Problem, jeden cylinder przestaje pracować POMOCY
Odpowiedz do tematu

Qba
[Usunięty]
: Problem, jeden cylinder przestaje pracować POMOCY
Witam, moja bestia dławi się, po odpaleniu wszystko jest ok, pracuje zdaje się ok pozwole się jej rozgrzać i ruszam po kilku minutach zaczyna jak by zalewać, parę wystrzałów z wydechu i przestaje pracować jeden cylinder, nie gasząc silnika zatrzymuje się i po chwili załapie cylinder ale mam wrażenie jak by ogólnie od samego początku praca była nierówna. Dodam że efektu nabawiłem się po tym jak przez przypadek (nie wyłączone świateł) rozładowałem akumulator, odpalałem motocykl z pomocą akumulatora samochodowego 12V, ale akumulatorek ok i ładowanie podobnie chociaż 15V i nie spada przy zwiększonych obrotach stałe 14.8 do 15 V. Pomocy co radzicie koledzy.

:
Nie wiem czy to coś da, ale od czegoś trzeba zacząć, proponuje na początek zamienić świece w cylindrach, z przedniego na tylny. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Mr.DiPi
[Usunięty]
:
ja bym polecał po prostu na początek wsadzić nowe świece

:
od odpalenia na aku samochodowym mógł paść regler lub przepalic sie stator altenatora... Przyjżyj sie dokładnie łądowaniu akumulatora i czy go w czasie jazdy nie rozładowywuje...

:
intruz napisał/a:
od odpalenia na aku samochodowym mógł paść regler lub przepalic sie stator altenatora... Przyjżyj sie dokładnie łądowaniu akumulatora i czy go w czasie jazdy nie rozładowywuje...


? Bo? No chyba, że podłączył Starowski, 24 voltowy. A tak to niby czemu? Rozrusznik i regler i tak pobierały prąd taki, jaki im potrzeba. Samochodowy ma 12 voltów i większą pojemność, ale to nie kondensator, żeby od razu oddawał cały ładunek.

:
Ja bym sprawdził, czy jest ciągłoścc w podawaniu paliwa przez gażnik, no i oczywiście świece . Czyli sprawdzam zasilanie elektryczne i paliwowe.

Qba
[Usunięty]
:
Dzięki za zainteresowanie, dzisiaj wymienię świece i dam znać, kupiłem jeszcze preparat do czyszczenia gaźników bez otwierania, wtrysk do gaźnika za filtrem powietrza. Czy ma to sens i czy nie zaszkodzi ???

Qba
[Usunięty]
:
"AJK" Jak sprawdzić ciągłość podawania paliwa przez gaźnik ???

Qba
[Usunięty]
:
"Intruz" dziękuje za sugestie, odpalałem od aku 12 V wszystko gra, akumulator mam kiepski ale wymienię na przyszły sezon nie rozładowuje go w czasie jazdy, ładowanie jest w granicach 14,8 do 15 V

:
Qba napisał/a:
"AJK" Jak sprawdzić ciągłość podawania paliwa przez gaźnik ???




Ciągłość podawania paliwa (przez gażnik - pomyłka) ma być "do gażnika".

Qba
[Usunięty]
:
Ok staram się to narazie załatwić bez otwierania gaźnika, zostawiam sobie to na jesienno-zimowe wieczory :-)

Qba
[Usunięty]
:
No niestety to nie świece, nadal efekt nie równej pracy i jak by zalewania bo podkręcania obrotów dławi sie i strzela z wydechów :cry:

:
Qba napisał/a:
No niestety to nie świece, nadal efekt nie równej pracy i jak by zalewania bo podkręcania obrotów dławi sie i strzela z wydechów :cry:


Czyszczenie gaźników, ustawianie poziomu paliwa i synchronizacja. A jak to nie pomoże to trzeba się przyjrzeć dokładnie elektryce

Qba
[Usunięty]
:
Zapikowałem preparat do czyszczenia gaźników, i wymieniłem filtr paliwa (wsadziłem z dużego fiata) POMOGŁO. Dziękuje wszystkim. Filtr był w opłakanym stanie szukam teraz jakiegoś z szerokimi wlotami bo z tym fiatowskim musiałem lekko pokombinować. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

:
Ekhem... trzeba było od "malucha" brać, pasuje idealnie :-D a jak nie, to na alledrogo jest pełno tego szmelcu :lol:

http://allegro.pl/item736...da_polecam.html

http://allegro.pl/item725...ntv_gl_cbr.html

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group