Płyn Prestone
Odpowiedz do tematu

: Płyn Prestone
Koledzy czy stosowaliście w/w płyn ? Może wrzućcie nazwy do tego tematu płynów które stosujecie :) W sumie to jest on do aluminiowych układów ale nie wiem czy nie zawiera związków silikonowych a te ponoć są nie porządne w Naszych układach.

Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
:
Ja zalałem MOTOCOOLANT z MOTULA +/- 20zł/l

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Podobno bardzo dobry płyn (Preston), takie opinie słyszałem. :lol: A ja zalałem kilka dni temu K2 Turbo KULER. :lol:

A dlaczego niby ma nie być polecany do "naszych" układów chłodzenia? :?: A czymże się różnią nasze układy chłodzenia od innych? :?: Nadaje się każdy płyn który może być stosowany w chłodnicach aluminiowych. :lol:

W VT700C miałem zalany normalny płyn Petrygo, i nic się nie działo. :lol: :chytrusek:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ja zalany mam Prestone i jestem zadowolony. Koncentrat 1l - ok 22pln

Shadow mój to jest to..Kocham Go...
:
ja kupiłem w tesco za 27 zl /4 l

Ropa jest do ciężarówek gaz do zapalniczek a benzyna do motocykli :)
:
Ja zalałem ECO 2000. Nie mam pojęcia czy jest dobry do moto,ale w puszkach go stosuję.

:
Dbając o nasze środowisko naturalne używam płyny szybko BIODEGRADOWALNEGO a mianowicie BORYGO ECO.

Opis:

Borygo Eko jest płynem niskokrzepnącym, którego główny składnik stanowi nietoksyczny glikol propylenowy o wysokiej czystości, wytwarzany w znanej amerykańskiej firmie Lyondell.

:
Nasuwa mi się pytanie, czy płyn chłodniczy w motocyklach trzeba wymieniać tak samo cyklicznie jak w samochodach :?:

Generalnie płyn chłodniczy, jak i pozostałe płyny eksploatycyjne starzeje się, ale w przypadku płynu chłodniczego wynikiem "zestarzenia się" będzie pewnie mniejsza odporność na zamarzanie.

W przypadku jednak motocykli zimujących w ogrzewanych garażach czy "wiek" płynu chłodniczego ma znaczenie :?:

Chyba, że stary płyn wpływa negatywnie na aluminiowe chłodnice :?:

UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

:
ciachu napisał/a:
Nasuwa mi się pytanie, czy płyn chłodniczy w motocyklach trzeba wymieniać tak samo cyklicznie jak w samochodach :?:

Generalnie płyn chłodniczy, jak i pozostałe płyny eksploatycyjne starzeje się, ale w przypadku płynu chłodniczego wynikiem "zestarzenia się" będzie pewnie mniejsza odporność na zamarzanie.

W przypadku jednak motocykli zimujących w ogrzewanych garażach czy "wiek" płynu chłodniczego ma znaczenie :?:

Chyba, że stary płyn wpływa negatywnie na aluminiowe chłodnice :?:




Nie każde moto ma tak dobrze, że zimuje w ogrzewanym garażu. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
ciachu napisał/a:
Nasuwa mi się pytanie, czy płyn chłodniczy w motocyklach trzeba wymieniać tak samo cyklicznie jak w samochodach :?:

Generalnie płyn chłodniczy, jak i pozostałe płyny eksploatycyjne starzeje się, ale w przypadku płynu chłodniczego wynikiem "zestarzenia się" będzie pewnie mniejsza odporność na zamarzanie.

W przypadku jednak motocykli zimujących w ogrzewanych garażach czy "wiek" płynu chłodniczego ma znaczenie :?:

Chyba, że stary płyn wpływa negatywnie na aluminiowe chłodnice :?:


Co do "cyklicznie" to w przypadku Valca w/g instukcji wymiana co 36 tys km - znaczy cyklicznie :mrgreen:



Podejżewam, że dla shadow będzie tak samo

Nawrót choroby! :)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group