Odpowiedz do tematu
:
jak położysz motor na boku to nie musisz spuszczać ja tak robiłem jak wyciągałem alternator
:
Czołem, jak tylko znajdę więcej czasu, to oczywiście opiszę co i jak
Zibi665 napisał/a: | ||
Wszyscy można powiedzieć, cieszymy się z Twojego sukcesu. Może opiszesz dokładnie (przykładowy post ,,Todka'', w punktach) co i jak uczyniłeś stając się tak zadowolonym, być może pomożesz innym w razie takiej właśnie awarii. Ty masz to już z głowy, my jeszcze nie i oby nie, ale opisać możesz. Pozdrawiam. |
Czołem, jak tylko znajdę więcej czasu, to oczywiście opiszę co i jak
:
hej.
oj przydałoby się. bardzo ciekawi mnie finał tej usterki bo mam dokładnie ten sam problem w magnie z 83r. przez jakiś czas dało się z tym zyć bo częściej odpalał niż "wypuszczał", no ale od kilku dni ciężko rozrusznikowi w ogóle sie silnika uczepić....
oj przydałoby się. bardzo ciekawi mnie finał tej usterki bo mam dokładnie ten sam problem w magnie z 83r. przez jakiś czas dało się z tym zyć bo częściej odpalał niż "wypuszczał", no ale od kilku dni ciężko rozrusznikowi w ogóle sie silnika uczepić....
:
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-02-26, 09:10, w całości zmieniany 2 razy
Jeżeli rozrusznik kręci, a tak jak mówisz "puszcza", to nie jest to usterka samego rozrusznika, tylko sprzęgła rozruchowego.
http://www.hdlparts.com/f...=1983&fveh=3916
No niestety, ale silnika w z Magny nie miałem okazji rozbierać.
http://www.hdlparts.com/f...=1983&fveh=3916
No niestety, ale silnika w z Magny nie miałem okazji rozbierać.
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-02-26, 09:10, w całości zmieniany 2 razy
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
no wlasnie doczytałem to na forum (chyba nawet twoje wypowiedzi;-)
tylko ze opis dotyczył shadowa a ja mam magne.... nie wiem na ile jest to bardziej zakręcone w tej konstrukcji... nie bardzo wiem jak się do tego dobrać i czego tam sie spodziewać...
tylko ze opis dotyczył shadowa a ja mam magne.... nie wiem na ile jest to bardziej zakręcone w tej konstrukcji... nie bardzo wiem jak się do tego dobrać i czego tam sie spodziewać...
:
To jeszcze pochwal się gdzie kupowałeś i ile kosztowało sprzęgiełko.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
z rysunku widać ze sama konstrukcja tego sprzęgła jest identyczna.... to pewnie w umiejscowieniu też nie będzie większej róznicy
:
Dolaczam sie do tematu .W tamtym roku od okresu sierpien do pazdziernik nie miałem problemu.Teraz gdzy jeszcze zima trwa i temperatury sa dosyc niskie tez mi te sprzegiełko przepuszcza.Ciekawostka jest taka, ze jak juz sie silnik troszke rozgrzeje problemy ustaja i za kazdym razem kreci do bólu.Moim zdaniem ma tu ogromny wpływ temperatura a gestosc oleju.Moim zdaniem gdy jest zbyt gesty olej to te sprzegielko przepuszcza a jak już olejek sie rozrzedza to latwiej sie to zazebia.Teraz pytanko co mozna z tym zrobic ? Kolega cos sie ociaga z podaniem odpowiedzi na nasz temat ,a czas nagli .Nie chce cie poganiac ,ale fajnie by było, jakbys sie obszernie na temat usuniecia tej usterki rospisał ;o))Pozdrawiam
:
mozna ognisko pod silnikiem rozpalić i podgrzać
a serio to u mnie te same obiawy były, więc nie ma co od razu panikować, że rozrusznik nawalił, albo sprzęgło startowe.... jak moto stoi w nieogrzewanym garażu to lepiej w mrozie dać mu spokój i poczekać na odwilż... temperatura odgrywa w tym zjawisku ważną rolę....
... sprawdzić świece, naładować ako i jak w dodatniej temperaturze będzie przepuszczać, to wtedy można się zacząć martwić....
a serio to u mnie te same obiawy były, więc nie ma co od razu panikować, że rozrusznik nawalił, albo sprzęgło startowe.... jak moto stoi w nieogrzewanym garażu to lepiej w mrozie dać mu spokój i poczekać na odwilż... temperatura odgrywa w tym zjawisku ważną rolę....
... sprawdzić świece, naładować ako i jak w dodatniej temperaturze będzie przepuszczać, to wtedy można się zacząć martwić....
:
Odpowiedz do tematu
gęstość też ma swoje znaczenie. ale według mnie różnica w zazębianiu ciepły zimny wynika z rozszerzalności cieplnej materiałów. po prostu jest to sprzęgło już podjechane i brakuje wymiaru na zimnym. dlatego warto to teraz zrobić. dzięki temu ta druga część sprzęgła[ wygląda jak tarcza sprzęgła w samochodzie starten driven gear]po której chodzą wałeczki u mnie przynajmniej po lekkiej polerce trzymała wymiar[wear limit 57.6] u mnie jest 57.8 .samo starter clutch u budzyny na obornickiej w Pniu 310 pln. więc moim skromnym zdaniem warto zaatakować. do mojego modelu tylko tam było dostępne.po złożeniu wszystko gra MOŻNA PAKOWAĆ!