Odpowiedz do tematu
: Wyciek się z pod głowic vt700
Witam kupiłem vt700 przy końcu sezonu zrobiłem ok200km i zauważyłem że poci się lekko z pod głowic klijent nic mi o tym niepowiedział ,czy coś już z tym trzeba robić czy co?co o tym sądzicie
:
Może opisz to dokładniej, albo zrób jakieś zdjęcie?
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Sprawdź :
- jaką ma kompresję
- czy nie ma oleju w chłodnicy
- sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
PZdr
- jaką ma kompresję
- czy nie ma oleju w chłodnicy
- sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
PZdr
:
ale leci pomiędzy głowicą a cylindrem czy z pod pokrywy zaworów?
:
nie leje się tylko się poci ,ale po pociągnieciu palcem to olej między głowicą a cylindrem ,płynu nie ubywa
:
to pewno uszczelka pod głowicą.
Widzę to tak: było dłubane w silniku gość pewno założył stare uszczelki, może za słabo dociągnął śruby głowicy i taki efekt.
Jeszcze jedno poci się równomiernie dookoła całego gara ?
PZDR
Widzę to tak: było dłubane w silniku gość pewno założył stare uszczelki, może za słabo dociągnął śruby głowicy i taki efekt.
Jeszcze jedno poci się równomiernie dookoła całego gara ?
PZDR
:
Ostatnio zmieniony przez Walek 2009-11-22, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem .i co z tym robić już trzeba to wymieniać?
Ostatnio zmieniony przez Walek 2009-11-22, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
:
Jak w okolicy tej gumowej zaślepki, to nie spod głowicy, tylko spod pokrywy głowicy. Jest to dość częste zjawisko w starszych moto.
waldekz1 napisał/a: |
Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku ,głowica dokręcona sprawdzałem |
Jak w okolicy tej gumowej zaślepki, to nie spod głowicy, tylko spod pokrywy głowicy. Jest to dość częste zjawisko w starszych moto.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.
Weź zrób zdjęcie i umieść linka.
PZDR
Weź zrób zdjęcie i umieść linka.
PZDR
:
jeśli z pd zaślepki to trzeba kupić nowe i założyć(tu ameryki nie odkryłem) ew podnieść pokrywę wyjąć stare dokładnie wyczyścić i włożyć na silikon odporny na wys temperatury
:
To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy
zizolec napisał/a: |
"Poci się głównie w okolicy tej zaślepki z tworzywa czy z plastiku" jak na moje to nie jest pokrywa zaworów.
Weź zrób zdjęcie i umieść linka. PZDR |
To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy
:
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)
heeeeee PZDR
Mateusz napisał/a: | ||
To jest pokrywa zaworów i wałka rozrządu. To nie jest głowica. Tak jak kolega napisał - zdjąć pokrywę, wyczyścić, wymienić uszczelki, kupić nowe zaślepki albo wyczyścić stare, nałożyć sylikon wysokotemperaturowy albo płynną uszczelkę Loctite i złożyć wszystko do kupy |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :)
heeeeee PZDR
:
No to się ciesz Są modele, które między głowica a pokrywą zaworów maja po bokach plastikowe zaślepki na wałku rozrządu I tam często cieknie
zizolec napisał/a: |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :) heeeeee PZDR |
No to się ciesz Są modele, które między głowica a pokrywą zaworów maja po bokach plastikowe zaślepki na wałku rozrządu I tam często cieknie
:
aaaaaaaaaaaa no tak mogą być takowe, no u mnie nie na szczęście nie ma.
Teraz wszystko jasne !
Czyli tylko doszczelnić :)
Dzięki za doedukowanie.
Pozdrawiam.
Teraz wszystko jasne !
Czyli tylko doszczelnić :)
Dzięki za doedukowanie.
Pozdrawiam.
:
Ale masz za to napęd na łańcuch . Nie wiem co gorsze?
Nie ma motocykli idealnych
A wracając do tematu.
Jeśli się tylko poci to ja bym nie ruszał. Jesli odkręcisz pokrywy żeby wymienić lub uszczelnić, to pasowało by kupić uszczelki pod głowice i wimienić. Czyli trzeba rozebrać pół motonga żeby wyjąć silnik i zwalić głowice
Odpowiedz do tematu
zizolec napisał/a: |
ja to wszystko rozumiem (uszczelki tid), tylko gdzie zaślepki plastikowe ?? u mnie nie ma żadnych plastikowych zaślepek :) heeeeee PZDR |
Ale masz za to napęd na łańcuch . Nie wiem co gorsze?
Nie ma motocykli idealnych
A wracając do tematu.
Jeśli się tylko poci to ja bym nie ruszał. Jesli odkręcisz pokrywy żeby wymienić lub uszczelnić, to pasowało by kupić uszczelki pod głowice i wimienić. Czyli trzeba rozebrać pół motonga żeby wyjąć silnik i zwalić głowice
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt