opona
Odpowiedz do tematu

Hektor
[Usunięty]
: opona
Mam pewien problem z oponą , jest wyząbkowana i dziwnie wytarta ,co prawda dzisiaj została wymieniona na nową ale nurtuje mnie powód ....

U wulkanizatora stwierdzono problem z lagami że niby stary olej , że jakieś braki oleju w lagach co sądzicie, co mam zrobić?

Lagi nie ciekną !

Jeśli mam zmienić olej to ile nalać do lagi ,jedni piszą że 463ml a w serwisówce wyczytałem (może zle )że ma być 449cm hmm...

Może ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc ....

ps.. zakupiłem już olej Motul Fork Oil Expert 15W 1L

:
Odnośnie lag:

http://www.shadow.org.pl/...er=asc&start=15

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
To że nie masz wycieku oleju z zawieszenia nie oznacza że nie należy zmienić oleju w lagach. Może się okazać że uszczelniacze były bardziej wytrzymałe niż olej :!:

Hektor
[Usunięty]
:
Dzięki ale wie ktoś może ile wlać oleju do lagi ???

:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

Hektor
[Usunięty]
:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???

:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




To dokładnie tyle ml. :lol: 468 cc = 468 ml. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:

"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.

"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
:
Sylwek napisał/a:
Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.






Rany, Sylwek a zlałeś wcześniej stary? Na 1000 procent 468 jest do jednej lagi. Wlejesz mniej będzie Ci dobijało i nie będziesz miał amortyzacji. Poza tym jest jeszcze jeden parametr, odległość od brzegu lagi do lustra oleju.

:
Sylwek napisał/a:
Todek napisał/a:
Sylwek napisał/a:
Hektor napisał/a:
BĄBEL napisał/a:
U mnie w serwisówce jest napisane

'91-'93

right fork: 89,0 mm (3,50 in)

left fork: 87,0 mm (3,43 in)

Jest to wymiar mierzony od górnej krawędzi lagi do poziomu oleju wewnątrz lagi

lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).




co znaczy lub 468 cc (15,8 US oz, 13,2 lmp oz).

ile to mil 468 ???




Tylko nie wiem czy wiesz Bąbel że jest to ilość oleju na dwie lagi, czyli po 234ml na lagę :!:




Czy jesteś tego pewien? :?: Bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że ta ilość oleju /468 cc/, to jest na jedną lagę. :lol:


Przekonałem się na własnej skórze, wlałem po 468 i to była masakra jeśli chodzi o pracę zawieszenia, teraz mam po 234 i jest oki.




Nie wiem co Ci się złego działo. :shock:

Ja wymieniałem olej w lagach zarówno w VT700C z 87, jak iw obecnym moto. Oleju lałem do VT700C 442.5-447.5 cc, a do VT1100C 449-451.5 cc i zawieszenie pracowało idealnie. :lol: Nie bardzo chce mi się wierzyć żeby w VT600C pojemność lag była aż o połowę mniejsza. :shock: W VT500C też wlewa się około 440 cc na lagę. :lol:

Szukałem na Forum i posiadacze 600 wypowiadali się, że wchodzi po około 450 cc na lagę i nic złego się nie dzieje, bo niby co się ma dziać? :?:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:

"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
:
Sylwek napisał/a:
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:


E-no.... Sylwek jasne, że dobrze - przynajmniej miękko chodzi :mrgreen:

Nawrót choroby! :)
:
Sylwek napisał/a:
Jasne że zlałem stary olej, bo wymieniałem uszczelniacze i miałem wszystko rozebrane.

Teraz to żeście mi w głowie namiaszali i już sam zwątpiłem czy dobrze zrobiłem... :evil:


Jamcio to potrafi namieszać, ale Todkowi to bym wierzył.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group