]
:
MCY napisał/a:
kuba1100 napisał/a:
MCY napisał/a:
kuba1100 napisał/a:
No ale oczywiście C3 jest NAJPIĘKNIEJSZA, NAJwiększa i najcięższa. A ze zmodyfikowanym :chytrusek: układem wydechowym ma odgłos najbardziej zbliżony do bulgotu harego :mrgreen:




Najładniejsza jest Spirit i to 750. A ten bulgot to chyba wada :mrgreen: .




O gustach nie należy dyskutować to fakt. Ale bulgotać MUSI bo po TO właśnie wybieramy V2 :mrgreen:




Dobra żartowałem, ale Junak też fajnie dudni.




Ale nie ma V2 :mrgreen:

:
W sumie niezły "mętlik" z tymi mocami bo rzeczywiście różnie podają, ze względu na posiadanie sabry szukałem głównie info o niej i przeważnie podawano 60-kilka KM. Ale co tam, najważniejsze jest że motorki ładnie jadą, wyglądają i się dobrze na nich czujemy, a czy ma 55 czy 65 KM to już "pal licho" :mrgreen: . Jeszcze apropo wydechu, coś mi się wydaje że dźwięk który sobie upodobałem to z wydechu Hard Krome pochodził, orientujecie się czy ktoś w naszym kraju tym handluje :?: może by coś używanego-sprowadzonego

:
Teoretycznie (i chyba faktycznie) najlepszy klang z całej serii Shadow powinny mieć Aero single pin i 1100C2. V45 w połączeniu z singlepinem to ideał klangu :-) Nie bez znaczenia są też obroty - max. moc przy 4500 - 4700.

Właśnie apropo obrotów - w testach na motorcyclecruiser z uporem podają, że Aero 1100 przy 100km/h, na 5 biegu oczywiście, ma 3300 obr/min. Cos mi sie nie chce wierzyć, bo to tyle samo ile ma mój. Oczywiscie to zalezy nie tylko od pojemności ale też od zestopniowania skrzyni - tak czy siak chyba Aero sie jednak wolniej kręci od 750-tki...Co myślicie?

:
ja mam hard krome- szukałem dlugo,bo chciałem kupić wkłady wyciszające, ale nie ma w kraju ich przedstawicielstwa...

Co do obrotow w Aero- to mozliwe, gdyz moja sabra przy tej predkosci kreci sie okolo 3000 obr/min, ale ma troche inaczej zestopniowana skrzynie biegów, stąd róznica...

kuba1100
[Usunięty]
:
Tomson napisał/a:
Teoretycznie (i chyba faktycznie) najlepszy klang z całej serii Shadow powinny mieć Aero single pin i 1100C2. V45 w połączeniu z singlepinem to ideał klangu :-) Nie bez znaczenia są też obroty - max. moc przy 4500 - 4700.

Właśnie apropo obrotów - w testach na motorcyclecruiser z uporem podają, że Aero 1100 przy 100km/h, na 5 biegu oczywiście, ma 3300 obr/min. Cos mi sie nie chce wierzyć, bo to tyle samo ile ma mój. Oczywiscie to zalezy nie tylko od pojemności ale też od zestopniowania skrzyni - tak czy siak chyba Aero sie jednak wolniej kręci od 750-tki...Co myślicie?




Z tym klangiem to się zgadza :mrgreen: C trójeczka z singlepinem i "odtłumionym" tłumikiem przepięknie gada. Najbardziej zazdrości mi sąsiad-ma maraudera 800 i proste, puste wydechy. Po odpaleniu na ssaniu budzi wszystkich i szybko musi umykać przed klątwą sąsiadów i latającymi niedzielno-rannymi kapciami. Moja Dziunia na ssaniu mruczy miarowo, a na wolnych obrotach "pyrka" pocichutku. Dopiero po odkręceniu manety słychać Jej bulgot-jakby dochodzący z trzewi Tytana.... :thx:

:
Szanowne Grono a tak jeszcze nawiązując do tematu opon, co proponujecie na tył :?: bo z obserwacji wynika że większość preferuje z tej lepszej pułki metzelery lub avon, ewentualnie co jest dobre i tanie z innych marek :?: dodam że raczej unikam deszczu i mokrej nawierzchni.

:
Honda fabrycznie montuje Dunlopy, D404, lub K555. :lol: Ja słyszałem wiele dobrych opinii o oponach m-ki SHINKO, szczególnie o R230 TOUR MASTER na tył i F230 na przód. :lol: Z tego co słyszałem i widziałem, to kilku kolegów z Forum lata na takich gumkach, i wyraża się o nich bardzo dobrze. :lol:

Z opinii wynika, że mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny. :lol:

Ja właśnie planuję zakupić komplet takich opon do mojego Spiricika. :lol: :chytrusek:

Po następnym sezonie powiem co są warte. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Witam!

Przelatałem cały obecny sezon na Shinko....jak dla mnie - rewelacja.

Pozdrawiam.

Nieznana częśc życia jest tą, dla której warto życ.
:
To, że unikasz nie znaczy, że Cię nie spotka. Opony to nasz jedyny kontakt z podłożem, moim zdaniem nie warto zbytnio oszczędzać, a Shinko jest już sporo więc to chyba dobra reklama. Ja mam Metzelera Marathona ME880 z tyłu (lepsza przyczepność niż Dunlop, ale większe zużycie)

:
patrzyłem na shinko i szczerze myślałem że są trochę tańsze :-/ mimo to chyba też taką kupię na tył i na własnej skórze poczuję ile to warte ;-) , w poprzednim moto miałem heidenau i się trochę zastanawiałem nad tą marką, ale chyba ceny podnieśli bo są sporo droższe od mojego ostatniego zakupu więc raczej trzeba odpuścić temat a tym bardziej że czasem trochę czułem uślizgi tylnego koła więc cena moim zdaniem nie jest adekwatna do jakości.

:
Bierz Shinko! :-D ja w swoim vt1100 mam właśnie taką i spisuje się wyśmienicie, zarówno na mokrym jak i suchym. Z tym stwierdzeniem, że powinny być trochę tańsze to już trochę przesadziłeś :mrgreen: zawsze możesz kupić jeszcze coś takiego jak Duro... itp. ponoć też niezłe :-P



tutaj masz, tanioszka:

tył: http://allegro.pl/item821...v_r230_tyl.html

przód: http://allegro.pl/listing...t&change_view=1

z racji, że nie wiem jaki masz rozmiar z przodu, to wrzuciłem Ci całą listę. Gdzieś czytałem, że masz z przodu 120? jeżeli tak, to Shinko takiego nie robi rozmiaru z f230.

A... i nie zapomnij się ostro domagać, aby podawali Ci DOKŁADNĄ datę produkcji opony, tj. nr tygodnia i rok... ;-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group