Odpowiedz do tematu
: risery???
Witam grono forumowiczów, mam pytanie w temacie riserów VT 1100: czy jest to normalne, że kierownica na górnej półce posiada luzy mimo, że risery są dokręcone całkowicie? w VT 600 kierownica była w tym miejscu sztywna. Sprzedawca, który sprzedał mi VT 1100 tłumaczy się, że tak to ma być. Za udzieloną poradę wielkie dzięki
:
Kiera w VT1100, w górnej półce osadzona jest w gumowych tulejkach, i to, że się troszkę rusza, to jest normalne.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Wielkie dzięki za szybką odpowiedz:)Uspokoiłeś mnie.
:
W VT600 też jest "ruchliwa", też są tuleje matalowogumowe.
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
: Re: risery???
tak jak Todek napisał tuleje mają mieć luz , lecz jeśli moto leżało i dostała kierownica to warto wymienić te tuleje bo właśnie na nich wyrabia się duży luz po dzwonie.
ratcop napisał/a: |
Witam grono forumowiczów, mam pytanie w temacie riserów VT 1100: czy jest to normalne, że kierownica na górnej półce posiada luzy mimo, że risery są dokręcone całkowicie? w VT 600 kierownica była w tym miejscu sztywna. Sprzedawca, który sprzedał mi VT 1100 tłumaczy się, że tak to ma być. Za udzieloną poradę wielkie dzięki |
tak jak Todek napisał tuleje mają mieć luz , lecz jeśli moto leżało i dostała kierownica to warto wymienić te tuleje bo właśnie na nich wyrabia się duży luz po dzwonie.
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Odpowiedz do tematu
Jeszcze raz wszystkim dziękuję:) luzy wyczuwalne są tylko w trakcie gdy popycham moto, a niewiedziałem, że tuleje są w gumie:)