Odpowiedz do tematu
:
A jak ma zamiar jeżdzic na jednym ???
:
to nich se CBRke kupi bo shadow się do tego nie nadaje. I nie wiem co na to plecaczek.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
Masz rację.
Chyba przemęczony jestem...
Ważniejsza od indeksu nośności pojedynczej opony jest dopuszczalna masa całkowita (VT 700 - 395 kg). I tej raczej nie powinno się przekraczać.
Problem miałem kiedyś jedynie w dwie osoby, w obładowanej Jawie - polskie dętki raczej długo nie wytrzymywały
renegade26 napisał/a: |
O czym wy mówicie przecież moto nie waży 450 kg.
To 225 podzielcie na pół przecież moto ma 2 koła no w ostateczności 40% przód 60% tył. |
Chyba przemęczony jestem...
Ważniejsza od indeksu nośności pojedynczej opony jest dopuszczalna masa całkowita (VT 700 - 395 kg). I tej raczej nie powinno się przekraczać.
Problem miałem kiedyś jedynie w dwie osoby, w obładowanej Jawie - polskie dętki raczej długo nie wytrzymywały
:
fak ;) no racja :D niewiem dlaczego ubzduralo mi sie ze jest juz wziety pod uwage podzial masy na 2 kola :D no to problem jakoby z glowy ;) wyglada na to ze ten metzeler moze byc dobrym wyjsciem ;)
:
Ja jeżdżę na meltzerach i sobie je chwale ale w czasie deszczu trzeba uważać
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Śliskie są?
jarek73 napisał/a: |
Ja jeżdżę na meltzerach i sobie je chwale ale w czasie deszczu trzeba uważać |
:
najgorzej po deszczu w koleinach jak ruszam spod świateł dwa razy startowałem bokiem
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-12-12, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
hmm jako ze w kwestii opon jestem laikiem ...
http://moto.allegro.pl/it..._c_shadow_.html
warte to cos ? Firma Kenda. ma ktos jakies doswiadczenia z takową ?
http://moto.allegro.pl/it..._c_shadow_.html
warte to cos ? Firma Kenda. ma ktos jakies doswiadczenia z takową ?
Ostatnio zmieniony przez Globi 2007-12-12, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
:
Też jestem laikiem, ale pachnie mi to Chińczyzną.
Więc lepiej uważać.
grasser napisał/a: |
hmm jako ze w kwestii opon jestem laikiem ...
http://moto.allegro.pl/it..._c_shadow_.html warte to cos ? Firma Kenda. ma ktos jakies doswiadczenia z takową ? |
Też jestem laikiem, ale pachnie mi to Chińczyzną.
Więc lepiej uważać.
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Opony to podstawa. Bezpieczeństow i w ogóle...
Na tym starać się oszczędzać jak najmniej.
Na tym starać się oszczędzać jak najmniej.
:
staram sie :) poto ten temat ;P szukam czegos dobrego w mozliwie niskiej cenie ;) narazie moj faworyt to te metzelery ... ale kurna jak sie slizgaja to chce poszukac czegos lepsiejszego ;P
:
Każda opona na deszczu będzie się ślizgać. Sam muszę wymienic opony i też mam dylemat.
Dotychczas jeździłem na fabrycznych dunlopach (d404 chyba) i też na mokrym raczej trzeba uważać. Rozglądałem się za oponami i tak trudno coś znaleźć a potem wybrać, że chyba kupię te same dunlopy.
Dotychczas jeździłem na fabrycznych dunlopach (d404 chyba) i też na mokrym raczej trzeba uważać. Rozglądałem się za oponami i tak trudno coś znaleźć a potem wybrać, że chyba kupię te same dunlopy.
:
Uważam ,że Metzeler jest wart swojej ceny.
:
Ja na Metzelerach jeszcze na szczęście się nie slizgałem, ale na mokrej nawierzchni staram się jeździć baaardzo ostrożnie.
A Jarka z tego co zauważyłem nieraz ponosi fantazja.
Czyż nie mam racji Jaro
A Jarka z tego co zauważyłem nieraz ponosi fantazja.
Czyż nie mam racji Jaro
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Odpowiedz do tematu
Jeśli można przyłączyć się do dyskusji.
Ja mam założony komplet jaki zaleca honda czyli na przodzie dunlop f24, tył Metzeler 880 Marathon. Właśnie będę teraz wymieniał przód i powiem szczerze, że wahałem się pomiędzy Avon Venom a Metzeler 880 Marathon. Ponieważ mam kolegę jeżdżącego V-Rodem, który ma na tył założonego Avona i strasznie narzeka, że twardy i zadek mu ucieka, to chyba zdecyduję się na Metzelera. Moje doświadczenie z tym modelem jest takie, że nawet ciężko zerwać przyczepność tej oponki przy ruszaniu. Poza tym na kilku innych forach spotkałem się z pozytywną opinią na temat tej marki, więc nie ma się co wahać. Jeśli natomiast chodzi o cenę to wynosi ona 410zł brutto dla rozmiaru 110/90-19 62h. Nie jest źle
Ja mam założony komplet jaki zaleca honda czyli na przodzie dunlop f24, tył Metzeler 880 Marathon. Właśnie będę teraz wymieniał przód i powiem szczerze, że wahałem się pomiędzy Avon Venom a Metzeler 880 Marathon. Ponieważ mam kolegę jeżdżącego V-Rodem, który ma na tył założonego Avona i strasznie narzeka, że twardy i zadek mu ucieka, to chyba zdecyduję się na Metzelera. Moje doświadczenie z tym modelem jest takie, że nawet ciężko zerwać przyczepność tej oponki przy ruszaniu. Poza tym na kilku innych forach spotkałem się z pozytywną opinią na temat tej marki, więc nie ma się co wahać. Jeśli natomiast chodzi o cenę to wynosi ona 410zł brutto dla rozmiaru 110/90-19 62h. Nie jest źle